Zaloguj się, aby obserwować  
Historyk

Ciśnienie w oponach zetor 10540

Polecane posty

Historyk    0

Siema!

Mój sprzęt jest strasznie twardy podczas jazdy. W czasie pokonywania nawet delikatnych dziur miota mną jak szmatą :D Poprzedni właściciel używał tego sprzęta do prac transportowych i w związku z tym ciśnienie w oponach jest bardzo duże. Chciałbym jeździć z większym komfortem. Do ilu bar spuścić ciśnienie w kapciach? Opony w nim to 16,9 tył (R 38) i przód 12,4 ( czy 12,5 coś takiego). Aaaa a propos przedniej osi to opony w nim mają na bokach takie wybrzuszenia. Chyba nie jest to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśłi te wybrzuszenia są w ułożeniu góra, dół itd to pewnie radialne sporo tych opon tak ma i jest to normalne. A co do ciśnienia to jak kolega wyżej. Sprawdz co pisze na oponie czy to radialne czy diagonalne i będziesz wiedział.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

jak radialki są 4 to na wszystkie 4 1,6 bara


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

Ja mam napompowane 1,1 bara i wtedy jest najlepiej

 

masz tak napompowane w zetorze 10540?

 

Małe sprostowanie z przodu mam opony 13,6. Dodam jeszcze że na tylnych kołach mam obciążniki. Na przodzie też (coś koło 500kg)

aaa i jeszcze czy są to diagonalne czy radialne to nie wiem. Na oponach nic na ten temat nie znalazłem. Wiem tylko że są to czeskie baumy. Kilka lat temu je zmieniano na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Jak nie wożę nic ciężkiego to w proximie mam 1,1 bar wystarcza. Przewracarki i zgrabiarki nie cierpią jeździ się jak samochodem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

2.0 na przodzie i coś około 1.2 na tyle. Tak miał napompowane jeszcze stary właściciel. na początku myślałem że on jest tak normalnie twardy ale potem już nie wytrzymałem i muszę coś z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Historyk    0

2.0 na przodzie i coś około 1.2 na tyle. Tak miał napompowane jeszcze stary właściciel. na początku myślałem że on jest tak normalnie twardy ale potem już nie wytrzymałem i muszę coś z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj