Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica C-330


218 odpowiedzi na ten temat

#81 Share tuniec

tuniec

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 lipiec 2011 - 21:54

Głowica C-330 Siemasz mam takie pytanie czy głowica od ursusa 330 będzie pasować do 335

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-330 Dzisiaj, 06:09
  •  

#82 Share adamc330

adamc330

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 138 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 lipiec 2011 - 22:01

Głowica C-330 Z tego co wiem to różnią się tylko podnośnikiem :D Silnik to samo więc powinna pasować B)
Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

#83 Share Ostro17

Ostro17

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 09 lipiec 2011 - 22:31

Głowica C-330 Glowica od c330 a od 330m rozni sie w 330m s zawory schowane a w c330 sa normalnie rowne nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba tym sie roznia tylko niech ktos ta moja teorie potwierdzi bo nie jestem pewny na 100 %

#84 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 10 lipiec 2011 - 08:14

Głowica C-330 masz racje, ale w temacie mowa o różnicy między 330 a 335 ;)

#85 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 10 lipiec 2011 - 12:43

Głowica C-330 W C-330 zawory wystają 2 mm nad płaszczyznę głowicy , C-330M są schowane.C-335 to to samo co C-330 jest tylko inny podnośnik.

#86 Share tuniec

tuniec

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 lipiec 2011 - 07:41

Głowica C-330 to jednym słowem będzie pasować głowica

#87 Share marekczarna

marekczarna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Czarna Sędziszowska/Podkarpacie

Napisany 01 sierpień 2011 - 09:54

Głowica C-330 Otóż jest taki nie mały problem, a mianowicie.
Ściągnąłem głowicę aby wymienić uszczelkę pod nią, i jedna ze szpilek a dokładnie przednia lewa została wydarta, tz jeszcze wcześniej podczas wcześniejszego remontu, jednak została osadzona na kleju i dokręcona, jakoś się trzymało :mellow: Jednak teraz jak dokręcałem głowicę to ta szpilka w ogóle nie trzymała, kręciła się w okół i tyle ;[ więc ją jakoś wykręciłem i się okazało ze nie ma całkowicie gwintu w bloku silnika, po prostu wydarty <_< i teraz pytanie co robić ??

Pytałem mechaników to każdy mówi inaczej, bo jest opcja zrobić nowy gwint 18 i zrobić szpilkę z redukcją, ale czy powiększenie otworu nie rozedrze kanału wodnego ?? bo wtedy kicha <_<

Dodam ze nie chcę za bardzo wchodzić w koszty, bo wiem ze wymiana zestawów itd. by nie zaszkodziła. :huh:

#88 Share GrzesiekD

GrzesiekD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 sierpień 2011 - 10:33

Głowica C-330 Miałem to samo w "60" wkręciłem na klej anarobowy i nietrzymała więc przegwintowałem z 14 na 16 kupuje sie specjalne szpilik one grosze kosztuja bodajże 4 zł i trzyma nic sie niemartw
niewiem ale do capka chyba też są

Edytowany przez GrzesiekD, 01 sierpień 2011 - 10:34.


#89 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 01 sierpień 2011 - 21:25

Głowica C-330 Są ,są mi taką tokarz dorabiał , teraz musisz przegwintować gwintownikiem na większy wymiar ,nową szpilke wkręć na kleju i będzie ok.Ja głowice zawsze dokręcam na "raz" z siłą bardzo dużą z przedłużką z rury około 60 cm , więc szpilki nie mają lekko po moim dociągnięciu. :lol:

#90 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 01 sierpień 2011 - 22:36

Głowica C-330 @zonk28 takimi właśnie postami poprostu po raz kolejny rozwalasz szwy na piłce, później sie dziwić czemu głowica czy blok pęka,a w silnikach z suchymi tulejami czy gładzią bezpośrednio w bloku zacierają cię tłoki, czy szpilki się urywają... w mojej karierze urwałem tylko przy silniku 3p jedną szpilke, a ci co wiedza jak wygląda wiedzą że są liche , także uważajcie co piszecie bo przeczyta ktoś i na poważnie weźnie te głupote,
co do szpilki to stopniowana lub takie coś :
http://www.wurth.pl/...A0661 101 0.pdf
o ile pamietam głowica w c330 ma byc dokręcona na 160Nm, możliwie że źle pamiętam pewnie ktoś dogrzebie się w instrukcji i poprawi
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-330 Dzisiaj, 06:09
  •  

#91 Share Rokes

Rokes

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 01 sierpień 2011 - 23:02

Głowica C-330 Według instrukcji napraw 330 głowice trzeba dokręcić momentem 220 - 240 Nm.

#92 Share marekczarna

marekczarna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Czarna Sędziszowska/Podkarpacie

Napisany 02 sierpień 2011 - 18:32

Głowica C-330 Dzięki wszystkim za porady, ;) Szpilka już zamówiona, teraz zrobić nowy gwint w bloku i jazda :P tylko nie ma gdzie <_<

#93 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 03 sierpień 2011 - 22:54

Głowica C-330 bobytempelton już sąsiad do C-328 dokręcił głowice kluczem dynamometrycznym tak jak w instrukcji to ujechał 4 okrążenia w polu z pługiem i i z pod głowicy już syczało .Dopiero wziął dobry klucz i zgodnie z kolejnością na przekątne podokręcał śruby z rurką na klucz i wtedy było tak jak ma być , a nie takie dokręcanie kluczem dynamometrycznym.Zapytaj Rokiego czy używa klucza dynamometrycznego w remontach silnika.Ja nigdy nie używam i jeszcze żadnej uszczelki nie wywiało , ani korbowód bokiem nie wyszedł.Jest takie powiedzenie ..."raz a dokładnie i z czuciem "

#94 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 03 sierpień 2011 - 23:02

Głowica C-330 Raz a dokładnie nie znaczy po przekątnej bo głowicy nie dokręca się po przekątnej tylko od środka okrężnymi oddalającymi ruchami od środkowej szpilki, i takimi metodami możecie sobie obaj dokręcać nie kole mnie to, bo sami sobie w stope strzelacie, poza tym dobry klucz dynamometryczny kosztuje na bide ze 4 stówy, wy raczej nie kupicie dobrego...w sumie głowice powinno się dociągać w pierwszym dociągnięciu kluczem dynamometrycznym , pozostałych dwóch o kąt, jeżeli ci coś to mówi...
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#95 Share SipmaZ224

SipmaZ224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubartów

Napisany 04 sierpień 2011 - 17:06

Głowica C-330

bobytempelton już sąsiad do C-328 dokręcił głowice kluczem dynamometrycznym tak jak w instrukcji to ujechał 4 okrążenia w polu z pługiem i i z pod głowicy już syczało .Dopiero wziął dobry klucz i zgodnie z kolejnością na przekątne podokręcał śruby z rurką na klucz i wtedy było tak jak ma być , a nie takie dokręcanie kluczem dynamometrycznym.Zapytaj Rokiego czy używa klucza dynamometrycznego w remontach silnika.Ja nigdy nie używam i jeszcze żadnej uszczelki nie wywiało , ani korbowód bokiem nie wyszedł.Jest takie powiedzenie ..."raz a dokładnie i z czuciem "



A dlaczego tak się stało? A no dlatego, że ktoś wcześniej zakręcał głowice bez klucza, przeciągnął gwinty i teraz zakręcając z siłą taką jak zaleca książka za nic w świecie nie będzie trzymać i dlatego trzeba było dociągać ręcznie. A można było zrobić to kluczem tylko, że z większą siła i byś miał chociaż każdą szpilkę dokręconą równo.

#96 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 04 sierpień 2011 - 19:38

Głowica C-330 Następny mądrala, ludzie szpilki nakrętki i śruby powinno sie wymieniać przy każdym remoncie silnika, oraz gwintować wszystkie otwory w bloku czy głowicy,ja nie daje nigdy gwarancji jak nie zmienie śrub w silniku to podstawa długiej pracy, wtedy nie ma takich problemów jak tu opisujecie, urwać szpilke która się dokręca na 220Nm może tylko wybitny matoł któremu później powinno przyjść do głowy że to wina jego beztalencia w tym kierunku i powinien tego więcej nie dotykać
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#97 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 04 sierpień 2011 - 20:23

Głowica C-330 bobytempelton, oki wiemy już ty jesteś tu na forum najlepszym mechanikiem i nikt Ci nie dorówna.Tak trzymaj tylko nie zgub tego klucza dynamometrycznego :lol:

#98 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 04 sierpień 2011 - 22:38

Głowica C-330 Ty się śmiejesz, a wg mnie widać że pisze to specjalista w swym fachu. Ta nie jest jego 1 post, i widać że facet się zna na rzeczy. I wiesz Ty tez czasami chwalisz się osiągnięciami, np wysoka norma wysiewu owsa i potem całe pole Ci leży :P
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#99 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 05 sierpień 2011 - 22:05

Głowica C-330 nie no zonk to od zawsze był najlepszym specjalistą :lol: pisał wcześniej że roki nie używa klucza dynamometrycznego bo roki z głową dokręca śruby a nie klucz i rura 60cm tak to koła dokręcaj

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica C-330 Dzisiaj, 06:09
  •  

#100 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 05 sierpień 2011 - 22:31

Głowica C-330 A propos dokręcania to mój ojciec od 15 roku życia robił w POMie, pracował tam do samego upadku ustroju, ile robił starych ursusów i bizonów to już chyba tylko sam wie. I powiem że nigdy nie używał klucza dynamometrycznego, głowice dokręca na wyczucie, zawsze wobec tego samego sposobu, i problemów potem nie było, szpilek nie urywał. Rurki przedłużającej używa takiej ok 30cm, każda śrubę dokręca powoli, bez pospiechu a dokładnie.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Podobne tematy glowica 330m