Polecane posty

Sernikvipp    0

Witam.

Po wkręceniu wkręta regulacyjnego w kolumnie kierownicy luz się niweluje,ale po przejechaniu kilku metrów luz ponowinie powstaje. Jakie są przyczyny powstawania luzu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Zuzytej kolumny nie skrecisz, dodatkowo bedzie ciezko chodzic kierownica, a luz zostanie...

Remont sie szykuje.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zyzio
      Witam
      Może ktoś mi powie ( zdjęcia , schemat ) jak założyć sprężarke do ciągnika ZETOR 8011 ( to samo co C-385 ) jakie części potrzeba i z jakimi kosztami trzeba się liczyć.
    • Przez wojtek8045
      Mam pytanko czy wymieniał ktoś kiedyś widełki w wałku kierowniczym przy kolumnie?? mam tam już okropnie to wyrobione i nie wiem czy można wymienić same te widełki przy kolumnie czy trzeba kolumne wyciągać?? bo reszte widełek i krzyżaków można bez problemu rozebrać ale z tym to nie wiem
       

    • Przez 650elx
      Witam,mam do was pytanie czy układ kierowniczy w ciągniku fortschritt jest na drążku czy na orbitrolu lub innym układzie.
    • Przez wojtek93
      Witam, posiadam w gsopodarstwie dość starą ładowarkę kramer allrad 311 uzywaną do prac przy zwierzętach itp. Jak do tej pory mimo jej wieku nie było z nia większych problemów aż do teraz. Mianowice ostatnio kiedy był duży mróz zamarzł układ kierowniczy, zdarzało sie to już kiedyś ale zawsze po kilkinastu- kilkudziesieciu minutach pracy silnika olej odmarzał i dało sie kierować. Niestety kilka dni temu kierowanie znowu zamarzło i mimo ze udało mi sie je odmrozić powstał problem, mianowicie w lewą stronę maszyna skręca lekko ale w prawo bardzo ciężko. Układ kierowniczy jest typowy: orbitrol pod kierownicą i 2 siłowniki od skertu. Co mogło sie stac? Przy ostatnim zamarznieciu wyjechałem z niezupełnie rozmarzniętym kierowaniem, zawsze tak robiłem po paru chwilach olej sie rozgrzewał i kierowanie działąło leciutko a teraz w lewo kręci lekko a w prawo bardzo ciężko. Jaka może być przyczyna?
    • Przez ahme999
      z racji że często blokuje mi się wałek w kultywatorze, postanowiłem wylutować układ który powiadamiałby mnie brzęczykiem w kabinie kiedy wałek się zablokuje, bym mógł się zatrzymać nim ten zdąży zgarnąć przed sobą hałdę ziemi.
       
      do rzeczy: wałkek jest dzielony, więc najlepiej układ zrobić tak, by porównywał wskazania z niezależbych czujników umieszczonych przy wałkach, i gdy np prędkość jednego spadnie o 50% (super, gdyby wartość była regulowana) w stosunku do drugiego, czy tez jeden kompletnie się zatrzyma, komparator da sygnał który przez wzmacniacz zasili brzęczyk w kabinie. dodatkowy czujnik na ramionach podnośnika będzie wyłączał układ na uwrociach, by niepotrzebnie nie brzęczał.
       
      Macie jakieś pomysły na projekt takiego układu? jakie dobrać czujniki i na jakim modelu komparatora lub innego scalaka to oprzeć?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj