Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam. Mam problem z niedziałającym silnikiem elektrycznym służącym do regulacji obrotów przekładni bezstopniowej młocarni. Nowy kosztuje ok 2000zł, a używanego pochodzącego z serii TX nigdzie nie można dostać. Dlatego moje pytanie brzmi, czy orientuje się ktoś jak wygląda sprawa ze zgodnością wyżej wymienionego silnika z nowszymi seriami typu TC,CX, CSX itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Wstaw jakieś zdjęcie. W TC ten silnik jest bardzo podobny do silnika podawania sznurka w prasie sipma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak wygląda silnik elektryczny do regulacji w serii TX.

3d635e1d5939deafmed.jpg

 

dc1943fa8eeeb063med.jpg

 

Jak ten silnik wygląda w innych seriach kombajnów NH? Dodam jeszcze, że ten sam silnik występuje w kombajnie 3 razy - regulacja obrotów wialni, młocarni i nagarniacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

na allegro wczoraj widziałem ogłoszenie NH na części seria TF albo TX.

Jedno zdjęcie, bez szczegółów - poszukaj i zadzwoń.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Do żniw jeszcze jest trochę czasu to może spróbuj naprawić. Poszukaj w internecie fachowców z dziedziny elektromechaniki z twojej okolicy i podjedź tam. Fachowo naprawiony będzie lepszy od starego używanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil_NH    12

A czy w ogóle rozbierałeś go?

To są silniczki od wycieraczek itp.

 

pewnie się szczotka zawiesiła i nie działa.

Jak się nie czujesz na siłach to oddaj do naprawy na pewno to naprawią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    72

czy taki silnik od ustawiania wiatrow lub obrotow mlocarni w  TX 34 to jest 2 oddzielne czy 1, Czy takie silniczki gdzies mozna naprawic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwektrans    0

Witam potrzebowałbym taki silniczek z zębatko najlepiej z obiema zębatkami. Do regulacji obrotów młocarni do tx64. 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj