g2osc

Stary MF 31 pilnie proszę o pomoc

Polecane posty

g2osc    25

Witam

Zakładam nowy temat bo nie znalazłem podobnego a zależy mi na czasie. Szukałem dosyć długo kombajnu i okazyjnie w dobrej cenie przez informacje znajomego trafił się MF 31. Proszę użytkowników tych maszyn o pomoc ponieważ nie wiem jak do ustawić nie mówiąc jak tym jechać :D Nigdy nie miałem styczności z tym kombajnem i jestem totalnie zielony z ich obsługi a na lawetę trzeba wjechać :) . Wszelkie informacje na temat tych zabawek wskazane :)

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak można kupować maszynę "z marszu" nie wiedząc co i jak ? Nie chciałeś się przed zakupem czegoś dowiedzieć poczytać opinii. Powodzenia życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Nie rozumiem jak można byc tak nieodpowiedzialnym i nie szanować swoich pieniędzy, kkupowac maszynę o której sie nie ma pojęcia. Może w tym kombajnie połowy części nie ma a ty tego nawet nie potrafisz sprawdzić. Weź ze soba doświadczonego kombajniste niech obejrzy ten kombajn Dobrze ci radzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25

Proponuje przeczytać jeszcze raz. Czy tam napisałem, że już za niego zapłaciłem??? chcę go sprawdzić dlatego chciał bym się dowiedzieć ci i jak. Jak rozumie urodziliście się super idealni i o każdej maszynie wiecie wszystko. Proszę o pomoc użytkowników tego sprzętu. Oczywiście wiem pojawią się odpowiedzi jak te u góry wszechwiedzących z których pomocy nie ma. Nie wiesz, nie podoba się, nie pisz ja tak robię bo przede wszystkim nie szkodzić a krytykować to każdy może

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190