KrzysztofMech5

Problem z Hydrauliką w prasie zwijającej sipma z-279 Farma 1

Polecane posty

RusiL    304

Sprawdź znowu gdzie jest ciśnienie na przewodach.

Może to zawór zwrotny na przednim zamku?

I jeszcze pytanie czy masz filtry przy złączach hydrauliki od prasy do ciągnika (takie tuby między przewodem od prasy a złączem euro lub skręcanym długości około 15cm)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Przedni zamek chyba wymienię,mam drugi nowy który dostałem kupując prasę.Zrobiłem 10 bel,przy kolejnych pięciu klapa zacieła się trzy razy,musiałem sporo manewrować dźwignią hydrauliki,i w końcu opuszczała się,i tak za każdym razem gdy był problem

Tak,filtry są na przewodach przy złączkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RusiL    304

może te filtry są brudne.? jak nie to pewnie problem leży w zamku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Chyba w zamku,wymienię go.Jeden filtr rozebrałem,jest czyściutki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bieniek_88    69

Mam taki problem z prasą sipma z-279/1 czerwona a mianowicie, opada mi ciśnienie na zegarze. Po przyjeździe na łąkę i opuszczeniu podbieracza i przestawieniu wajchy na zamykanie/otwieranie klapy i nabiciu ciśnienia przez 2,3 belki jest dobrze a potem po nabiciu ciśnienie momentalnie spada. Muszę wyjść z ciągnika i przestawić wajchę na opuszczanie/podnoszenie podbieracza i kilka razy opuszczę i podniosę podbierak i potem znowu mi 2,3 belki trzyma ciśnienie i nie opada a potem problem wraca. Prasa współpracuję z c-360. Ktoś coś doradzi? Siłowniki do regeneracji, ten słynny zawór szwankuje czy jeszcze coś innego może być przyczyną tej sytuacji? Może ktoś miał podobny problem i coś podpowie? Jeśli to istotne może być to robię belki do 20 do granicy czerwonego i niebieskiego pola na zegarze i klapa uchyla się delikatnie, może z 1 cm. Tylko jest problem z nabiciem ciśnienia.

Edytowano przez bieniek_88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

daj siłowniki do sprawdzenia i ewentualnej regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

moja podobnie miała i siłowniki były do niczego. też po przełączeniu wajchy z podbieraka na klapę jedną belkę ciśnienie trzymało.

  czerwona to ma jeszcze jakieś zaworki przy siłownikach chyba?

a i taka ciekawostka. drugi sezon nowe siłowniki i już ciśnienie spada.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bieniek_88    69

Nic nie opada. Tak jak napisałem. Przy dobijaniu klapa tylko delikatnie się uchyla. Tylko to spadające momentalnie ciśnienie po kilku belkach i wychodzenie z ciągnika jest denerwujące, żeby przestawiać wajchę podbierak/klapa. Na zaworze są jeszcze plomby. Da się taki zawór zregenerować czy trzeba nowy kupować? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

czyli siłowników nie bierzesz pod uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

bo to w środku olej się przelewa. radzę sprawdzić. też wymieniłem najpierw zawór hydrauliczny. u mnie nic to nie dało. nie twierdzę że w Twojej koniecznie to samo, ale zacznij od sprawdzenia siłowników.

a jeszcze mi się przypomniało. w mojej jak zostawiłem klapę w górze na dłużej to trochę opadała.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dokrecaj śmiało te zawory na początek i tyle... Wajcha to se zrób na sznurek i nie będziesz wychodził... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kręceniem tylko ciśnienie podniesie i rozreguluje. w efekcie trzeba będzie nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bieniek_88    69

Słyszałem że dokręcenie pomaga jeśli klapa otwiera się przy dobijaniu. A u mnie jest spoko z tym tylko, że spada co kilka belek. I jakbym podkręcił ten z lewej strony to na wejściu ciśnienie wzrośnie i będzie wyższe niż teraz 13 mpa i nie będzie spadać przy nabijaniu? Oczywiście jeśli to wina zaworu.

Edytowano przez bieniek_88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak puszczaja zawory to co Ci wzrośnie?.... 

Skoro się nie znasz to nie wprowadzaj błąd... 😋

7 minut temu, pafnucy napisał:

kręceniem tylko ciśnienie podniesie i rozreguluje. w efekcie trzeba będzie nowy.

 

Edytowano przez ogarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kręciłem, to się znam.

nie po to to plombują żeby kręcić.

mogę odsprzedać taki kręcony zawór.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Miałem dokręcone na max i zregerowane.... To są zawory przeciążeniowe... ciśnienie to masz na zegarze i sobie dobijasz ile chcesz... Chcesz to wywalasz na 15 barów itp.... Ja robiłem lata na 20-25 barow bo inaczej to nie bela tylko kartacz i tyle 

Edytowano przez ogarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no to fajnie. Józek tokarz regenerował? a nie. pisałeś że sam docierałeś. geniusz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Sam regenerowałem i można to zrobić przy użyciu wiertarki... Ja mam dwie tokaRki i rozwiertaki..... Jeśli wiesz co to takiego 😋

Nie ma tam żadnej filozofii jeśli się ma minimalne  pojecie... Zawór wyleci do ręki i masz grzybek i gniazdo do regeneracji jeśli wyklepane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bieniek_88    69

To znowu ja, siłowniki są w porządku, czyli wychodzi na to ,że problem leży w zaworze. Tylko u mnie jest takie coś. Czytałem,że powinny być nakrętki na klucz 14 i 13 a tutaj jest całkiem inaczej. Jak do tego się zabrać? Dla kogoś może to być proste a dla mnie to czarna magia, jak to wyregulować? Muszę odkręcić całkiem tę nakrętkę pierwszą czy tylko poluzować i potem podejrzewam imbusem wkręcić ten zaworek? 

IMG_20200928_17280358.jpg

Edytowano przez bieniek_88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Ostrzył ktoś może nóż w tej belarce? Co trzeba zdemontować aby się do niego dostać?
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez roman099
      Witam niedawno zakupiłem nową prasę metal fach z587 (budowa ta sama co sipma1210 classic) i mam następujące pytania:
      1.Jak zamykam komorę to mam nabić ciśnienie w prasie  jeśli  tak to ile czy po prostu tylko ją zamknąć?
      2. Ile robić obrotów siatki na bele tak żeby było ok??
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj