Lotranos

Jaka prasa do 22 tys. Sipma, New Holland, John Deere ....

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Lotranos    0

Witam ,mam zamiar kupić prasę . Do wydania mam 22 tys chyba ze coś teściowa dorzuci :D. Mam około 20 ha, zastanawiam się nad prasą New Holland ale słyszałem ze mają łożyska w calach :/ , za kupnem sipmy tez raczej nie jestem bo słyszałem ,ze te co na sprzedaż to mają wyżyłowane łańcuchy a one są dosyć drogie. W ogóle nie znam się ,która była by najlepsza ?? Jeśli możecie coś polecić to słucham uważnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Co będziesz nią prasował? Sianokiszonkę, słomę, siano czy wszystko po trochu? Jaki ciągnik będzie z nią współpracował? Jeśli głównie sianokiszonka to polecił bym Ci Claas Rollant 44 prasa walcował prosta jak cep w budowie jak i naprawie wszystko zrobisz sam. Sam taką miałem więc wiem co mówię. Jak więcej chcesz wiedzieć pisz na prv. opowiem o wszystkim.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbizon    37

Ja polecam coś z John Deer-a. Pasówke w dobrym stanie kupisz w tej cenie.


Pozdrawiam wszystkich użytkowników af.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lotranos    0

Słomę i trochę siana, mam Zetora 8145 80 KM. Najbardziej jestem zainteresowany pasówką ale jeszcze nie wiem jaką \??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Więc jak sianokiszonki nie robisz to też polecam JD model 550 wyrwiesz w dobrym stanie za tą kwotę.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikijohn    24