Polecane posty

Witam. Kupiłem MTZ-a, a że człowiek na c 330 i c3603p wychowany to o ruskim pojęcia żadnego. W związku z tym wziąłem sobie fachowca od tego żeby mi pomógł coś znaleźć i wybrać. I znalazł, i wybrał. Z tym że teraz mam problem. Z tego co majster mówił w moim 82 był silnik od mtz 55 (chyba, nie znam się a fachman mówił że on nie ma 80 koni tylko coś około 65), ale że to żaden problem bo tylko głowicę wymienić, przestawić pompę, wymienić wtryski i będzie jak oryginał 82. Ze ja posiadałem na tyle rozległą wiedzę aby ordóżnić MTZ-a od c-360 to panu majstrowi (z jako taką renomą w okolicy) uwierzyłem. Traktor zrobił w polu to co było do zrobienia, a że się gotowała woda to poszedł do fachmana na warsztat. No i zaczęło się. głowica poszła do wymiany, a że fachman miał tego sprzętu oporowo to mi wstawił swoją po regeneracji. Z tym że nie od 82 a od tego większego, 90 konnego (do tej pory nie jestem pewien, chyba model 920 albo 952). Przy okazji powiedział że wymienić trzeba paneweczki, tłoki, tuleje i tak dalej. Tłoki mówił że założył mi wzmacniane jak od turbo. (od razu mówię że nawet po roku ujeżdżania nie znam się na tym ciągniku więc jeśli wtedy, miesiąc od kupna by mi powiedział, że trzeba zmienić szyby w kabinie na mocniejsze to kto wie? Może i to bym łyknął)