Skocz do zawartości

Zdjęcie

Przednia os krzyzakowa (belkowa)


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 24 maj 2014 - 06:56

Przednia os krzyzakowa (belkowa) Witam,
problem polega na tym ze przy cofaniu na pelnym skrecie szczegolnie z napedem (pozycja stala jakby ktos pytal) zatrzymaniu sie i w momencie ruszenia z jednoczesnym skreceniem slychac takie pukniecie a wrecz walniecie. Kiedys podciaglem o pol obrotu koncowki drazkow kierowniczych ale nic nie dalo.
Podparlem os na turze do gory ale zadnych luziw na krzyzakach, kolach czy trybach czy zwrotnicach szarpalem i nie wyczulem.
Mi sie wydaje ze problem lezy po stronie gumowych dociskow glowek koncowek drazkow kierowniczych, bo w momencie skretu kulki sie unosza i jak ruszam to one wracaja na swoje miejsce i slychac wtedy wlasnie takie
"j*b".
Co wy na to??
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przednia os krzyzakowa (belkowa) Dzisiaj, 21:59
  •  

#2 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4474 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 24 maj 2014 - 08:13

Przednia os krzyzakowa (belkowa) Tam nie ma prawa się nic unosić. Jeżeli mają luz, a nie da się go skasować, zamontuj nowe zestawy naprawcze.

#3 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 24 maj 2014 - 08:46

Przednia os krzyzakowa (belkowa) Tylko to mi przyszlo do glowy. Glowki szarpiac za nie nie maja luzu jedynie mozna je z oporem obracac pod niewielkim katem.

Zatem przyczyna musi byc po innej stronie, tylko gdzie??
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#4 Share hodowcamlody

hodowcamlody

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Beskid Wyspowy
  • Zainteresowania:Technika rolnicza i hodowla bydła

Napisany 24 maj 2014 - 10:41

Przednia os krzyzakowa (belkowa) obstawiam że odkręciły ci się śruby od układu planetarnego, jak najszybciej odkręć dekielek i posprawdzaj je, bo mogą narobić wiele szkód.

#5 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 24 maj 2014 - 17:47

Przednia os krzyzakowa (belkowa) Oo az zbladlem, postaram sie to zrobic, narazie staram sie jezdzic bez napedu, ciezki jest to belki mozna jakos wozic.
A ktory dekielek?? bo tu jest troche inaczej niz np. w typowym napedzie, od strony zewnetrznej nie widac zadnego dekielka.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przednia os krzyzakowa (belkowa) Dzisiaj, 21:59
  •  

#6 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 25 maj 2014 - 08:07

Przednia os krzyzakowa (belkowa) Sama części w której zamknięty jest dyferencjał jest w obu taka sama. Odkręć tylko przystawkę z wałkiem atakującym. Przez otwór sprawdzisz czy nie goni koło talerzowe.
Ło i masz rysunek.
http://www.pronar.pl...N Nr 1_2002.pdf
Zobacz przy okazji czy to pierwsze uderzenie to czasem most nie przesuwa się do tyłu lub przodu na sworzniach we wsporniku.

Edytowany przez seweryn20, 25 maj 2014 - 08:32.

KPK Kumurun Team

#7 Share johenek

johenek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 455 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj. Świętokrzyskie

Napisany 25 maj 2014 - 12:15

Przednia os krzyzakowa (belkowa) hodowcamlody Jemu chodziło o tą nakrętkę co przykręca przekładnię planetarną a nie o mechanizm różnicowy
Aby dostać się do tej nakrętki musisz:
1. odkręcić drążek kierowniczy( a od strony lewej drążek i siłownik)
2. Odkręcić koło
3. następnie musisz wziąć skręcić ręcznie na max tą piastą co masz do roboty (najlepiej pchnij piastę do przodu)
4. wyczyść następnie tą przestrzeń co jest pod tym przegubem podwójnym (co ma 2 krzyżaki)
5. twoim oczom powinien ukazać się dekielek tuż pod tym przegubem, jest on przykręcony na 4 śruby(podajże śruby fi 8mm na klucz 12)
6. jak odkręcisz ten dekielek (to uważaj bo może polecieć trochę oleju) pod tym dekielkiem będzie tak duża nakrętka mocująca piastę koła, i właśnie prawdopodobnie ta nakrętka się odkręciła lub zerwało gwint na niej

Rozbierz to jak najszybciej bo narobi takiego bałaganu jak u mnie że wszystkie bebechy były do wymiany oraz pokrzywiłem przedniego tuza bo mi koło odpadło w trakcie jazdy
KPK Kumurun Team

#8 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 25 maj 2014 - 13:30

Przednia os krzyzakowa (belkowa) Dzieki Wam, o to mi chodzilo, z dyfrem wszystko jest ok.
Wolnym czasem zajrze, ale jak najszybciej sie postaram.
Kurde ciagnik ma 500mth a juz takie cyrki, strach pomyslec co bedzie dalej...
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przednia os krzyzakowa (belkowa) Dzisiaj, 21:59
  •  

#9 Share hodowcamlody

hodowcamlody

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Beskid Wyspowy
  • Zainteresowania:Technika rolnicza i hodowla bydła

Napisany 25 maj 2014 - 18:14

Przednia os krzyzakowa (belkowa) Co do tych śrub, to ja miałem na przykladzie zachodnich ciągników.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy przednia krzyzakowa belkowa