Skocz do zawartości

Zdjęcie

akumulator hydrauliczny

15 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Mareczek78

Mareczek78

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Zainteresowania:jestem muzykiem, gram na gitarze basowej, gitarze elektrycznej, saksofonie

Napisany 19 czerwiec 2014 - 17:30

akumulator hydrauliczny Witam - jak w temacie chodzi o akumulator hydrauliczny - jak rozpoznać, czy on jest sprawny, czy warto go wymieniać, jaka jest różnica między niedziałającym a działającym akumulatorem w działaniu hydrauliki czy też w zachowaniu się hedera.

Kolejna rzecz - czy regenerowany czy nowy - jaki wybrać

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
akumulator hydrauliczny Dzisiaj, 17:33
  •  

#2 Share danielj001

danielj001

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 19 czerwiec 2014 - 18:30

akumulator hydrauliczny akumulator akumuluje energie podczas nagłego uderzenia podskoku itp hedera, czyli nadaje mu płynności, odkręć przewód od akumulatora jak będzie długo leciał olej ciurkiem to przepona jest pęknięta i nalezy ją wymienić. regeneracja dobrze przeprowadzona jest tak dobra jak nowy hudroakumulator. u mnie z regenorowanymi akumulatorami jak usiade na heder to jakieś 30 cm sie opuści i jak zejdę to zostaje opuszczony i spokojnie go rękami podnoszę o te 30cm. Jak chcesz to na priv dam ci namiary na człowieka który dobrze robi regenerację.pozdrawiam

#3 Share Ramzes1987x

Ramzes1987x

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 78 postów

Napisany 19 czerwiec 2014 - 21:24

akumulator hydrauliczny A czy akumulator hydrauliczny zda egzamin w ładowaczu czołowym z siłownikami jednostronnego działania?

#4 Share jaro30

jaro30

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 647 postów

Napisany 19 czerwiec 2014 - 22:08

akumulator hydrauliczny akumulator po regeneracji to koszt 180 zł a różnica w pracy kolosalna.

#5 Share Mareczek78

Mareczek78

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 149 postów