Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rorząd


106 odpowiedzi na ten temat

#41 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 wrzesień 2012 - 20:55

Rorząd Teraz wiesz ze jak robisz coś to zrób to do końca.Wałek przy urwaniu nie dostał w tyłek tylko były już wytarte krzywki. :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Rorząd Dzisiaj, 12:39
  •  

#42 Share rogal0808

rogal0808

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 grudzień 2012 - 01:14

Rorząd Witam!! panowie czeka mnie szlif wału w c360 brak ciśńienia i zastanawiam sie czy mozna było by wymienić walek na zetorowski, podobno ma bardziej owalne krzywki. Czy ktoś juz coś takiego robil lub widział? Czy jest sens? Taki wałek mozna juzz dostac za 110zł http://allegro.pl/wa...2836482257.html . Pozdrawiam!

#43 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 grudzień 2012 - 08:58

Rorząd Tak, spotkałem się z taką modyfikacją w realu, nawet kiedyś @Bobytempelton napisał taki post http://www.agrofoto....40#entry720025. Zatem jak chcesz to możesz poszerzyć zakres zmian.

Więcej informacji o modyfikacjach możesz znaleźć choćby w tych tematach
http://www.agrofoto....la-wiecej-mocy/
http://www.agrofoto....-udoskonalenia/

Edytowany przez KRISTOFORn, 02 grudzień 2012 - 10:21.


#44 Share rogal0808

rogal0808

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 grudzień 2012 - 22:52

Rorząd Dziękuje za odpowiedz.
Powiedz mi kolego jak sprawował sie ten c 360? Miał troszkę więcej mocy mozna to było odczuć? Czy moze tak nie dymił pod obciążeniem? Pozdrawiam

Edytowany przez razor275, 04 grudzień 2012 - 10:48.
Cytowanie poprzedniego posta


#45 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 grudzień 2012 - 10:45

Rorząd Nie cytuj poprzedniego posta.Ten silnik miał wstawiony taki wałek podczas remontu kapitalnego całego silnika i po remoncie pracować musiał lepiej.Jaka w tym była zasługa tej zmiany to nie wiem, nie miałem z czym porównać.Jeśli taka modyfikacja cokolwiek poprawi, to moim zdaniem będzie to wręcz symboliczna poprawa.

#46 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 04 grudzień 2012 - 14:38

Rorząd Lepiej pracuje, tylko oprócz wałka trzeba kupić nowe tulejki, osadzić je i zawieść blok aby przehonować tulejki pod wymiar czopów wałka rozrządu, po za tym trzeba koła rozrządu też zetorowskie, czyli jakiś tysiąc dodatkowo do remontu, ale jak oryginalny wałek jest wyłechtany to bym się nie zastanawiał.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#47 Share rogal0808

rogal0808

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2012 - 16:20

Rorząd Dzięki panowie za porady

#48 Share CIAPEK1981

CIAPEK1981

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OKOLICE INOWROCŁAWIA

Napisany 25 marzec 2013 - 22:13

Rorząd Witam, mam ursusa C-4011 jak tylko pamiętam zawsze kopcił jak ciągnął 2 przyczepy 3,5 tonowe (bez nadstawek). Pompa była parę razy regenerowana, wtryskiwacze sprawdzane, zapłon ustawiany i nic zawsze kopcił z tymi przyczepami i to taka chmura czarnego dymu się robiła. Te silniki to kopcić muszą troszkę ale aż tak. I tak myślałem wałek rozrządu wymienić bo zawsze jak sie remont silnika robi to tylko szlif wału, nowe panewki, tuleje i cylindry, regenerecja głowic i pompy wtryskowej. Ale wszyscy zapominają o wałku rozrządu, który też się zużywa i odgrywa ważną rolę. I w związku z tym mam pytanie żeby wymienić wałek wystarczy zdjać pokrywe rozrządu, wymontowac popychacze, odkrecić śruby pod kątem (znajdujace się z prawej strony silnika, które idą wzdłuż wałka rozrządu) i to wszystko? Czy ktoś wymieniał wałek rozrządu i czy jest duża róznica w pracy silnika. Gdzie najlepiej kupić taki wałek (GRENE?) lub jakiego producenta.

Pozdrawiam

#49 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 25 marzec 2013 - 22:35

Rorząd Trzeba zdemontować blok i oddać go do zakładu do rozwiercenia nowych tulejek pod nowy wałek, pod wymiar czopów głównych wałka, a co do wałka jedynie zetor.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#50 Share scotii

scotii

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 15 lipiec 2013 - 18:32

Rorząd Witam
potrzebuje takiej informacji ponieważ po zamontowaniu walka rozrządu w c-360, luz osiowy (tył przód) wynosi 2-3 mm czy to jest za dużo? wymieniona zastała podkładka oporowa i efekt bez zmian co panowie myślicie o tym ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Rorząd Dzisiaj, 12:39
  •  

#51 Share Dzikizetor

Dzikizetor

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 sierpień 2013 - 21:55

Rorząd a czemu wymieniałeś czy zanik ciśnienia oleju

#52 Share CIAPEK1981

CIAPEK1981

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OKOLICE INOWROCŁAWIA

Napisany 13 grudzień 2013 - 18:14

Rorząd To nie mozliwe gdzie taki luz, zeby sprawdzic luz to trzeba wlozyc walek z podkladka i klinem w korpus silnika nastepnie przykrecic pokrywe na 3 sruby M8. Nastepnie zalozyc kolo zebate i wszystko dokrecic. I wtedy mozna sprawdzac luz wzdluzny (przod - tyl) walka. Ja ostatnio zmienialem walek rozrzadu luz byl okolo 0,1 - 0,2 mm. Z tego co pamietam to podkladka miala grubosc 5 albo 6 mm. Zadne kolo zebate rozrzadu nie ma luzu wzdluznego (przod - tyl). Rowniez walek rozrzadu nie moze miec luzu wzdluznego poniewaz kola zebate maja zeby skosne i gdyby kolo zebate walka rozrzadu by sie przemieszczalo (przod - tyl), zmienialy by sie fazy rozrzadu. wzdaje mi sie ze kolega sprawdzal luz walka bez zalozonego kola zebatego i podkladka przesuwala sie od czola walka do klina.
Pozdrawiam

#53 Share LOST

LOST

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo oczywiście i wszystkie jego odmiany

Napisany 13 grudzień 2013 - 22:57

Rorząd Może zmiany w fazach rozrzadu nie byłyb by tak kolosalne, jednak przy skośnych kołach zębatych nie powinno być luzu, bo może to powodować różnego rodzaju stuki a przede wszystkim żytwotność silnika mogłby diametralnie spaść, ponieważ zużyciu szybciej poddał by się wałek i koła zębate od nadmienrego luzu montarzowego.
KPK Kumurun Team - Główny Sekretarz

#54 Share Assasin

Assasin

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 166 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2013 - 12:02

Rorząd To dużo masz tego luzu.czasem nowa podglądać jest gorsza niż stara jak,ja,wyjmiesz możesz ta,pierwsza podkladke podebrac na tokarce która przylega do bloku te na 3 sróby

#55 Share GlenMoray

GlenMoray

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 31 marzec 2014 - 20:45

Rorząd Witam chciałbym wymienić wałek rozrządu w 60-tce, ponieważ stary ma już luz. Czy ktoś wymieniał wałek? Czy można gdzieś dostać nowe panewki/tulejki pod wałek rozrządu? Bo je i tak trzeba będzie rozwiercić pod nowy wałek czy można stare rozwiercić? Jakby kogoś trapiło pytanie dlaczego wymieniam to dodam, że mam małe ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku ok. 1 atm/ 800 obr i ok 3 atm przy 2200 obr. Inne czynniki zostały już wykluczone. Ciśnienie na zimnym ok. 6,5.

#56 Share Maly1256

Maly1256

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 31 marzec 2014 - 22:01

Rorząd W 60-tce nie ma panewek na wałku rozrządu musisz oddać blok do szlifierni i kupić nadwymiarowy wałek.

#57 Share GlenMoray

GlenMoray

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 31 marzec 2014 - 22:26

Rorząd Zastanawiałem się czy nie dał bym rady rozwiertakiem nastawnym. Trochę pojęcia mam. A wałek już mam nad wymiarowy.

Edytowany przez GlenMoray, 31 marzec 2014 - 22:28.


#58 Share Maly1256

Maly1256

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 31 marzec 2014 - 22:34

Rorząd Najlepiej stałym o takim rozmiarze i takim długim żeby wszystkie otwory naraz przejechać. Inaczej może być ciężko osiągnąc pożądany efekt

#59 Share matx66

matx66

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 19:17

Rorząd Witam, jestem w trakcie remontu kapitalnego mojej 55tki, mam taką zagwozdkę , kupuje nowy blok silnika i wałek rozrządu nominał, czy przy nowym silniku muszę wstawiać tulejki i rozwiercać pod nowy wałek? Bo wydaje mi się że w tym wypadku wszystko powinno pasować idealnie. A jeśli nie trzeba rozwiercać to czy nominalny wałek od zetora też będzie pasował?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Rorząd Dzisiaj, 12:39
  •  

#60 Share Dzikizetor

Dzikizetor

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 21:02

Rorząd Tam nie ma żadnych tulejek a walek od zetora będzie pasował

Podobne tematy kolach rozrzadu 3p mf255 rozrząd koła