S-Piotr

Półoś tylna w 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
S-Piotr    58

Na przeglądzie rejestracyjnym diagnosta zauważył spory luz wzdłużny (1-1.5 cm) na prawej półosi koła tylnego, wyjście półosi z pochwy,(lewa była ok) dodam że z uszczelniacza nie ma wycieków oleju.

Co może być przyczyną takiego luzu i jak można go skasować.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To takich glupot sie czepiaja??

 

Podnies koloi zobacz, odkrec dekielek polosi, sprawdz jak siedzi lozysko, czy seger nie spadl, ewentualnie moze byc polos obrobiona.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tak patrzę na rysunki

http://zapodaj.net/8...884bd2.jpg.html

http://zapodaj.net/1...df77fb.jpg.html

I za skarby świata nie wiem jak się to tam trzyma. na zewnątrz nie pozwala się wysunąć obudowa uszczelniacza i łożysko zaparte o większa średnicę na osi. A do wewnątrz? Wewnętrzne łożysko w moście nie ma oporu żadnego. Jedynie co może być to seger pod uszczelniaczem na półosi. Chociaż w katalogu go nie ma. Jest pokrywka, łożysko, uszczelniacz, oring o tyle. Nawet na fotkach rowka na seger nie widać.

https://www.google.p...st%2F;2965;2223

Mam cię he he. Wiedziałem że ktoś ostatnio z tym grzebał.

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31339-wymiana-lozyska-tylnego-walu-mtz-82/page__st__20

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Stacje diagnostyczne które się nie czepiały,straciły uprawnienia do wykonywania przeglądów .

Odkręce dekielek i popatrzę jak wygląda.

Dzięki za odpowiedzi.

Znalazłem filmik z remontu przekładni głównej

Edytowano przez S-Piotr

Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jak też zauważyłem luz, jak się jechało to stukał na nierównościach.

Problem był w wyrobionej półosi i łożyskach, czyli wymiana. Oś nie wyleci bo koło ją w środku trzyma.

Trochę inaczej to zrobiłem.Odkręciłem dekielek przy kole i pospawałem oś z łożyskiem. Dość delikatnie punktowo z 6 punktów, z dwa lata tak jeździł, nic się nie działo i sprzedałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To jest mój filmik, bardzo ładnie pokazałem:-)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3211    1

Odświeżam temat. Mam teraz podobny problem, pół os wychodzi około 1 cm i słuchać dudnienie na nierownosciach. 

Panowie trzeba siłownik wyjmować i kabine podnosić? Mechanik mówił że jakaś nakrętka się odkręca czy coś.... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

trzeba zdjąć zbiorniki , wyjąć siłownik, odciągnąć regulator siłowy i już można odkręcić pokrywę mostu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrzejxyz
      witam mam pytanie jak mogę przerobić półoś osi prostej prawej na łożyska
    • Przez gadget
      Witam.
      Panowie posiadam Renault 133 14 i mam problem z tylną szybą a raczej jej brakiem,tzn kupiłem ciągnik bez szyby którą w sumie już zamówiłem ale muszę zdobyć do niej klamkę,zawiasy i metalową ramę usztywmniającą...Gdzie można dostać takie gadżety po za serwisem oczywiście bo ceny mają zaporowe..
    • Przez Zetix
      Siema .. zaczęliśmy żniwa bardzo hucznie .. przejechaliśmy do połowy pola i w celu podregulowania trochę sit i wiatru wiadomo wybija się bieg itp .. po wejściu na pokład i wbiciu biegu nr 1 Bizon nie reagował .. sprawdziliśmy wszystkie biegi i żadnego nie ma - Zetorem ściągnąłem kombajn do domu , lecz tam trochę testów itp .. Wyszło coś dziwnego .. kombajn jak stoi wbije się pierwszy bieg i puści sprzęgło to lekko ruszy (szarpnie) ale dalej nie chce jechać , tak na każdym biegu (włącznie z wstecznym - wtedy jedzie do tyłu) Wbijanie biegów bez sprzęgła - nie da się .. zgrzytają , biegi wchodzą ze sprzęgłem dobrze nie zacinają się ani nic .. Co to może być za przyczyna ?
    • Przez konio1011
      Panowie mam pytanie. Stoje przed wyborem ciagnika i porownuje rozne specyfikacje ciagnikow. Mianowicie mam pewne watpliwosci. Jezeli traktor ma DMC na poziomie 8,5t a maksymalny nacisk na tylna os 7t to czy: Powiedzmy sam ciagnik wazy 5,5t+ damy mu obciaznik na przedni tuz 1t a z tylu zaczepimy uprawowo siewnym pelny zboza o wadze 2,5t to czy ma to racje bytu? DMC przekroczone o 500kg. Wiem ze niektorzy pracuja z takimi zestawami jednak mam watpliwosci co do eksplatacji takiego zestawu w czasie.Chodzi tu o ciagniki pokroju mf 5700 , fendt 312. Czy calkowicie odpuscic temat i wybrac wiekszy gabaryt traktora typu nh T6?Ciagnik bedzie pracowal jeszcze z bezorkowcem 2,5m, gleboszem 4lapy, + wszystkie inne lekkie prace w gosp od opryskow, nawozenia po prace z turem. Moc maks 125km.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj