Skocz do zawartości

Zdjęcie

Turbo do 1224


24 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Wojtek

Wojtek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 23 listopad 2006 - 20:24

Turbo do 1224 Czy ktos zakładał do 1224 turbo?? Co trzeba zmienic zeby prawidłowo chodziło??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo do 1224 Dzisiaj, 22:02
  •  

#2 Share Turbina

Turbina

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 880 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tuchola

Napisany 23 listopad 2006 - 20:36

Turbo do 1224 Kolektor ssący i wydechowy, zbiornik paliwa, pompę paliwową, końcówki wtrysku, tłoki, korbowody no i trzeba kupić turbinę.

#3 Share Wojtek

Wojtek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 23 listopad 2006 - 21:38

Turbo do 1224 jeszcze chyba chłodnice i filtr  powietzra jak mi sie zdaje !! wyniesie mnie to z 5 tys :o Sławek mógł bys dac mi sówj numer gadu? to mój numer4090374

#4 Share M M

M
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 listopad 2006 - 22:24

Turbo do 1224 Ja bym sie nie bawił tylko sprzedał 1224 i kupił 1614 chyba że masz czas.Z resztą lepszy1224 bo ma 4 biegi ale to zależy jak kto uważa :)

#5 Share kopek22

kopek22

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów

Napisany 04 grudzień 2006 - 16:03

Turbo do 1224 1224 nie jest potrzebne turbo, to jest optymalne dla tego silnika
sasiad ma 1614 i  co z tego jak caly czas mu to sie psuje a obrabia ni m tylko 50 ha :-[
to duzo pali i nie jest takie mocne ale moze jego egzemplarz jest taki wadliwy :-[
a teraz sobie kupil nowego zetorka a 1614 to do cyklopa zaklada :) albo do zbierania kamieni na dwukolke :)

#6 Share Wojtek

Wojtek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 04 grudzień 2006 - 17:16

Turbo do 1224 ja mam za duze góry bez turbo czasem schodze do takiego biegu ze pretkosc  jest dla maszyny zamała i nie ma efektu

#7 Share piootr

piootr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1267 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 grudzień 2006 - 18:43

Turbo do 1224

Kolektor ssący i wydechowy,zbjornik paliwa,pompe paliwowom,końcówki wtrysku.tłoki,korbowody noi tsza kupić turbine.



Pompy można nie zmieniać co z tego że nie ma korektora nadciśnieniowego  nawet lepiej będzie bo nie będzie urywać paliwa pod obciążeniem  nie jestem pewien odnośnie korbowodów  czy są inne w sw 400  są inne korbowody bo mają kanał na olej w środku 

Ja tam bym się w to nie bawił  bo skrzynia ci będzie siadać zwłąszcza na takich górkach ;)

#8 Share U1224

U1224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 277 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Se-ROCK ***CSW***

Napisany 04 grudzień 2006 - 18:49

Turbo do 1224 No bo chyba raczej nie bez powodu w 16 nie ma skrzyni 4. Musieli wstawiac 3 bo 4 by sie rozlatywaly taka prawda
c330, 5120, 155.54 MLT626T & E514

#9 Share FQ

FQ

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 05 grudzień 2006 - 17:47

Turbo do 1224 Tryby w 12 sa węższe,i nie wytrzymałyby momnetu takiego jaki przenosi tak mocny silnik,dlatego w obudowie zmiesciły im sie tylko szersze na trojeczke 8)

#10 Share Wojtek

Wojtek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 05 grudzień 2006 - 18:03

Turbo do 1224 jak nie wytrzyma to  sie kupi skrzynie 3 biegową ale odrazu  napewno nie padnie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo do 1224 Dzisiaj, 22:02
  •  

#11 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 06 grudzień 2006 - 22:19

Turbo do 1224

Pompy można nie zmieniać co z tego że nie ma korektora nadciśnieniowego  nawet lepiej będzie bo nie będzie urywać paliwa pod obciążeniem  .............


mam w 10145 wlasnie pompę paliwową od tego bez turbo - taka byla i mysle nad wymianą na oryginalną. to fakt nie odcina paliwa. ma to swoj ogromny plus - np przy wyjezdzaniu z bruzdy powinien lekko stracic na obrotach a ten zakopci (dawka paliwa nie jest zmiejszona) idzie jak przecinak ;)
ale jednak zalozę oryginalną bo ciut paliwa więcej idzie - przynajmniej tak mi się wydaje
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#12 Share lacznik78

lacznik78

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 10 grudzień 2006 - 19:12

Turbo do 1224 byly tez wersje szostek z tzw. malym turbo
w tych ciagnikach montowane bylo turbo bez zmian pompy i wszystkiego innego w ukladzie zasilania
taki silniki mialy 140 km i w ursusie oznaczane byly jako 1224 a w zetorze 14145
jesli masz silnik starego typu to ze wzgledu na brak pierscieni trapezowych montaz turba bylby niewskazany

pozdrawiam wszystkich uzytkownikow szostek
lacznik78

#13 Share Wojtek

Wojtek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 15 grudzień 2006 - 14:51

Turbo do 1224 ja mam nowy typ silnika i tłoki i korbowody od turbo, a wersja 1434 to tez miały te tzw. małe turbo bo one miały 140km??

#14 Share lacznik78

lacznik78

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 15 grudzień 2006 - 17:56

Turbo do 1224 modele z 3 w srodku znam bardzo slabo wiec nie potrafie Ci dokladnie odpowiedziec, ale byly na pewno takie 1224 (szostka z turbem 140 KM) bo moj kolega taka mial i byla oryginalna...
jesli masz tloki i korby od turba, to nie ma zadnych przeciwwskazan (no chyba ze zuzycie paliwa)

#15 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 15 grudzień 2006 - 19:45

Turbo do 1224 Model 1434 miał  ~136KM a 1634 ~155KM i one w zasadzie rózniły się tylko pompą paliwową, turbina i inne pierdoły są identyczne. Taka sama sytuacja jest w przypadku Ursusa 1034 który ma ~87KM a Ursusa 1134.

#16 Share piootr

piootr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1267 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2006 - 20:19

Turbo do 1224 1034 ma silnik perkinsa a 1134 zetora  ;)  znajomy miła 1034 i taki mółowaty był  i szybko sprzedał go lepiej chodzi 1014 & 1134

#17 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 15 grudzień 2006 - 20:38

Turbo do 1224

1034 ma silnik perkinsa a 1134 zetora  ;)  znajomy miła 1034 i taki mółowaty był  i szybko sprzedał go lepiej chodzi 1014 & 1134

Pewnie chodziło ci o model 1044 który miał postlicencyjny silnik perkinsa produkowany w Ursusie 3.9 Turbo 90KM, bo 1034 i 1134 miały silniki Martina.

#18 Share piootr

piootr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1267 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2006 - 21:18

Turbo do 1224 tak chodziło mi o 1044 mój błąd  :-  ja 1034  nie spotkałem nigdy ;)

#19 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 27 grudzień 2006 - 17:32

Turbo do 1224

........... bo 1034 i 1134 miały silniki Martina.


i byly to bardzo dobre jednostki moze stare ale dobre
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo do 1224 Dzisiaj, 22:02
  •  

#20 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 27 grudzień 2006 - 17:53

Turbo do 1224


........... bo 1034 i 1134 miały silniki Martina.


i byly to bardzo dobre jednostki moze stare ale dobre

Co to znaczy były :D obecnie produkowany Crystal 100 ma ten sam silnik Martina co w 1134 ;) 

Podobne tematy