Zaloguj się, aby obserwować  
Darek914

Jak wymienic uszczelniacz weńca rozrusznika

Polecane posty

Darek914    1

Witam czy ktos wymieniał uszczelniacz wienca rozrusznika.Czy latwo jest to wymienic.Wyjelem rozrusznik a on caly w oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

coś ty poj... rozrusznik nie ma żadnego oleju, olejem jak masz nasmarowany rozrusznik a dok ładniej bendix to z silnika ci wali ewentualnie ze skrzyni olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek914    1

to ja wiem ze rozrusznik niema oleju ty mnie zle zrozumiales.Wieniec kola zamachowego tam siedzi uszczelniacz który mi przepuszcza i chlapie mi olejem do rozrusznika a olej pobiera z silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

no bo zamocno kombinujesz -_- . Uszczelniacz wału Ci przepuszcza (co na nim jest koło zamachowe) to kupa roboty trzeba zdjąć całą tą przystawkę

sąsiad to wyciągał cały silnik ale to już dolewał z 1 litr dziennie (co 10 ha)

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek914    1

o to wlasnie mi chodz :) i.Chcialem wymienic bo rozrusznik dwa razy robilem i caly czs jest w oleju,ale oleju to malo dolewam.A slyszalem ze wymieniali bez zdejmowania silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Wlasnie niech ktos jeszcze sie wypowie.

A mozna na dole przystawki wywiercic dziure np pod kalamitke, na nia wezyk i wezykiem olej zeby splywal do butelki??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

wiercenie dziur nic nie da w ciągnikach są i też rozruszniki zachlapane. Tam jest tak mało oleju że wiele nie pomoże za to siła odśrodkowa rozprowadza ten olej idealnie

 

Jak masz miejsce to możesz bez zdejmowania silnika ale to z 20 cm musisz wysunąć tę przystawkę od silnika (jak przy rozpoławianiu silnika) a może więcej

 

Ja to robiłem u siebie w volvo to ciężko było było z dostępem do śrub ale się udało i oleju to może z 1-2 l dolewałem na 30 h ale prawie cały silnik był zarzygany olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursus3PGT
      Witam mam taki problem z moim Dojczem w przednim moście musze wymienić krzyżaki i simeringi czy mógłby ktos powiedzieć jak to zrobić i czy duży koszt jest?
    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Panowie potrzebuje numer katalogowy uszczelniacza silnika znajdującego się przy pompie paliwa. Dokładnie to ten na wałku poniżej pompy wtryskowej. Dokładnie zaznaczony strzałką na obrazku. Pod tą obudową. Bardzo mi się leje tam olej a jutro zamawiam części do silnika.
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
      Piotr
    • Przez katopo
      Witam,
      będę zakładał do swojego ursusa 4514 dodatkową pompę na wom w celu zasilania tura. I mam tytanie jak zlać/spuścić olej będący w turze żeby nie pomieszał się z nowym olejem od nowej pompy. Aktualnie w turze jest ten sam co w ciągniku czyli agrol U a nowa pompa z oddzielnym obwodem tylko do tura będzie chodziła na L-HV 46 więc nie chcę ich mieszać. I tu moje pytanie jak się pozbyć starego leju z układu tura.
    • Przez UrsusCzesio
      Witam mam taki problemik. 3 raz będę już wymieniał uszczelnienia a gównie chodzi o ten uszczelniacz ostatni na tłoczysku. Zaczęłem medytować na tym jak to faktycznie powinno być założone. Jak on powinien być. Symbolami w strone tłoka a tym stożkiem w strone tuza czy tym stożkiem do tłoka a symbolami do tuza
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam wszystkich. Z powodu mojego wielkiego problemu z tym ciągnikiem o którym pisałem tutaj: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/6064-odpalanie-mtz-a-zima/page__st__460 (trzeci post, zachęcam do lektury, może ktoś wpadnie na pomysł co go boli) przyszedł mi do głowy jeden pomysł. Otóż gdy go zapalam i chcę go trochę przeciągnąć to wyłącza mi się rozrusznik ( tak tak, cudowna blokada przed zapalaniem już zapalonego ciągnika ) poprostu rozrusznik akurat wtedy się wyłączy, jak już silnik łapie, ale jeszcze ma za małe obroty żeby samoczynnie podjął pracę. I tak sobie myślę żeby tą blokadę jakoś wyłączyć. Tylko problem w tym, że nie mam pojęcia na jakiej zasadzie to działa. W katalogu znalazłem "przekaźnik blokady rozrusznika". Myślę że chodzi o ten przekaźnik z białymi napisami przy bezpieczniku 40A. Może mi ktoś powiedzieć, czy w ogóle da się zrobić coś takiego i jak? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
       
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c3197e1228e9f7d4.html
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8347db1bad4fd346.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj