Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

@zyszekbrzuze czy w swoim silniku 55 miałeś głowicę montowaną do bloku za pomocą szpilek czy śrub? Ja mam dwie szpilki a reszta to śruby które zawsze jak odkręcam to kilka jest delikatnie luźnych. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

U mnie są tylko szpilki, to jest najlepsze rozwiązanie, bo blok żyje dłużej. Mój silnik to normalny D240 z 1982 roku z kilkoma elementami przełożonymi z D50.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ja miałem same szpilki w 552. Silnik D-240.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Sruby wprowadzili w 90 roku <_<


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Z tym też jest namieszane.
Im bardziej wchodzimy w temat MTZ, tym mniej o nich wiemy...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piteriiv    82

jakie są różnice miedzy silnikami d 240 a d 243 bo chce zamienić silnik w mtz 82 z 1984

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Nowsza technologia, 2 otwory więcej w płycie tylnej, sprzęgło N/T , można śmiało montować.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1207    16

20190409_194158(0).thumb.jpg.14d800a6cf6684766e18e994d8541062.jpg Panowie pomożecie z rozpoznaniem panewki? Nie wiem czy dobrze sprawdzilem ale przetlumaczylem ten napis na bh1 czyli nominał. Jestem w błędzie? Silnik d240 

20190409_194158.jpg

Edytowano przez wojcik1207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

włóż w korbowód , pomiar średnicówka, sprawdzenie z tabela wymiarów naprawczych i się okaże

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Panowie posiadam MTZ 52 w którym pękła pompa olejowa,silnik zatarty.

Nie wiem jaki mam model silnika bo z tych tabliczek nie potrafię nic wywnioskować przesyłam zdjęcia.

Korzystając z okazji może ktoś zakładał silnik od 82 do 52?

received_2982087768509641.jpeg

received_247820752888099.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Pewnie D-60 z wlewem oleju po lewej stronie z przodu, bez sprężarki z głowicą z 4 świecami żarowymi. Silnik z 82 powinien pasować.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damiano604    0
Napisano (edytowany)

Witam, mam problem z MTZ, wszystko wskazuje ze jest to 80, ale w starej kabinie. Na bloku, na tabliczce jest D-50, rozebraliśmy głowicę aby dostać się do tulei, głowica jest już nowsza jak w d-240 (bez gniazd na świece żarowe), tłoki założone z komorami spalania, z prawej strony pod alternatorem nie ma tych "kanałów rewizyjnych", sprężarka też jest na silniku. Jedynie co mi nie pasuje to wał bez przeciwwag, są gwinty w wale ale nie ma przykręconych przeciwwag, patrzyłem jak wygląda wał od d-50, wychodzi na to że nie miał w ogóle przystosowania do przeciwwag. I teraz nie wiem, na tabliczce jest d-50 a tu nic nie pasuje. Jutro chce kupić nowe zestawy naprawcze motordetal na 4 pierścienie, ale nie dają mi spokoju te przeciwwagi, ciągnik przyjechał z DDR. Może ktoś coś podpowie. Pozdrawiam!

Edytowano przez Damiano604

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj