Zaloguj się, aby obserwować  
tocik14

Oznaczenie silnika bizon rekord 89r

Polecane posty

tocik14    0

Witam, jakie jest dokladne oznaczenie silnika, ktory byl montowany do rekordow w 89r. bo nie mam tabliczki znamionowej;/

 

Montowal ktos silnik z zo56 do rekorda? podpasuje? a moze od czegos innego podpasuja? (star, ifa itp)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tocik14    0

no wlasnie z tym oznaczeniem sie spotkalem, a jak mam przy zakupie rozróznic ktory jest od zo56 a ktory jest do rekorda?

Edytowano przez tocik14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tocik14    0

no dobra, ale kupuje goly silnik i nie wiem czy on mial turbine czy nie... no to pod takim numerem nie ma uzywanych silnikow ;/ tak rzadko spotykane one sa?

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/SW-400

 

z tej tabelki wynika ze w obu kombajnach sa te same silniki tylko w rekordzie jest turbina... ktora zwieksza moc silnika... czyli moge kupic zwykly silnik sw400 do mojego rekorsda i dolozyc mu turbine?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

z grubsza to inne są:

wtryski

głowica

zawory

wałek rozrządu

tloki

i chyba korbowody

blok ma boczne wyprowadzenia do pompy wodnej

pompa wody inna

wymiennik ciepła

pompa wtryskowa jest inna

może jest jeszcze coś ale już mi wypadło z głowy

możne coś pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tocik14    0

a jest mi ktos w stanie powiedziec jakie jest oznaczenie silnika? bo nie wiem jaki silnik do niego kupic... dalbo by rady wrzucic silnik sw400 od normalnego supra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tocik14    0

no wlasnie i teraz pytanie czy zwykly silnik sw 400 bez turbiny da z nim rade i jeszcze sieczkarnia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Oznaczenie silnika jak było podane wyżej 6CT107R4, Z tego co pamiętam to w bloku tego silnika znajduje się również napęd pompy wspomagania. Przy podmianie silnika z np autobusu (Autosan H9 chyba posiadał tego typu silnik) najepiej podmienić pompę wtryskową, bo jak były już przypadki kombajn na wysokich obrotach nie ma wymaganej mocy. Nie polecałbym wsadzania tam zwykłego SW-400 bo to nie bedzie to co trzeba.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

rekord a zo 56 to zupelnie cos innego tylko na oko sa podobne z rekorda silnik do zo 56 zamontujesz i bedzie smigal i jeszcze pare konikow wiecej ale z zo 56 do rekorda zaslaby nie zakladaj zadnych silnikow z autobusow itp bo tylko szkoda roboty pieniedzy czasu zrob uczciwy remont i nastepne 20lat bedzie smigal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał11
      Witam, mam takie pytanie jestem młodym rolnikiem i jeszcze nie mam doświadczenia w obsłudze kombajnu i chciałbym się dowiedzieć czy da się sprawdzić stan skrzyni biegów bez rozbierania. Wiem jakie te skrzynie są w bizonie  i chciałbym sprawdzić czy w trakcie żniw się nie rozsypie. Z góry dzięki za pomoc.
    • Przez Rolniczek95
      Witam Moje pytanie brzmi jak sprawdzic sprawnosc akumulatorow hydraulicznych? Zwazylem jeden i 3.2 kg a drugi 3.8 kg i tez chcialbym sie zapytac czy ten ciezszy nadawalby sie jeszcze do uzytku bo na tabliczce pisze 4kg ?
    • Przez daree
      Witam, aktualnie remontuje kombajn Bizon Sampo 2020. 
      Podczas składanie części pojawiły sie pewne wątpliwości. W zwiazku z powyzszym chcialbym zapytac czy na forrum jest ktos z wojewodztwa Lubelskiego u kogo można by podejrzeć pewne szczegóły dotyczące ememetów kombajnu ?
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Bonex157
      Cześć, 
      Zastanawia mnie czy silnik 3p od mf 255 bedzie pasował bez wiekszych przeróbek do MF tea 20. Ogólnie na 1 rzut oka nie widze różnicy. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj