Skocz do zawartości

Zdjęcie

problem w rewersem 681.4S

3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share przemek704

przemek704

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 36 postów

Napisany 15 czerwiec 2014 - 11:07

problem w rewersem 681.4S Witam!Nie mam dużego doświadczenia z ciągnikami renault ale mam coś takiego do kupienia jak renault 681.4S z 1984 roku sprowadzony z Norwegii i mam kilka pytań:
1. Czym różni się model 681.4S od 681-4 bo podobno są to dwa różne ciągniki
2. Egzemplarz który oglądałem ma problem z rewersem, czasami, średnio co drugi raz jest problem z wrzuceniem wstecznego, dźwignia wchodzi ale słychać zgrzyt i ciągnik nie jedzie, przy ponownym wrzuceniu wstecznego (czasami trzeba trzy razy próbować) bieg wchodzi i już go nie wyżuca i ciągnik jedzie. Czy aby usunąć taką awarię trzeba ściągać kabinę lub rozpoławiać silnik? Taką informację dostałem od jednego mechanika (może chciał mnie zniechęcić), jakie są mniej więcej koszty robocizny aby to usunąć? Podobno tego typu problem z rewersem się zdarza (tak się dowiedziałem w sklepie gdzie można kupić części aby to naprawić) koszt części to ok 1500 zł tylko pytanie czy wymieniać wszystkie elementy czy tylko to co jest uszkodzone (podobno trzeba wymienić wodzik jakieś dwa pierścienie mosiężne (synchronizatory) i łożysko igiełkowe).
co o o tym myślicie? robił ktoś coś takiego?
3. na przewodzie paliwowym idącym do pompy wtryskowej jest zamontowany jakiś kranik, zawór podobno oryginał, który przecieka i trzeba go zakręcać po zgaszeniu silnika (nie wiem czy cieknie też podczas pracy silnika - pewnie tak)
4. jest urwana jedna poduszka trzymająca kabinę, duży koszt naprawy?

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
problem w rewersem 681.4S Dzisiaj, 23:32
  •  

#2 Share jareckijacek

jareckijacek

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 85 postów

Napisany 15 czerwiec 2014 - 13:38