adrianlukaszlagoda

Koszt robocizny za naprawę skrzyni biegów

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszystko zależy od mechanika. Wezmie ile będzie chciał ,to nie czasy PRLu ,że wszędzie ceny były takie same.Teraz każdy bierze ile mu się podoba.Za 300 zł nie wiem czy ktoś się podejmie remontu.U mnie w rejonie nie znajdę takiego.Trzeba iść do mechanika i się po prostu zapytać,każdy ma swój cennik. Najlepszą odpowiedz otrzymasz wtedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

z jakiego wojewodztwa? jestem mechanikiem takze z wyksztalcenia.U siebie calutka skrzynie rozbieralem w 360 i u ludzi w c330. mam jeszcze caly katalog sklepowy czesci.

mechanicy potrafia wziasc od 500zl<w gore jesli tylko skrzynia i kropka to w 500zl okolo sama robocizna. czesto dochodzi most hamulce,sprzeglo pompa d*perele itd.

 

do robocizny dochodzi czesto most, nie raz tylko ustawienie,ale ustawienie koniecznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

300 hehe nie chciał bym mechanika za takie grosze. Zrobić dokładnie transmisję -most i skrzynia to 3 dni roboty dla 2 ludzi. Mechanik musi być najedzony i wypoczęty wtedy robi dobrze. I trzeźwy ale mechanik przeważnie jet, gorzej jak się trafi fachowiec :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

To ja was pocieszę. Mam mechanika który całe życie robił w POMIE i za remont skrzyni biegów w MTZ 82 ( wszystkie łożyska w skrzyni i tylnym moście , wymiana tarcz hamulcowych, w skrzyni 4 koła wymienione) 3 dni roboty we dwóch bez obiadów i nawet piwa nie pije - wziął 300 zł. Mechanik jest za***iście dokładny. Tak że tanio nie oznacza źle. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Oczywiscie z pomoca gospodarza,(w sensie rozczepiania,przytrzymania,)500<w gore a bez pomocy gospodarza nie mam pojecia,minimum 700zl(dwie dniowki pomocnika)