Skocz do zawartości

Zdjęcie

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma


76 odpowiedzi na ten temat

#1 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 15 czerwiec 2014 - 17:29

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Czesc

Jakies 10 dni temu zaczłem powoli remontowac kosiarke Aedes AS3200 która zakupiliśmy w styczniu 2013 - do tej pory jej nie uzywalismy. Kosiarka sprowadzona z Niemiec przez czlowieka ktory pracował nia u Niemca.

Kosiarka była sprawna mechanicznie, ale osoba ktora ja sprzedawała pomalowała calosc pedzlem tuz przed sprzedaza. Cos tam było czyszczone przed pedzlowaniem, ale zostało duzo rdzy i generalnie wiadomo jak to wyglada powloka z pedzla. Dodatkowo 1 kółko było zgiete, wiec "zregenerowalismy" odrazu wszystkie 3szt.

Tak wiec - jak na ogol u mnie - rozbiórka, gruntowne czyszczenie/szlifowanie, epoksydy, akryle, szpachle, lakiery..itp. itd. :P

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Tak to mniej-wiecej wygladało.

Dodany obrazek

Nowe uchwyty do wezy hydro.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Wytarte rolki podkaszaczy- wytoczylismy nowe z samosmarownego poliamidu.

+ urwana sprezyna .

Dodany obrazek

Nowa sprezyna dorobiona na wzór orginału w zakładzie Żywockiego w Warszawie.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Rura gruboscienna potrzebna do regeneracji kół.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Migomacik troszke się naspawał ;). Do takich akcji to juz by się przydał uchwyt chłodzony wodą.

Dodany obrazek

No i efekt - prawie koncowy :).

Dodany obrazek

Bolce też trzeba było dorobić.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Potem była próba czy oby wszystko gra - a jeśli nie to na co zwrócić uwage przy remoncie.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Naklejki będa jak orginał :) a to dzięki szwagrowi oraz asharotowi B) .

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Tu pekniete, tam zardzewiałe...

Dodany obrazek

http://imagizer.imag...90/820/4pjw.jpg

Częsci beda piaskowane, ale najpierw usunelismy z nich cała farbe tarczami listkowymi - żeby nie nabiło za wiele godzin na piaskarce ;) .

http://imagizer.imag...0/819/naqwf.jpg

http://imagizer.imag...90/840/8rj2.jpg

http://imagizer.imag...90/849/5i5i.jpg

Takie tam wzmocnienia z blachy 2ki :). Widze ze pekanie tych osłon to standart w tym miejscu w Aedesach AS, na allegro był jakiś czas temu AS3600 i miał też nakładki w tych miejscach.

http://imagizer.imag...0/823/1fhzh.jpg

http://imagizer.imag...90/837/s843.jpg

http://imagizer.imag...90/850/hjtm.jpg

http://imagizer.imag...90/841/hnq1.jpg

http://imagizer.imag...90/819/cg8t.jpg

http://imagizer.imag...90/850/9wz0.jpg

http://imagizer.imag...90/856/dled.jpg

Potem odkrecanie 10tek srub, wybijanie młotami kilku sworzi i wałków no i jest- wszystko rozebrane do ostatniej srubki.

http://imagizer.imag...90/850/nvoo.jpg

http://imagizer.imag...0/822/gbet3.jpg

Niestety poprzedni "malarz" uzywał przed pedzlowaniem szlifierki ze zwykła tarcza do szlifowania- narobił w wielu miejscach wiele rys . Trzeba bedzie podkładować i pewnie troche szpachlować.

http://imagizer.imag...90/855/6uzh.jpg

Takie ochronki lbów srub nozy ktos wczesniej wymyslił- całkiem sprytne bo lby nie scieraja sie i potem mozna je bezproblemu odkrecic kluczem.

http://imagizer.imag...90/823/o8b1.jpg

Ja zrobiłem to troche ładniej i to na wszystkich 8 nożach a nie tylko na 4 głownych.

http://imagizer.imag...90/829/6rue.jpg

Łączniki przekładni niestety sa wytarte.

http://imagizer.imag...0/843/osljj.jpg

http://imagizer.imag...90/820/od0n.jpg

http://imagizer.imag...90/823/7r5x.jpg

Później wyjątkowo "czysta i przyjemna" robota z myciem czesci ze smarów :P .

http://imagizer.imag...90/837/szv9.jpg

No i wszystko mam juz gotowe do piaskowania.

http://imagizer.imag...90/837/t356.jpg

http://imagizer.imag...90/822/jhel.jpg

A to trzeba jeszcze wyczyscic, pomyc i spisać co kupić.

http://imagizer.imag...0/822/8r8ob.jpg

http://imagizer.imag...0/843/90lyx.jpg

Korpus także już ogołocony z warstw farb.

http://imagizer.imag...90/822/5qn1.jpg

Nowa osłona z otworem serwisowym Walterscheida.

http://imagizer.imag...90/820/s6gj.jpg

No i nowy wałek Walterscheid W2200-25.

http://imagizer.imag...90/842/qchh.jpg

http://imagizer.imag...90/823/f0gq.jpg

Teraz pytanie do was - gdzie kupie taka rure z frezem ? Potrzeba mi min. 50cm odcinek.

pozdrawiam
Piotrek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Dzisiaj, 15:25
  •  

#2 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 15 czerwiec 2014 - 18:06

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Twoja prywatna tokarka?Jaka to jest TUE-35?
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#3 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 15 czerwiec 2014 - 18:19

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma nasza, Tub-32.

#4 Share profus2

profus2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja: mazowsze

Napisany 15 czerwiec 2014 - 19:11

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Widziałem że oglądałeś oryginał więc powinno świetnie Ci pójść ;) Docelowo Aedes ma pracować z ursusem ? Duże ma zapotrzebowanie na moc ? Zdecydowałeś się na opryskiwacz ?
John Deere-jedyny słuszny odcień zieleni:P
Pozdrawiam wszystkich sadowników !

#5 Share K-PAX

K-PAX

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 czerwiec 2014 - 20:07

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Jeśli jest to tuleja 1 1/8 to dostaniesz taką w sklepie SaMasz,u w Białymstoku tylko będziesz musiał przeciąc ją na pół

nr.kat.342.05.11.00

Tuleja wielowypustowa 1 3/8" L-100


Pozdrawiam!


#6 Share agro973

agro973

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:blisko Puław
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze

Napisany 16 czerwiec 2014 - 19:56

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Ile dałeś za kosiarkę?

#7 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 16 czerwiec 2014 - 19:58

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma ok 7000zl.

#8 Share kubaguzik

kubaguzik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głowno/Łódzkie
  • Zainteresowania:Ulepszanie

Napisany 16 czerwiec 2014 - 21:26

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma jak zwykle full profesjonal :D czekam na efekt końcowy. Nie myślałeś żeby zrobić ruchome podkaszacze, wychylane za pomocą krańcówek hydraulicznych.

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!


#9 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 16 czerwiec 2014 - 22:15

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma

Widziałem że oglądałeś oryginał więc powinno świetnie Ci pójść ;) Docelowo Aedes ma pracować z ursusem ? Duże ma zapotrzebowanie na moc ? Zdecydowałeś się na opryskiwacz ?


Siemka Arek :)

Docelowo ma pracowac z drugim po agrokidzie ciagnikiem sadowniczym ktory dopiero mamy w planach zakupic (cos 75+KM).

C-360 radzi sobie z nia bez zadnych problemów, na 3cim biegu idzie leciutko. Troszke nia juz pokosiłem raz z nowych nasadzeniach i nie powiem - wymaga to troche wprawy by ogarnac odpowiednie wychylenia podkaszaczy :P wiec jezdzilem 2ka.

Widzialem juz nowy orginał na targach TSW w tym roku. Teraz tylko zaciekawił mnie ten układ herbicydowy do tej kosiarki, tydzien temu na fruit akademii podano mi cene 4700zł czyli jeszcze moze nie tak tragicznie drogo, ale potem w ciagu 3 dni cena za ten uklad urosła do 7000zł ( brak tak duzego rabatu itp itd) :wacko: . To juz mniej zachecajaco.

Nie mniej jednak - herbicyd jest w planach :D . Tyle ze nie caly orginalny zestaw.

Jeśli jest to tuleja 1 1/8 to dostaniesz taką w sklepie SaMasz,u w Białymstoku tylko będziesz musiał przeciąc ją na pół

nr.kat.342.05.11.00
Tuleja wielowypustowa 1 3/8" L-100

Pozdrawiam!


Dziekuje, dzieki temu znalazlem trop jak tego szukac :).

Juz wszystko znalazlem, ta tuleja z samaszu kosztuje 120zl netto i ma 100mm, a finalnie znalazlem za 130zl brutto tuleje 120mm :).

Do tego wlasnie zamowiłem przedłużki WOM z agropomocy 3szt :) . Wiec mam w planach zregenerowac obecnie laczniki przekładni za jakies 500zł, bo nowe orginały by mnie kosztowały ok 1050zł - troszke drogie sa te czesci do Aedesa.

jak zwykle full profesjonal :D czekam na efekt końcowy. Nie myślałeś żeby zrobić ruchome podkaszacze, wychylane za pomocą krańcówek hydraulicznych.


No te sa ruchome, hydraulicznie wychylane z kabiny ciagnika. Krancowki nie sa tu potrzebne moim zdaniem, tzn i tak nie zalatwia problemu "rycia" nozami w glebie gdy sie zbyt mocno wychyli.

Edytowany przez vitoma, 16 czerwiec 2014 - 22:15.


#10 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 19 czerwiec 2014 - 17:40

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Wszystkie elementy wypiaskowane oraz zagruntowane podkładem epoksydowym (poszlo ponad 4l podkładu).

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Nowe napinacze pasków.

Dodany obrazek

Materiały standartowe jak dla mnie, z tym że chce spróbować teraz innych szpachli niż novol - kupiłem wiec DYNA z włoknem. Szpachle novola u mnie troche "siadaja" po pewnym czasie, moze inne beda lepsze.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Wszystko wypiaskowane :). W koncu piaskowanie tak jak lubie szybko i w umiarkowanej cenie :) . Na zdjęciach zaplątało się troszke czesci z Iveca ktore wypiaskowałem/pocynkuje i pomaluje proszkiem przy okazji.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Wszystko juz zaepoksydowane, na korpus nie starczyło mi juz novola, wiec poszedł sealine - drogi jak cholera ale rzekomo dobry. Trzymałem go na inna okazje ale nie było wyjscia.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Pare elementów poszło juz nawet w kolorek (mokro na mokro po epoksydzie) - ten sam co przy C-330 - moim zdaniem pasuje do orginału. Reszta elementów bedzie szpachlowana i wypelniana podkładem akrylowym.

Na pare elementów mam tez plan rzucic szpachle natryskowa, pierwszy raz w zyciu ;) kupiłem do czegos innego i w koncu nie uzyłem jej wiec sprawdze co to da.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

http://imagizer.imag...0/843/690e5.jpg

Nie całem 2 tygodnie temu byłem na Fruit Akademia show w Warce, wiec mogłem obejrzec nowe sprzety Aedesa przy okazji. Bardzo ale to bardzo mi sie podobaja te maszyny, sa wykonane z solidnych, grubych materiałów i wszystko sprawia wrazenie wykonania bez zadnych oszczednosci po prostu na maxa. Odbija sie to troszke na cenie, sam 2-stronny wygarniacz gałęzi kosztuje w podstawowej opcji z tego co zrozumiałem 23 tys zl netto (jesli dobrze zrozumiałem przedstawiciela sadmasza). Mozna dobierac sobie takie gadzety jak elektryczne sterowanie (joystick za jedyne +4 tys zl) czy chlodnica oleju. Szkoda ze nie ma takich uzywanych, bo z chcia bym wzial takiego na warsztat :D :P B) .

Widziałem też juz poraz drugi nowego ASa, był wystawiony najszerszy z tej rodziny AS3800. Zmiany dosyc kosmetyczne w stosunku do tego co my mamy- z tego co widze sa tylko odkrecane oslony "glownej" kosiarki gdy u nas sa stałe plus inne pokrywy przekładni. Do tego troszke inne naklejki. Kształt elementów głownych wciąż jest taki sam. Prezentowany na targach AS3800 miał takze nadbudowany opryskiwacz do herbicydów i tak mi sie to sposobało (cenowo troche też, myslałem że jest to droższe), że jak juz wspomniałem w naszej ASce też chce to dodać, mam nadzieje że realizacja wypali. B)

pozdrawiam i życze miłego weekendu. :)

Edytowany przez vitoma, 19 czerwiec 2014 - 17:43.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Dzisiaj, 15:25
  •  

#11 Share kubaguzik

kubaguzik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głowno/Łódzkie
  • Zainteresowania:Ulepszanie

Napisany 19 czerwiec 2014 - 18:59

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Też byłem w Warce. Oglądałem maszyny Aedes-a i naprawdę podobały mi się (może poza jednym połączeniem elektrycznym skręconym na kostkę i wiszącym lużno), ale mimo wszystko przemyślane i porządne maszyny. Wcale nie są drogie (no może troche) tylko my za mało dostajemy za naszą prace w sadzie.

Używałem już raz szpachli natryskowej z novol-a i efekt naprawdę mnie zadowolił. wszystkie ryski ładnie zalała, wystarczyło ładnie doszlifować. :)

PS. ładne clio :)

Edytowany przez kubaguzik, 22 sierpień 2014 - 20:55.

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!


#12 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 19 czerwiec 2014 - 22:41

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma No tak podlaczenie pompy herbicydu to fakt - powinni to zrobić chocby na zlacze AMP. Ale to chyba jedyna niedoróbka. Dziekuje, clioweczka żony, wciaz w trakcie ogarniania.

#13 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 29 czerwiec 2014 - 09:06

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Dodany obrazek

1 podkaszacz juz zabarankowany od spodu.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Trzeba było dokupić troche towarku.

Dodany obrazek

Pierwsza porcja łożysk.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Kółka po liftingu.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

To juz gotowe do ostatecznej warstwy.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Zamiast placic 245 zł za 1szt łącznika przekładni orginalnego z Aedesa, naprawiłem stare łączniki wspawujac nowe tuleje 1 3/8' zaciskane pozyskane z przedłużek WOM kosztujace 93zl/szt. 3szt zregenerowane jeszcze przed szlifowaniem + dla porownania 1 orginalna sztuka która nie wymagała ingerencji.

Dodany obrazek

Koła pasowe pasków też wymagały ingerencji - lożyska wpadały w nie luźno, roztoczone na kolejny wymiar lożysk.

Dodany obrazek

Oj ale olejku w przekładniach to chyba dawno nikt nie zmieniał ... :ph34r:

Dodany obrazek

To juz poleciało do żółtego cynku .

Dodany obrazek

Dodany obrazek

No i final coat :) . Bardzo mi sie spodobało to wymalowanie, dałem az 4 warstwy lakieru z uwagi na to że troche za dużo go kupiłem..to zaszalałem :P . Grubość całej warstwy ponad 300 mikronów... :P

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Orginalny zbiornik i lance do herbicydów które przyjechały z fabryki Aedesa z Włoch. Sprowadzone dzieki przedstawicielowi Aedesa na Polske, firmie Sadmasz. Zbiornik 200l więc ten wiekszy (mniejszy to 120l). Reszte czyli elektrozawory i sterowanie to pozostałości po remoncie BAB ;) , pompe musze dokupić (bedzie Flojet lub Shurflo), tak samo jak regulator ciśnienia. W orginale taki układ herbicydowy to dopłata 1618 eur/netto, mnie wyjdzie to raczej znacznie taniej. :)


Dodany obrazek

Spod glownej czesci tez pokryty baraniną. W sumie poszły 4 puszki.

http://imagizer.imag...90/855/yw6q.jpg

http://imagizer.imag...90/853/rezn.jpg

Noze i silowniki poszly na czarny - miałbyć półmat a wyszedł prawie połysk .

http://imagizer.imag...90/820/jkzs.jpg
http://imagizer.imag...0/842/ws8zs.jpg

Po wieeeluu godzinach szlifowania szpachli korpus był gotowy do podkładu. Oj nie powiem to była ciężka i żmudna praca.

http://imagizer.imag...90/819/zrdj.jpg

Jeszcze tylko otworki na kalamitki i mozna bylo prysnac kolorkiem.

http://imagizer.imag...90/829/9kf2.jpg

Dolne łączniki sprzegiel zostana także przerobione na tuleje zaciskane sruba - w orginale była tuleja stała, ale jednak moim zdaniem to sie nie sprawdzi - juz po nalożeniu tulei jest spory luz, wiec bedzie sie to stopniowo wybijac coraz bardziej. Kupiłem poczatkowo taka tuleje, ale jednak z tego powodu nie przyda mi sie...info na dole.

http://imagizer.imag...90/820/42hl.jpg

Zbiornik 200l bedzie zamontowany na poduszkach, tak jak w orginale.

http://imagizer.imag...90/855/hap1.jpg

Druga porcja łożysk.

http://imagizer.imag...90/853/dfv0.jpg

I kilka ładnych kilogramów śrub.

http://imagizer.imag...90/822/0g0g.jpg

Korpus gotowy do lakieru. Oczywiscie szlifierka Graphite juz odmówiła współpracy - jak kazda moja do tej pory wytrzymała 1 prawie cały remont, ale juz na koniec zdechła :P . Było szlifowanie reczne na sucho, wiec z samym szlifowaniem tego podkładu zeszło mi sie ponad 5 godzin.

http://imagizer.imag...90/829/dvrd.jpg

http://imagizer.imag...0/855/np267.jpg

Baraninka na spodzie juz wylakierowana.

http://imagizer.imag...0/843/2oyah.jpg

Gora takze ale tu bedzie poprawka - pierwszy raz zrobiłem test z lakierowaniem przy wlaczonym wentylatorze nadmuchowym w lakierni i niestety powpadało duzo syfków -_- <_< . Szkoda bo tak to juz bym miał wszystko pomalowane.

W poniedziałek szlif P800 na wodzie i kolejne 1.5 warstwy żółtego lakieru.

http://imagizer.imag...90/840/w23d.jpg

Przekładnie już wcześniej zostały wymyte DIMERem i polakierowane.

http://imagizer.imag...0/842/z32t9.jpg

Taka kompozycja kolorków ;) .

http://imagizer.imag...90/853/dftz.jpg

Wspomniana tuleja wom 1 3/8' 6frez 118mm dlugosci- jest ktos chetny za 90zł ? kosztowała mnie 150zł.

pozdrawiam !

#14 Share kubaguzik

kubaguzik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 296 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głowno/Łódzkie
  • Zainteresowania:Ulepszanie

Napisany 29 czerwiec 2014 - 11:01

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Ile Cie kosztowała beczka do herbicydów na kosiarkę. Mocowanie do niej sam będziesz dorabiał, czy kupiłeś razem z beczką?

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!


#15 Share profus2

profus2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja: mazowsze

Napisany 29 czerwiec 2014 - 11:01

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Ooo Widzę że zdecydowałeś się na opryskiwacz ;) Zasilanie pompy będzie z gniazda 12V ?
John Deere-jedyny słuszny odcień zieleni:P
Pozdrawiam wszystkich sadowników !

#16 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 29 czerwiec 2014 - 11:08

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Zbiornik kosztował 1222zł.

Tak zasilanie pompy 12V. Moc pobierana ok 50W wiec tyle co zwykla zarówka H4.

#17 Share pawel2296

pawel2296

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 51 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 lipiec 2014 - 08:15

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma A powiedz jak ci się pracowało z tą szpachlówką natryskową? Do tego musi być jakiś specjalny pistolet czy tylko dysza inna? A jakim pistoletem ty lakierujesz?

#18 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 09 lipiec 2014 - 00:06

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Szpachla natryskowa to produkt ktorego juz raczej nigdy nie uzyje. Nie polecam (przynajmniej tej troton master)- pierwszy raz uzylem i sie "sparzyłem" . Szpachla poodchodziła juz podczas wysychania w kilku miejscach na laczeniach blach pod katem 90* - zupelnie nie wiem czemu. Porobiły sie purchle i zeskrobalem to odrazu w tych miejscach, potem musialem fazowac to szlifierka i recznie, takze tylko roboty sobie narobiłem. A efekt taki jak po gestym podkładzie akrylowym.

pistolet z dysza 2,0mm, zwykly - w moim przypadku Fobo.

Lakieruje air gunsa az3 hte2.

pozdrawiam

#19 Share vitoma

vitoma

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północne Mazowsze

Napisany 10 lipiec 2014 - 23:37

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Jakis wstep do składania juz zrobiłem :).

Niestety prace bardzo zwolniły, bo obecnie nawet wieczory miałem zajete czym innym niż Aedes. W nadchodzacym tygodniu moze sytuacja sie poprawi choc troche.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Pocynkowane w innym zakładzie niż dotychczas robiłem - drożej, ale bardziej intensywne złoto :D .

Dodany obrazek

Kosiarka w wersji zrob to sam ;)

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Wezyków "przedłużek" punktów smarowania nie byłem w stanie kupić nowych więc odswiezyłem obecne.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Tak żeby nie było że nic nie złożyłem :P .

Pompa Shurflo do systemu herbicydowego juz leci z USA.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Dzisiaj, 15:25
  •  

#20 Share napster2354

napster2354

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 lipiec 2014 - 22:57

Remont kosiarki sadowniczej Aedes AS3200 by vitoma Wszystko super fajnie wilki plus :) Ale smar to jednak dałbym lepszy niż łt-43 a łożyska nie lepiej z plastikowa osłonka ??

Podobne tematy remont kosiarki sadowniczej aedes as3200 vitoma