Skocz do zawartości

Zdjęcie

ciągnik rolniczy - schematy budowy / konstrukcji (jak to działa)

2 odpowiedzi na ten temat

#1 Share P_I_W_O_

P_I_W_O_

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 14 czerwiec 2014 - 14:00

ciągnik rolniczy - schematy budowy / konstrukcji (jak to działa) Na wstępie powiem że, nie jestem rolnikiem - i nie będę. Mimo to interesuję się rolnictwem od strony maszyn.
Jestem grafikiem komputerowym 3d. I chiałbym zrobić jakiś ciągnik rolniczy od strony mechanicznej i chydraulicznej + jakiś osprzęt.
Czyli potrzebuję:
jakichś rysunków technicznych, całej masy zdjęć, kilka filmów na których będzie pokazane jak to działa (np, przeniesienie napędu na koła i wom lub tylko na wom), ogólnie chodzi o całą mechanikę tego pojazdu.
Co do osprzętu (chyba tak to się nazywa) to jestem ciakaw jak działa (od strony mechanicznej) belownica do siana.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
ciągnik rolniczy - schematy budowy / konstrukcji (jak to działa) Dzisiaj, 18:15
  •  

#2 Share Tworkowiak

Tworkowiak

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 383 postów
  • Zainteresowania:Różne - napisz to się dowiesz ;)

Napisany 14 czerwiec 2014 - 14:16

ciągnik rolniczy - schematy budowy / konstrukcji (jak to działa) Chcesz stworzyć pierwszy od lat prawdziwie polski ciągnik? ^^

- tu jest fajnie pokazane jak działa jedna z najnowocześniejszych na rynku pras - JD seriii 900.
- a tu McHale.

...McCORMICK... and ...URSUS... B)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#3 Share P_I_W_O_

P_I_W_O_

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 14 czerwiec 2014 - 19:05

ciągnik rolniczy - schematy budowy / konstrukcji (jak to działa) Na początku myślałem o ursusie ale puźniej się rozmyśliłem i pomyślałem o lamborgini lub john deer - ogólnie interesuje mnie taki model który posiada dwa womy (z przodu i ztyłu) - nie wiem czy wymienione marki takowe modele posiadają.