Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przyczepa Warfama


9 odpowiedzi na ten temat

#1 Share sebas97

sebas97

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 lipiec 2014 - 15:46

Przyczepa Warfama Witam, zastanawiam się nad kupnem przyczepy. Myślałem nad Pronarem ale wiadomo że za markę sie płaci :) Zainteresowała Mnie przyczepa marki (to chyba marka ;p) "Warfama". Może ktoś coś o tej przyczepie powiedzieć? Interesuje Mnie coś koło 5-8 ton.

Edytowany przez sebas97, 20 lipiec 2014 - 15:48.


Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Przyczepa sztywna IFA HL 6102


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe IFA
  • 15000.00 PLN
  • 29 gru 2016
Przyczepa wywrotka Brandys Panav 17.13


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe Brandys
  • 20000.00 PLN
  • 29 gru 2016
www.zychar.pl Producent burt do przyczep, akcesoria rolnicze


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Pozostałe przyczepy
  • PLN
  • 12 lut 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepa Warfama Dzisiaj, 00:01
  •  

#2 Share przemek308

przemek308

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 20 lipiec 2014 - 16:00

Przyczepa Warfama Raz byłem u takiego co naprawia i remontuje przyczepy to stała ''Warfama'' w burtach 50 cm i na tym co sie rama tak nakłada była przełamana i jakoś nie jestem przekonany do takich przyczep <_< ale polecam metaltech lub wielton :D

#3 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 20 lipiec 2014 - 16:08

Przyczepa Warfama MT też pękają :)

#4 Share STIG0013

STIG0013

    Studenciak :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1083 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamojski

Napisany 20 lipiec 2014 - 17:13

Przyczepa Warfama każda pęka, do ilu $$ ma być ?

Jeżeli pomogłem lub podoba Ci się mój wpis, to wciśnij ,,FAJNE" 


#5 Share pedro2

pedro2

    Kupię słomę w belach w promieniu 100km od Łomży. Usługi transpor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie ok Łomży

Napisany 20 lipiec 2014 - 17:33

Przyczepa Warfama Wystarczy popatrzeć na AF dlaczego pękają, przyczepa 8 t a koleś chwali się fotkami że naładował 12t piachu i jak ma nie pękać ;)

Pronar w miarę solidny, we wsi jest 7 nowych i wszystkie pronarki, ja też jak na młodego się załapię to będzie Pronar ;) Za MT, Zasław, Wielton już trzeba grubszą kasę sypnąć...
KUPIĘ SŁOMĘ W PROMIENIU 100KM OD ŁOMŻY.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepa Warfama Dzisiaj, 00:01
  •  

#6 Share grzesior90

grzesior90

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Frygnowo (warm-maz)

Napisany 20 lipiec 2014 - 19:33

Przyczepa Warfama Witam. Posiadam przyczepę warfamę 6 ton z 2009 roku bodajże. Robotę swoją robi, ale szału nie ma. Cienka blacha na podłodze, sworznie resorów juz dwa pękły, i gólnie bardzo słabe malowanie. Felgi dwie też spawane bo pękły i powietrze uciekało. Fakt laduje 8 ton na nią, ale porównując ze starymi ''szóstkami" które dźwigają i po 10 lub więcej stwierdzam, że drugi raz przyczepy z tej firmy bym nie kupił. A paniętam wtedy pronarka tej samej ładowności była tylko 1000zł droższa. Nie wiem co mnie pokusiło.

#7 Share sebas97

sebas97

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 lipiec 2014 - 13:39

Przyczepa Warfama dzięki za szybką odpowiedź ;-)
@STIG0013 dokładnie jeszcze nie wiem, miała być przyczepa za kasę z rzepaku ale w tym roku z cena jest masakra i ciągle idzie w dół.
myślę że do 20 tysięcy i tak jak pisałem 5-8 ton, raczej używana. obecnie pożyczylismy Przyczepę Pronara T671, ma 4 lata a trzyma się nieźle. ale wiadomo, każdy chce mieć swoje ;-)
a szukałem i właśnie natknąłem się na tą Warfame, mniej bajerów niż pronar ale też cena dużo mniejsza, ale Widzę ze nie najlepsze opinie ;-)
tak więc dzięki i szukam dalej ;-)

Edytowany przez sebas97, 23 lipiec 2014 - 13:40.


#8 Share STIG0013

STIG0013

    Studenciak :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1083 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamojski

Napisany 23 lipiec 2014 - 18:58

Przyczepa Warfama No i wyjaśniło się czy nowa czy używana, bo za 20 nowej nie znajdziesz

Jeżeli pomogłem lub podoba Ci się mój wpis, to wciśnij ,,FAJNE" 


#9 Share sebas97

sebas97

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 lipiec 2014 - 19:16

Przyczepa Warfama no raczej ;-) używana ale w dobrym stanie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepa Warfama Dzisiaj, 00:01
  •  

#10 Share filipek

filipek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 lipiec 2014 - 08:36

Przyczepa Warfama a może nową D55 za 23tyś może wyrwiesz :rolleyes:

Podobne tematy warfamapronar przyczepa