lew908

Fahr M1000 - ustawienia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lew908    210

Witam jestem początkującym użytkownikiem kombajnu zbożowego Fahr M1000 i wielu rzeczy nie wiem mimo że posiadam książkę od tego kombajnu (niestety w języku Francuskim) I dlatego chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być dokładnie ustawiona szczelina omłotowa dla tego modelu.


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

W książce znajdziesz tabelę ustawień - Tłumacz Google i masz odpowiedź na swoje pytanie - szczelina omłotowa jest inna dla różnych zbóż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

niestety tłumacz google można sobie wsadzić głęboko. Jak zaczynam tłumaczyć to mi wyskakuje z jakimiś perkusistami

 

 

ale jakoś sobie poradziłem

Edytowano przez lew908

"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lesne    4

Wyskakują ci perkusiści, bo BĘBEN młócący... nawet jest u nas taki żarcik "co łączy perkusistę z kombajnistą? bęben!"

 

 

niestety tłumacz google można sobie wsadzić głęboko. Jak zaczynam tłumaczyć to mi wyskakuje z jakimiś perkusistami


ale jakoś sobie poradziłem

 


Zakładamy Kooperatywę Producentów Ziół. Północna Polska. Więcej informacji? Napisz do mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Orzech334
      Witam .