Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przyczepy samozbierające Claas


92 odpowiedzi na ten temat

#61 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 lipiec 2011 - 22:09

Przyczepy samozbierające Claas Ostrzę ze strony gdzie widać frezowane zęby, od drugiej strony jest płasko. Chyba dobrze? Jeden ostrzyłem z dwóch stron i nie wyczułem innej twardości. Kupiłbym nowe ale przyczepa będzie mi potrzebna jeszcze ten i następny rok, (taki mam kontrakt)na łącznie 60 ha ha trawy rocznie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepy samozbierające Claas Dzisiaj, 08:23
  •  

#62 Share ArekDzej

ArekDzej

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 12 listopad 2011 - 21:16

Przyczepy samozbierające Claas Panowie na Allegro są noże chyba do wszystkich popularnych marek i modeli przyczep samozbierających...

#63 Share kojot2385

kojot2385

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 styczeń 2012 - 22:15

Przyczepy samozbierające Claas Kupiłem przyczepę taką jak w temacie.Jeśli ma ktoś z was taką proszę o opinie.
Jak sie sprawuje czy u 360 będzie sobie radził,jak z awaryjnością? Czy na kiszonkę trawa musi iść przez noże, bo nie było ich w zestawie <_< No i na koniec ile byście za nią dali?DSCN0108.JPG

#64 Share GRGOJ

GRGOJ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 318 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 styczeń 2012 - 23:35

Przyczepy samozbierające Claas mam 330S i 280K. Pracują bezawaryjnie (280K w zapasie do 330S), w zestawie z zetorem 7011. Na kiszonkę z nożami to ten zetor ma problemy, a szescdziesiatka, to chyba w ogole nie pojdzie. Bez noży mysle ze pojdzie spokojnie, ale co to za sens zbierac taka kiszonke, ani tego jak ubic, ani potem krowom rozdać. Do zielonki się nada z c360, ale do kiszonki mocniejszy traktor i chociaz 1 rząd dobrych noży. Możesz kupic też noże używki, ale naostrz je fachowo, a nie kątówką, bo tylko je sobie zniszczysz.
Pozdro i powodzenia

#65 Share kotos573

kotos573

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 11 styczeń 2012 - 23:37

Przyczepy samozbierające Claas posiadałem 2 lata temu przyczepę class K 26 była podobnej wielkości to swoją spokojnie C 360 pociągniesz a jeśli chodzi ci o noże to z nożami trawa pocięta lepiej się rozrzuca na pryzmie ( o wiele lżej niż bez noży ) i lepiej jest ją zadawać krowom na zielonkę

#66 Share ALEK111

ALEK111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2012 - 19:15

Przyczepy samozbierające Claas Witam wszystkich Mysle o kupnie przyczepy samozbierajacej takiej ok 50m3 cos w nowszej technologi ,czyli z pelnym rotorem .Po glowie chodzi mi claas 5000 s ewentualnie 4000s , ale nie wiem czy to dobry wybor moze lepiej postawic na cos innego ? W mojej okolicy nie ma nikt takiego sprzetu wiec nie ma sie kogo poradzic .

#67 Share XxpudelxX

XxpudelxX

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2012 - 21:28

Przyczepy samozbierające Claas Zależy na jaki areał i ile masz do wydania

#68 Share rolstudent

rolstudent

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazury
  • Zainteresowania:Hodowla bydła mlecznego :)
    Nowoczesne techniki uprawy

Napisany 14 marzec 2012 - 11:23

Przyczepy samozbierające Claas ja mam takiego claasa quantum 5500 s 16

generalnie dobra przyczepa ale ma trochę i wad, zresztą jak i każda,

co jest dużym plusem
napęd rotora przez skrzynie zębata w kąpieli olejowej
os skrętna i dobrze wyważenie przyczepy

do minusów należy podbieracz (może tylko ja mam z nim problem) ale zęby to gna mi się jak masło i co 5 dni wymieniam jedna rolkę na krzyce

a tak to jest super,
zbiera trawę 15 km/h
szybki rozładunek
prosty terminal

#69 Share ALEK111

ALEK111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 marzec 2012 - 13:21

Przyczepy samozbierające Claas Areal duzy nie jest ok 15 h tylko ze daleko od domu Myslalem wydac na przyczepe tak do 50 tys ale jak by trafilo sie cos w dobrym stanie to mozna troszke wiecej dac Nowe troszke za drogie sa wydac 250 tys za maszyne co 2 -3 razy w roku jest potrzebna . Slyszalem ze Krzywkowy podbieracz jest minusem kazdej przyczepy ,roznia sie tylko tym jak drogie sa czesci i jak skaplikowana jest ich wymiana A jak jest w claasie jle czasu zajmuje naprawa?

#70 Share rolstudent

rolstudent

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazury
  • Zainteresowania:Hodowla bydła mlecznego :)
    Nowoczesne techniki uprawy

Napisany 14 marzec 2012 - 14:09

Przyczepy samozbierające Claas czas naprawy jest krótki, my to rozbieramy po każdym pokosie do mycia a raczej wydmuchiwania, wtedy widać wszystko,

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepy samozbierające Claas Dzisiaj, 08:23
  •  

#71 Share ALEK111

ALEK111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 marzec 2012 - 19:26

Przyczepy samozbierające Claas Jak czesto zdazaja sie tekie awarie i zjakimi kosztami sie to wiaze Do pottingera podobno czesci sa drogie Wie moze Ktos cos na ten temat?

#72 Share rolstudent

rolstudent

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2148 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazury
  • Zainteresowania:Hodowla bydła mlecznego :)
    Nowoczesne techniki uprawy

Napisany 15 marzec 2012 - 00:50

Przyczepy samozbierające Claas ceny będą porównywalne z potingerem

łożyska są standardowe można dostać wszędzie, nawet te na krzywkach,
w sumie w ciangu 6 lat wymieniliśmy 3 łożyska i to 3 na podbieraczu
i 1 czujnik klapy załadunkowej (myszy go zjadły)

#73 Share ALEK111

ALEK111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 marzec 2012 - 20:41

Przyczepy samozbierające Claas A od nowosci macie tego claasa ? Ja raczej mysle o sprincie ale to podobne sa do quantuma tylko inne sterowanie i naped wałkow , Nawet mozna spotkac SPRINTA z belka tnaca i podbieraczem od QUANTUM . Mam jechac obejzec potingera europrofi . Claas bardzij mi sie podoba ,ale wiadomo nie wyglad sie liczy

#74 Share Lewar16

Lewar16

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów

Napisany 07 kwiecień 2012 - 06:46

Przyczepy samozbierające Claas rolstudent = takie awarie jak Twoje są zdecydowanie winą użytkownika. Spowodowane jest to zbyt nisko opuszczanym podbieraczem. Zauważcie że niektórzy producenci np. Lely w prasach stosuje podbieracz krzywkowy tylko w maszynach z wyższej serii, a spowodowane to jest lepszym podbieraniem przez tego tupu maszyny. Po pierwsze palce mają inny kąt podbierania na stuku z ziemią, a po drugie lepiej dosuwają materiał pod rotor. Wiadomo że w przyczepach prym wiedzie Claas i Pottinger, ale z nowych maszyn wolał bym Claas'a, natomiast z używanych, to bierz to co jest w lepszym stanie. Dużo przyczep jest sprzedawanych z firm usługowych, więc trzeba uważać.

#75 Share tomek1996

tomek1996

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:25 km od Łap, 20 km od Bielska Podlaskie, 45 km od Białegostoku
  • Zainteresowania:Sport, maszyny rolnicze, motoryzacja

Napisany 19 maj 2012 - 15:30

Przyczepy samozbierające Claas Witam.
Nie tak dawno kupilismy przyczepe claas S33 i wszystko wydawalo sie pieknie ladnie, ale jak przychodzi czas jechac w pole to sie okazuje ze nie chodzi zaczep. Dzwonilismy do gościa od ktorego ja kupilismy a on nam tłumaczy ze tam powinny byc jakies male zaworki, ktore ze soba bierze sie do ciagniaka, ale my takich zaworkow wcale nie widzimy. Poradzcie mi co mam zrobic bo juz jakies kilka dni z tym zaczepem sie bawimy i juz brakuje nam pomysłów.

#76 Share tomek1996

tomek1996

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:25 km od Łap, 20 km od Bielska Podlaskie, 45 km od Białegostoku
  • Zainteresowania:Sport, maszyny rolnicze, motoryzacja

Napisany 21 maj 2012 - 17:24

Przyczepy samozbierające Claas Czy ktoś mi pomoże ?

#77 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 21 maj 2012 - 18:27

Przyczepy samozbierające Claas Znajdź siłownik/ki które są od łamania zaczepu i zobacz czy dochodzi do nich jakiś wąż hydrauliczny. Może jest gdzieś na obwodzie zawór trójdrożny który trzeba przekręcić żeby zaczep działał. U mnie jest taki żeby działał podbieracz.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#78 Share sebe1033

sebe1033

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 21 maj 2012 - 19:11

Przyczepy samozbierające Claas http://otomoto.pl/cl...ki-A172104.html

3 zdjęcie masz takie coś to wygląda żę po prostu musisz podlączyc jeszcze prąd ja w deutz-fahr mam 4 zawory zwykłe (nie elektryczne) na przewodach i mam je do kabiny

#79 Share karolursus2812

karolursus2812

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo i mechanika rolniczxa

Napisany 14 sierpień 2012 - 21:47

Przyczepy samozbierające Claas ja bym polecał ci przyczepe MENGELE przyczepe mam od 15 lat a w ogule ona ma 44 lat i jeszcze wszystko w orginale chodzi i cyka jak w zegarku

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepy samozbierające Claas Dzisiaj, 08:23
  •  

#80 Share farmer_89

farmer_89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 672 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 listopad 2013 - 19:29

Przyczepy samozbierające Claas witam, nie chce specjalnie zakladac nowego postu i zasmiecac forum , po prostu mam pytanie chce zakupić samozbierajaca class sprint 320 do ursusa 360 i moje pytanie czy mój ursus da rade sobie z ta maszyna? z góry dzięki.

Podobne tematy claas sprint