Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zapychająca się młocarnia


23 odpowiedzi na ten temat

#21 Share XMK13

XMK13

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1271 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 lipiec 2014 - 23:31

Zapychająca się młocarnia Wielkie dzięki. W dzień zobaczę jak to wygląda.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Bizon Super Z056


Zobacz ogłoszenia w kategorii Maszyny do zbioru: Kombajny zbożowe: Kombajny Bizon
  • 60000.00 PLN
  • 20 maj 2017
Bizon z50


Zobacz ogłoszenia w kategorii Maszyny do zbioru: Kombajny zbożowe: Kombajny Bizon
  • 6700.00 PLN
  • 22 mar 2017
BIZON BS Z110


Zobacz ogłoszenia w kategorii Maszyny do zbioru: Kombajny zbożowe: Kombajny Bizon
  • 68000.00 PLN
  • 19 mar 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zapychająca się młocarnia Dzisiaj, 18:37
  •  

#22 Share Pawel9059

Pawel9059

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 24 lipiec 2014 - 07:00

Zapychająca się młocarnia Czy moze byc to ze jak robie duza szczeline na klepisku bedzie sie zapychal w duzej slomie? im mniejsza szczelina tym lepiej ?

wczoraj wyjechalem w zyto i w ciagu 30 min 2 razy zapchany. kosilem powoli nie za nisko pas jest dobry bo gdy zapycha sie silnik staje prawie wiec sie nie slizga dzis patrzylem jak jest klepisko w suprze i ustawilem tak samo moze to byc przyczyna

wczoraj wyjechalem w zyto i w ciagu 30 min 2 razy zapchany. kosilem powoli nie za nisko pas jest dobry bo gdy zapycha sie silnik staje prawie wiec sie nie slizga dzis patrzylem jak jest klepisko w suprze i ustawilem tak samo moze to byc przyczyna

wczoraj wyjechalem w zyto i w ciagu 30 min 2 razy zapchany. kosilem powoli nie za nisko pas jest dobry bo gdy zapycha sie silnik staje prawie wiec sie nie slizga dzis patrzylem jak jest klepisko w suprze i ustawilem tak samo moze to byc przyczyna

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zapychająca się młocarnia Dzisiaj, 18:37
  •  

#23 Share karol73

karol73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo,motoryzacja,zwierzęta, maszyny rolnicze
    i wszystko co związane z rolnictwem

Napisany 24 lipiec 2014 - 09:47

Zapychająca się młocarnia sprawdź odrzutnik słomy

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zapychająca się młocarnia Dzisiaj, 18:37
  •  

#24 Share Pawel9059

Pawel9059

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 24 lipiec 2014 - 11:36

Zapychająca się młocarnia Tzn. ? Co masz na mysli kolego?

Podobne tematy bizon



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk