Polecane posty

Santus    0

Prosze o szybka pomoc w odkleszczczeniu z biegu wstecznego prosil bym o szybki odpis na ten temat z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Musisz odkręcić te śruby co są obok włącznika wom i śrubokrętem próbować kręcić tymi trybikami co tam będą. Nie wiem dokładnie który odpowiada za bieg wsteczny. Życzę powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Odkręć korpus dźwigni zmiany biegów i ustaw wodziki wszystkie w środkowej pozycji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

No to już zdecydowanie lepiej odkręcić 2 zatrzask od prawej i pogmerać śrubokrętem, niż odkręcać 4 śruby i też gmerać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bazalt50    14

Jak kolega wyżej - 2 zatrzask z prawej, wciśnięte sprzęgło do oporu, solidny śrubokręt.

Banalna sprawa - minuta roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WitekPawlak    0

Witam. Potrzebuje pomocyze skrzynią ursus c-355 . zablokowała mi się skrzynia na 4 biegu. Jadąc z 1 przyczepą balotów słomy (10szt) na 4 biegu zablokowało mi obydwa koła. Nie można było wyłączyć biegu dopiero jak pociągłem do tył to puściło zdarzały się wcześniej takie sytuacje ale wystarczyło wyłączyć bieg i włączyć dodam że ursus pracuje z turem 2 sekcyjnym i niedawno była nowa pompa wzmacniana  . Ale teraz hałasuje na 4 biegu proszę o pomoc z góry dziękuje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolKac    9

jak jest wajcha od polowych i szosowych ustaw ja na neutralne i pogrzeb w tych trybach i podczas poruszania wajcha bedzie sie ruszac ktorys tryb i z nim powalcz srubokretem i powinien wyskoczyć
a jak chodzi i cos innego to wybacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Tak jak kolega wyżej pomajdruj wodzikiem z samej lewej strony a jak nie da rady to dekiel do gory i tak spróbuj odkleszczyć.

 

Ale jeśli ci hamuje gwałtownie traktor na 4 biegu bez hamulców to koniecznie trzeba rozebrać.

Edytowano przez jonkszi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Brak blokady wodzików i luźne zatrzaski lub wyrobione widełki  i pakuję się inny bieg i blokuje skrzynie.Zdejmuj dekiel i patrz co się dzieje co d 4 że głośno pracuje to wyrwało ci ząb na kole od 4. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja to odkręcam zamek i ustawiam na srodkowym nacięciu wydaje mi się że jest najszybciej oczywiście że trzeba wysprzeglić i wyluzować na polowych i szosowych albo stanac na równym ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esiak15    0

Kup nowe zatrzaski suwaków (wodziki cena 6 zl jeden około) wymien ten palec od lewarka na dole moze juz wytarty cena około30zł by odkleszczyc trzeba wodzik odkrecic i przesunac suwak
Mozna odkrecic lewarek i suwaki ustawic ruwno ale to duzo zachodu mozna zprubowac pchnac ciagnik za bieznik jak suwakiem nie ruszy bo czasami srubokrentem chyba ze suwak którys pekł a jak hałasuje to lozyska poszly albo tryby jak chałasuje w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj