Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wymiana podajnika ziarnowego


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share marciniu94

marciniu94

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opatów
  • Zainteresowania:Nazywam sie Marcin, mieszkam w woj. świętokrzyskim niedaleko Opatowa, interesuję się mechaniką rolnicza. Studiuje Mechanike i Budowe Maszyn na AGHu, a w czasie wolnym pomagam rodzicom w prowadzeniu gospodarstwa :)

Napisany 10 lipiec 2014 - 20:11

Wymiana podajnika ziarnowego Witam. Otoz zaczalem w swoim rekordzie wymiane podajnika zbozowego, kupilem nowe czesci i zabralem sie za rozbieranie, klosowy elegancko wszystko pasuje, za to zauwazylem ze ziarnowy podajnik nowy od oryginalnego rozni sie szerokoscia o 2 cm i lopatki z lancuchem tez sa szersze i nie zmieszcza sie do nowego, bylem u kuzyna i on w swoim rekordzie klosowy i ziarnowy ma szerkosci po 13 cm. Prosze o pomoc, bo nie wiem czy zmieniac po prostu na ten wezszy i dokupic lopatki tez wezsze czy moze zamowic podajnik do innej wersji rekorda.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wymiana podajnika ziarnowego Dzisiaj, 15:54
  •  

#2 Share GucioJUMZ

GucioJUMZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie ,Zamojskie
  • Zainteresowania:Maszyny i buggy ,Konie

Napisany 10 lipiec 2014 - 20:24

Wymiana podajnika ziarnowego Nie wypowiem się na ten temat bo części jakie teraz produkują do Bizona to patologia wymień podajnik na taki jaki miałeś i łańcuch też i sprawdz zębatki czy mają prawidłowy rozstaw zębów .

#3 Share marciniu94

marciniu94

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opatów
  • Zainteresowania:Nazywam sie Marcin, mieszkam w woj. świętokrzyskim niedaleko Opatowa, interesuję się mechaniką rolnicza. Studiuje Mechanike i Budowe Maszyn na AGHu, a w czasie wolnym pomagam rodzicom w prowadzeniu gospodarstwa :)

Napisany 11 lipiec 2014 - 11:48

Wymiana podajnika ziarnowego Ok dzieki za odpowiedz, wlasnie jest problem ze znalezieniem tego szerokiego podajnika, dzwonie po sklepach i nie maja na stanie, no nic jakby co to sie polata ten stary i sie go wstawi z powrotem, moze jeszcze przechodzi :D

#4 Share GucioJUMZ

GucioJUMZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie ,Zamojskie
  • Zainteresowania:Maszyny i buggy ,Konie

Napisany 12 lipiec 2014 - 19:15

Wymiana podajnika ziarnowego Wujek gogle poda ci namiary na producenta podajników i on może zechce wykonać taki pod zamówienie :wacko: .A mocno się już świeci prowadnicą że wymiana podajnika .lub wygięcie rynienek z blachy 2mm i wspawanie jeden podajnik skręcony na śruby (kłosowy) mam tak u siebie już trochę to pracuje ale coś boki się cienkie robią a tam nic się nie dzieje lepsza stal i tyle :) mogę wstawić fotkę jak sobie życzysz .pozdrawiam

#5 Share marciniu94

marciniu94

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opatów
  • Zainteresowania:Nazywam sie Marcin, mieszkam w woj. świętokrzyskim niedaleko Opatowa, interesuję się mechaniką rolnicza. Studiuje Mechanike i Budowe Maszyn na AGHu, a w czasie wolnym pomagam rodzicom w prowadzeniu gospodarstwa :)

Napisany 13 lipiec 2014 - 10:36

Wymiana podajnika ziarnowego O poprosilbym o fotki :D wykrecilismy ten zbozowy i o dziwo nie jest az tak wytarty, dlatego chyba go troche polatamy i wsadzimy go z powrotem, gorzej z klosowym ale ten na szczescie jest taki sam jak nowy, to sie go wymieni.

#6 Share GucioJUMZ

GucioJUMZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie ,Zamojskie
  • Zainteresowania:Maszyny i buggy ,Konie

Napisany 13 lipiec 2014 - 13:49

Wymiana podajnika ziarnowego napisz na ;guciojumz65.pl@wp.pl :) fotki zrobione już są tylko przesłać :blink: no taka modernizacja czasu zajmie

#7 Share szopen

szopen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów

Napisany 17 lipiec 2014 - 09:01

Wymiana podajnika ziarnowego W nowszych Rekordach jest szerszy podajnik o 2 cm. Właśnie przed rzepakiem wymieniałem łańcuch, ślimak dolny i wałek górny. Na zamówienie w sklepie sprowadzili mi łańcuch (łopatka 85mm*135mm) i dolny ślimak ale górnego wałka nikt nie miał, tokarz dotoczył. problem miałem z górnym kółkiem napędowym, nowe już miało luz na moim wałku jak i na nowym sklepowym. Podobno jest już tylko jeden producent i tylko takie luźne robi. Nie założyłem takiego tylko stare przerobił mi tokarz i jest ok.

#8 Share GucioJUMZ

GucioJUMZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie ,Zamojskie
  • Zainteresowania:Maszyny i buggy ,Konie

Napisany 17 lipiec 2014 - 21:01

Wymiana podajnika ziarnowego Panowie Nowe części to patologia nie wiem kto to robi ale sobie sam szkodzi produkując te części kupuję przywożę mierzę czy pasuję i odwożę bo na nic :( to z takim postępem technologicznym to za parę lat lub wcześniej wyciągniemy maszynę MZC-4B i kosę :blink: i będą zniwa a nasze Bizony i reszta maszyn. Będą stały w zaroślach i czekały na nowych nabywców lub w kolejce do huty :mellow: i powiem tyle Era wiecznych maszyn się skończyła .A wciskają nam maszyny powołując się na markę ile ona to nie wytrzymała (to prawda )a ile nowa wytrzyma tego nikt nie zagwarantuje bo to wróżenie z fusów .żniwa się zbliżają a maszyna zamiast mieć porządną część to ma wysokiej klasy bubel który zaraz się rozkraczy i koło się zamyka .pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wymiana podajnika ziarnowego Dzisiaj, 15:54
  •  

#9 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 17 lipiec 2014 - 21:19

Wymiana podajnika ziarnowego Swieta prawda, czesci mogly by byc troszeczke drozsze ale gotowe do bezposredniego uzycia, a nie miekkie jak maslo, odlewy wcale niebrobione a osie i srodki wcale do siebie nie pasuja...
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#10 Share paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 17 lipiec 2014 - 21:19

Wymiana podajnika ziarnowego Koło które ma luz na wałku niedługo się wybije i kupisz nowe. Wałek zresztą też i producent będzie miał zbyt. Proste. jak drut.

sprzedam

Ciągnik Zetor ZTS 16245    www.olx.pl/oferta/ciagnik-zetor-zts-16245-nie-1634-case-fendt-john-deutz-ursus-1614-CID757-IDcIy4R.html

 


#11 Share szopen

szopen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów

Napisany 18 lipiec 2014 - 05:37

Wymiana podajnika ziarnowego Wałek kosztuje ok 20 zł koła trochę więcej więc koszt nie jest duży ale żeby to wymienić trzeba ściągnąć podajnik ziarnowy a żeby jego sciągnąć trzeba najpierw ściągnąć podajnik kłosowy, nie wspominając o osłonach. I tak z powodu luzu "fabrycznego" kilka godzin roboty na które nie można sobie pozwolić. A żeby pociągnąć do odpowiedzialności producenta trzeba czasu i ochoty. Może w zimę napisze mu kilka ciepłych słów.

#12 Share GucioJUMZ

GucioJUMZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 349 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie ,Zamojskie
  • Zainteresowania:Maszyny i buggy ,Konie

Napisany 19 lipiec 2014 - 20:04

Wymiana podajnika ziarnowego Podajnik zbożowy się dzieli tak jest w 56 no ale każda naprawa to stracony czas i zł .A ciepłe słowa nic nie pomogą. jeżeli da się pociągnąć producenta do odpowiedzalności to proszę mam zdjęcie w galerii to mogę.A i tak uznają swoje była gwarancja to trzeba było tak powiedzą .A rada na prędką robotę jest spawarka może dojedzie do końca

#13 Share krzysztofz14

krzysztofz14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 449 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 lipiec 2014 - 22:04

Wymiana podajnika ziarnowego Jakiś czas temu wymieniałem wałek i piastę w podajniku ziarnowym i rzeczywiście miało luz .W takim przypadku dorabiam blaszke pod wpust .Niestety ten typ tak ma bo pamiętam ze nawet w nowym to koło potrafiło samo spaść .I nie tylko to miało luz ,kilka innych również.To jest maszyna którą można ruskim kluczem naprawić .

Edytowany przez krzysztofz14, 19 lipiec 2014 - 22:06.


#14 Share szopen

szopen

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów

Napisany 21 lipiec 2014 - 10:33

Wymiana podajnika ziarnowego Spawałem w zeszłym roku w kukurydzy bo nie było czasu remontować. Przed żniwami zrobiony cały podajnik i mam nadzieję że długo będzie bez awarii.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wymiana podajnika ziarnowego Dzisiaj, 15:54
  •  

#15 Share zirol

zirol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 22 listopad 2014 - 01:50

Wymiana podajnika ziarnowego

Odnośne pytania"dlaczego nowy podajnik jest szerszy o 2 cm".

Szerszy podajnik jest w Rekordach w wersji do kukurydzy.Posiadają one także wzmocniony przedni gardziel przystosowany do przystawki do kukurydzy.Też wymieniałem podajniki i przy zamówieniu trzeba określić szerokość.Co do jakośći,to potwierdzam że to nie to samo co oryginalny-jakość nieco gorsza ale przynajmniej tanio.


Edytowany przez zirol, 22 listopad 2014 - 01:52.


Podobne tematy wymiana podajnika ziarnowego