Skocz do zawartości

Zdjęcie

Motocykle i motorowery czyli jednoślady


883 odpowiedzi na ten temat

#881 Share mardok15

mardok15

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie / Chełm
  • Zainteresowania:Motocykle, Rolnictwo

Napisany 23 maj 2016 - 20:29

Motocykle i motorowery czyli jednoślady

Ludzie kiedy jakie spotkanie :) Lublin, Zamość, Chełm, Tomaszów Lub, itp Co wy na to, i przejazd zrobić :)

 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Motocykle i motorowery czyli jednoślady Dzisiaj, 22:23
  •  

#882 Share Krystian92

Krystian92

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT Czarnków
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Motocykle

Napisany 30 maj 2016 - 19:07

Motocykle i motorowery czyli jednoślady

Ja już zrobiłem 7 tyś w tym sezonie  i myślę że drugie tyle zrobię pozdr LWG



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Motocykle i motorowery czyli jednoślady Dzisiaj, 22:23
  •  

#883 Share napaleniec93

napaleniec93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 10 lipiec 2016 - 13:11

Motocykle i motorowery czyli jednoślady

Witam od niedawna jestem posiadaczem kawasaki zxr400 z 2003roku. Od początku były z nim problemy a mianowicie ciężko odpalał tzn. dało się ssanie to czasami tez  nie pomagało albo na ssaniu miał 3 tyś obr. pózniej wzrosło do 5 a jak chciałem lekko zmniejszyć to gasł. Przy odpalaniu beż ssania trzeba było cały czas wajchować manetką bo nie ma reguły jak ma odpalać. Oraz jest problem z dławieniem przy gwałtownym dodaniu gazu że gdy sie nie puści manetki to by zgasł. Jednak myślałem że to wszystko przez niewyregulowane gazniki co zatem uczyniłem i wstawiłem go do mechanika. Po wyregulowaniu nic sie nie zmieniło a doszedł jeszcze inny problem. Gdy się rozgrzeje poniżej 6 tyś obr. strasznie szarpie, przerywa i ciężko ma sie rozpędzić. Po przekroczeniu tych 6 tyś motor zaczyna normalnie jechać nie ma żadnych szarpań może jedynie ledwo odczuwalny spadek mocy. Gdy jest zimny po nocy nic takiego nie jest odczuwalne dopiero po jakimś kilometrze. Mechanik podejrzewa rozregulowane zawory jednak nie chce sie na razie za to zabrać więc szukam sam rozwiązania. W czym może tkwić problem ?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Motocykle i motorowery czyli jednoślady Dzisiaj, 22:23
  •  

#884 Share adam8056

adam8056

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:WĘDKARSTWO

Napisany 21 wrzesień 2016 - 19:12

Motocykle i motorowery czyli jednoślady

Witam od niedawna jestem posiadaczem kawasaki zxr400 z 2003roku. Od początku były z nim problemy a mianowicie ciężko odpalał tzn. dało się ssanie to czasami tez  nie pomagało albo na ssaniu miał 3 tyś obr. pózniej wzrosło do 5 a jak chciałem lekko zmniejszyć to gasł. Przy odpalaniu beż ssania trzeba było cały czas wajchować manetką bo nie ma reguły jak ma odpalać. Oraz jest problem z dławieniem przy gwałtownym dodaniu gazu że gdy sie nie puści manetki to by zgasł. Jednak myślałem że to wszystko przez niewyregulowane gazniki co zatem uczyniłem i wstawiłem go do mechanika. Po wyregulowaniu nic sie nie zmieniło a doszedł jeszcze inny problem. Gdy się rozgrzeje poniżej 6 tyś obr. strasznie szarpie, przerywa i ciężko ma sie rozpędzić. Po przekroczeniu tych 6 tyś motor zaczyna normalnie jechać nie ma żadnych szarpań może jedynie ledwo odczuwalny spadek mocy. Gdy jest zimny po nocy nic takiego nie jest odczuwalne dopiero po jakimś kilometrze. Mechanik podejrzewa rozregulowane zawory jednak nie chce sie na razie za to zabrać więc szukam sam rozwiązania. W czym może tkwić problem ?

 

Problem tkwi w mechaniku :)



Podobne tematy