sygala

Głowica C-330

Polecane posty

bobytempelton    161

Weź magnes na przedłużce i dłub po dziurach, tam na szklankach są luki pod ściankami gdzie stoi olej, pewnie tam gdzieś korek siedzi i się śmieje.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lookasf    0

Witam prosze o podanie mi dokładnego schematu dokrecania nakretek głowicy w c330 jednak proszę o dokładny schemat i nieurządzają mnie informacje typu "zaczynamy od środka i na krzyż" jest tam 7 szpilek i jesli ktos posiada schemat oryginalny kolejności dokrecania nakretek glowicy to prosze o udostepnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

mam pytanie odnosnie tych zagłuszek jak to wymienic by uniknac saczenia nigdy tego nie robilem wiec zakladam temat i prosze o porady z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    108

Wyciągasz stary korek, czyścisz dokładnie, a żeby wbić nowy to przykładasz do niego na środku, np. kawałek grubszego pręta żeby równo rozbijać. Tak robiłem i nie leci (w c-360). Mam nadzieję, że piszemy o tym samym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Można lekko sylikonem posmarować dla pewności ale jak dobrze wyczyścisz to bez sylikony tez powinno być ok :) Jeśli są wżery zastosuj sylikon


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsuserM    3

Miałem z tym do czynienia w c-360, ale to tak samo jak c-330 wiec wbijasz śrubokręt w zagłuszke i wyciągasz

później dokładnie czyścisz tam ten rowek gdzie wchodzi ta zagłuszka przykładasz nową i czymś szerokim nwm bolec czy coś zabijasz nową ona się rozpłaszcza

i uszczelnia:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theprzemo205    24

Witam! A więc tak kiedy dawno dawno temu w ciapku pękł blok na jednej ze szpilek od głowicy po przez zamarznięcie wody. Gwint na tej szpilce nie trzyma i z bloku cieknie woda. Kompresia ucieka z pod głowicy. Jak to naprawic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

spróbuj to dobrze od tłuścić i wkleić szpilkę na klej Lokcot ( czerwony uszczelniacz do gwintów ) może pomorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Raczej bez zakładu w którym to zrobią jak należy się nie obejdzie, bo branie na klej co to da zaczniesz dokręcać głowicę na 230 - 240 Nm i wyciągniesz tą szpilkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

rozwiercić otwór na większy rozmiar gwintu i dorobić szpilkę tak aby była wkręcona większej średnicy w blok a mniejszą średnicą w głowicę chyba można kupić takie szpilki a jak nie to tokarz dorobi bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theprzemo205    24

Tak własnie myslałem cos na temat rozwiercenia tego i wkrecenia wiekszej tylko jak to uszczelic jeszcze wtedy. Wsumie ma to wytrzymac jakisc rok moze dwa bo juz w garażu lezy drugi silnik do ciapka do widlaka tylko trzeba go wyremotowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

ale panowie on ma pęknięty blok i rozwiercanie nic nie da

jak wspomniał tu jeden kolega spawanie lub klejenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fanbizon82    0

Witam mam zamiar zdjąć głowicę i zawieżć do fachowca na przegląd i planowanie bo niepodoba mi się jeden z zaworów wydechowych(podejrzewam że jest nieszczelny).I teraz mam pytanko ponieważ będe to wykonywał pierwszy czy trzeba po ponownym założeniu trzeba ustwaiać początek wtrysku .I na co zwrócić jeszce uwagę podczas wymiany????(klucz dynamometryczny posiadam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Witam. W mojej M-ce przed remontem dosyć często zdejmowałem i zakładałem głowicę i ustawiałem jedynie moment dokręcania szpilek i luzy na zaworach. Do początku wtrysku się nie dotykałem.

Edytowano przez Grzesiek2095

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Zawory mozna samemu zmienic i dotrzec-sam tak robilem(profilaktyczne zadanie poniewaz gniazda sie rozwierca lub wynienia). przy zdjeciu glowicy zobacz czy jest powypalane gniazda,jesli nie sprawdz pierscienie. prosta robota i szybka. kat wtrysku nie, tylko luzy zaworowe musisz od poczatku ustawic <_<

 

Planowanie glowicy jest konieczne gdy uszczelka puszcza(gdy jest krzywa plaszczyzna glowicy).Planowanie robi sie takze raz na jakichs czas <10lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

Gdy po czyszczeniu plaszczyzny widac wzery, jakies rysy itp. gladkosc glowicy jest bardzo wazna, wydaje sie ze jest niby dobrze a powiedzmy za jakichs czas uszczelka nie trzyma, jestem mechanikiem i u siebie oszczednie sama uszczelka wymienialem mimo ze glowica nie widziala planowania od nowosci dalem spokoj splanowalem i trzyma do tej pory,nie ma juz malutkich babelkow przy sprawdzaniu szczelnosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Planowanie robi sie takze raz na jakichs czas <10lat

A po co? W moim 330 (i nie tylko moim) uszczelka pod głowicą trzymała ponad 20 lat i nikt "raz na jakiś czas" nie zdejmował głowicy, żeby ją planować. Więc nie wiem co Ty za teorie wymyślasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12
Napisano (edytowany)

nikt raz na jakichs czas nie zdejmowal glowicy zeby planowac.

 

nie rozumiesz, no jesli ciagnik nie zepsul sie ani razu przez 20 lat to oki. ale gdy przy ktoryms sciaganiu glowicy zauwazy sie wzery itp,nalezy splanowac. rozumiesz?

 

robta co chceta :D nie lapcie za slowka

Edytowano przez karol210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c330ursus
      Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )
       
      Ja zaczne:
       
      Radio
      Kontrolka hamulca
      tapicerka na syficie
       
      Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)
      http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html
       
      przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_<
    • Przez DarekGt500
      Witam
      Czy ktoś z was wie może z jaką siłą dokręca się głowicę w tym modelu ?
      Przydałby się jeszcze jakiś schemacik z kolejnością dokręcania
    • Przez pera
      Witam.
      Coś wybija jakąś maź oleistą przy kolektorze, na włączonym silniku, jaka to może być przyczyna?
      Uszczelka czy coś?
      Dzięki
    • Przez Adrian12345
      Cześć
      Czy waszym zdaniem opłaca się budować kabinę samemu.Ostatnio wpadłem na pomysł zbudowania kabiny do 330 od podstaw według z jednej z kabiny którą znalazłem na allegro: http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/05/01/58/3705015864_5
      Jeśli chodzi o materiały to wychodzi w miare tanio i opłacalnie tylko pytanie do was czy opłaca się brać za to?
    • Przez Adam3060
      zregenerowałem pompe wtryskową i wtryski a ciągnik nadal dymi na niebiesko czy pozostało juz tylko zregenerowac głowice moze ktoś wie ile kosztuja taka przyjemnosc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj