Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obrotomierz w C-330


112 odpowiedzi na ten temat

#41 Share c330ursus

c330ursus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko co jest związane z rolnictwem i mechanika ;)

Napisany 24 wrzesień 2009 - 19:27

Obrotomierz w C-330 Panowie pomalutku, ten "ślimak" co według was jest w skrzyni tak naprawdę jest tak gdzie koło zamachowe i tam nie ma oleju więc nie trzeba go spuszczać ze skrzyni :) Bez rozpoławiania możesz tylko wymienić ten plastik i linkę z gumką ewentualnie obrotomierz i nic więcej. Także jak chcesz próbować to zrobić bez rozpoławiania to nie musisz żadnego oleju spuszczać.
:D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obrotomierz w C-330 Dzisiaj, 07:29
  •  

#42 Share claasmercator

claasmercator

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łowicz
  • Zainteresowania:Claas

Napisany 28 wrzesień 2009 - 20:08

Obrotomierz w C-330 Rozszerzyłem trochę linke młotkiem złożyłem i działa ciekawe jak długo

#43 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 29 wrzesień 2009 - 12:51

Obrotomierz w C-330 Ja obklejam izolacyjna i trzyma jak trzeba :)

#44 Share Groch

Groch

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północ

Napisany 29 wrzesień 2009 - 14:26

Obrotomierz w C-330 Czego to się nie zrobi, aby zaoszczędzić te 6,50 :)

#45 Share mickas092

mickas092

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie/LPA
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 29 wrzesień 2009 - 14:44

Obrotomierz w C-330 Mam wyrobiony ten element w środku w skrzyni a linke i tak kupiłem nowa ale zeby go nie rozpławiac to okleiłem linke tasma :)
Więc 6.5 zeta nie zaoszczedziłem :)

#46 Share sandman

sandman

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów

Napisany 13 czerwiec 2011 - 20:01

Obrotomierz w C-330 witam w moim c330 licznik od motogodzin za prędko liczy motogodziny (obroty) po przełożeniu linki od licznika motogodzin co może być przyczyną?

#47 Share Przemko

Przemko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 415 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:USŁUGA KOSZENIA ZBÓŻ KOZIENICE, MAZOWIECKIE, OKOLICE

Napisany 13 czerwiec 2011 - 21:27

Obrotomierz w C-330 Kolego na jakiej zasadzie tak twierdzisz że za szybko :rolleyes: , Jedna mth w jakim czasie i przy jakich obrotach Ci nabija ???????????? :unsure:

#48 Share sandman

sandman

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów

Napisany 20 czerwiec 2011 - 11:36

Obrotomierz w C-330 konkretnie to nie wiem ale przed przełożeniem linki max obroty miał 2400 obr a teraz 3500 wychodzi poza skale..

#49 Share darekalf

darekalf

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2011 - 20:55

Obrotomierz w C-330 witam
czy ktoś ma pełny opis zamontowania ślimaka licznika od c-360 do pompy od c-328 bo capek skończył 50 latek i na zime przy okazji remontu przydałby sie wstawić licznik

#50 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 wrzesień 2011 - 21:32

Obrotomierz w C-330 Ślimak do pompy? nic nie kumam. :blink:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obrotomierz w C-330 Dzisiaj, 07:29
  •  

#51 Share darekalf

darekalf

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2011 - 21:42

Obrotomierz w C-330 tyle co doczytałem to że taki ślimak od 60 podczepia sie pod wałek pompy tylko że coś trzeba dorobić i przerobić i było by fajnie jak ktoś może by dał zdjęcia takich przeróbek

#52 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7618 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 04 wrzesień 2011 - 21:49

Obrotomierz w C-330 A rozumiem. W 60-ce licznik bierze naped od wałka rozrządu a on robi tyle samo obrotów co pompa wtryskowa. Musisz ten ślimak po prostu jakoś zamocować do pokrywki na kole ząbatym pompy i połączyć go z pompą.
KPK Kumurun Team

#53 Share darekalf

darekalf

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2011 - 22:02

Obrotomierz w C-330 jak dobrze mi sie zdaje to po odkręceniu nakrętki śruby pod pompką ukaże kręcący wałek tylko jak to połączyć żeby nie było bicia i sie to wszystko trzymało kupy??
ktoś pisał o jakimś sprzęgle żeby dorobić, ale zdjęcia bardzo by pomogły albo jakiś filmik na youtube
ogólnie to nie znalazłem kompletnej przeróbki tylko szczątkowe informacje i zero zdjęć

#54 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 08 wrzesień 2011 - 22:45

Obrotomierz w C-330 Wyczyśc zegar w środku. Pozbierz i wyczyśc. Godziny dobrze lecą tylko wskazówka szaleje. Godziny nie są zależne od wskazówki. A stara linka pewnie sie ślizgała na tych końcówkach i dlatego były małe obroty

#55 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 09 wrzesień 2011 - 12:17

Obrotomierz w C-330 mialem nie pisac, no ale bardzo mnie zaciekawilo jak to mth niezaleznie so nabijane
moze mi kolega to wyjasni bo przez cale zycie myslalem ze ta linka napedza wskazowke, a wskazowka licznik, ale widze ze u niektrych jest jakis dodatkowy kabelek czy linka ktora nabija mth :lol:

Polska B

 


#56 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 09 wrzesień 2011 - 12:31

Obrotomierz w C-330 Lepiej zainwestuj 85zł w porządny obrotomierz z logo URSUS.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#57 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 wrzesień 2011 - 23:26

Obrotomierz w C-330 Linka połączona jest bezpośrednio z takim walkiem który zakończony jest okrągłym magnesem a przed nim jest osadzony ślimak. Na walku licznika mh jest ślimaczyca czy ślimacznica, wiecie o co mi chodzi. Tak wiec przez przekładnie ślimakowa mamy połączoną linke z licznikiem mh. I to nie moze mieć poślizgu a wiec oszukiwać. A co do wskazówki to jak juz wcześniej wspomniałem na końcu walka od linki jest okrągły magnes. Na osi wskazówki jest malutka sprężyna taka jak w zegarkach i blaszane kółko o szerokości mniej więcej 1 cm. Gdy wszystko jest złożone magnes obraca sie w tym blaszanym kółku, ale dlatego że kółko ma minimalnie większą średnce, magnes nie ma możliwości ocierania sie o to kółko. W chwili uruchomienia silnika magnes zaczyna wirować. Razem z magnesem wiruje pole magnetyczne, które zaczyna obracać to kółko połączone ze wskazówką. Gdy magnes obraca sie powoli, wytwarza niewielką siłę, wiec wskazówka zostaje utrzymana przez sprężyne przykładowo na wartości 500obr. Ale gdy zwiększyny obroty silnika, a tym samym magnesu zwiększy sie siła obrotu pierścienia i sprężyna zostanie bardziej rozciągnięta wskazując obroty 1000. Tutaj nie mamy bezpośredniego połączenia elementów tak wiec jakieś zanieczyszczenia mogą powodować zwiększenie siły potrzebnej do wychylenia wskazówki i mamy gotową niedokładnośc wskazania. Mam nadzieję że coś z tego zrozumieliście. Mam gdzieś stary obrotonierz, jak mi najdzie na oczy to go rozłoże i dam zdjęcia. A jeszcze rada dla szanownego kolegi izydora. Jak sie nie ma pojęcia jak coś działa to sie nie poprawia innych...

Edytowany przez mlodymechanik, 09 wrzesień 2011 - 23:34.


#58 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 10 wrzesień 2011 - 05:18

Obrotomierz w C-330 Trochę źle sformułowałeś temat postu.
Obrotomierz może źle pokazywać liczbę obrotów,ale mtg zawsze będzie pokazywał dokładnie.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#59 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 10 wrzesień 2011 - 08:30

Obrotomierz w C-330 Ja spotkałem się z problemem typu że linka była zwichrowana-krzywa czy tam wytarta i obrotomierz szalał, nawet gdy poruszało się pancerzem linki na pracującym silniku to inaczej pokazywał, po zakupie nowej linki z pancerzem problem zniknął B)
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obrotomierz w C-330 Dzisiaj, 07:29
  •  

#60 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 10 wrzesień 2011 - 08:46

Obrotomierz w C-330 jesli linka bedzie wytarta to pewnie juz nie bedzie sie krecic, zalezy jeszcze w ktorym miejscu

Polska B

 


Podobne tematy poprawnie obrotomierz obrotomierze