Zaloguj się, aby obserwować  
Grzybek

Prosze o Pomoc przy renowacji ursusa 1634

Polecane posty

Grzybek    0

Witam:) Mam w planach renowacje ursusa 1634 lecz mam pare dylematów :P Chce mu odswierzyc lakier i pomalowac felgi, ale nie wiem jaka farba bojes sie za za rok odejdzie bo wiecie jakie teraz robie te farby :angry: Chciałbym tez jakos uszczelnic kabine i wyciszyc.Moze macie jakies pomysły albo swoje sposoby na takie rzeczy:) Bede bardzo wdzieczny jesli bedziecie chcieli sie podzielic swoimi radami na ten temat :P pozdrawiam i czekam na wasze opinie:)

 

PS:Chciałbys doprowadzic go do takiego stanu jak nizej:)

post-3157-1201551345_thumb.jpg

post-3157-1201551370_thumb.jpg

post-3157-1201551389_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Witam:) Mam w planach renowacje ursusa 1634 lecz mam pare dylematów :P Chce mu odswierzyc lakier i pomalowac felgi, ale nie wiem jaka farba bojes sie za za rok odejdzie bo wiecie jakie teraz robie te farby :angry: Chciałbym tez jakos uszczelnic kabine i wyciszyc.Moze macie jakies pomysły albo swoje sposoby na takie rzeczy:) Bede bardzo wdzieczny jesli bedziecie chcieli sie podzielic swoimi radami na ten temat :P pozdrawiam i czekam na wasze opinie:)

 

PS:Chciałbys doprowadzic go do takiego stanu jak nizej:)

Na felgi jest specjalna do felg, do maski tak jak w samochodzie - podkład, ewentualnie podkład antykorozyjny i emalia renowacyjna lub lakier samochodowy. Na silnik, skrzynie itp. dobry byłby chlorokauczuk, będzie błyszczeć i paliwa ani oleje go nie rozpuszczają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Blacharkę to jakimś dobrym autorenolakiem machnąć... :P


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Na felgi jest specjalna do felg, do maski tak jak w samochodzie - podkład, ewentualnie podkład antykorozyjny i emalia renowacyjna lub lakier samochodowy. Na silnik, skrzynie itp. dobry byłby chlorokauczuk, będzie błyszczeć i paliwa ani oleje go nie rozpuszczają.

Chlorokauczukiem mamy pomalowany silnik w c-360, w wysokich temperaturach silnika wogóle farba nie odpada.. najlepiej silnik na czarno pomaluj :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

my silnik malujemy autornolakiem i nic sie nie dzieje z lakierem na silniku a na blacharke polecam lakier akrylowy wytrzymały i odporny na zmatowienia od autorenolaku a na felgi jest bardzo dobry metalik srebrny i na to lakier z połyskiem :P my tak znajomemu w 914 pomalowali:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzybek    0

He he dziekuje ze pomoc:)A moze macie jakies nazwy farb???Bedzi mi łatwiej cos poszukac :)Kolory bede orginalne czyli silnik czarny a maska i błotniki, dach czerwony:)Jeszcze nie wiem co zrobic z elementami plastikowymi bo sa wypalone przez slonce poprostu zmatowiały;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kelek    0

na elementy plastikowe są dwa sposoby albo kupic podkład typowo pod plastik i póżniej pomalować go na czarny mat, albo kupić strukture do plastiku. Jak tak sie zapytasz w sklepie lakierniczym to oni będą wiedzieć co Tobie dać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzybek    0

Acha spoko:)Dzieki panowie za pomoc:)Pozostaje jeszcze tylko sprawa wygłuszenia ale to chyba bedzie najgorsze B) A mam pytanie jeszcze czy malowaliscie skyrzynie pod kabina w 1634??Mieliscie jakis spoób czy sobie darowaliscie bo z tego co widze to tam nie jest tak prosto sie dostac a kabiny nie opłaca sie sciagac takie jest moje zdanie:)Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj