sygala

Głowica C-330

Polecane posty

bobytempelton    161

Możliwe że jakiś nawiedzony człowiek składa c360 z nowych , modelinowo-ołowianych części dzisiejszej produkcji, ale kto to kupi :blink: .W mojej okolicy też są fanatycy jak na tym filmie którzy jeżdżą, rozlatującą się 40stka z lat 60, która jest warta 5-6tys , a montują podobne kabiny maski za 3-4 tys


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Jak by była nowa to na pewno miałaby wspomaganie kierownicy i więcej wskaźników np. ciśnienie oleju, poziom paliwa itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Możliwe że jakiś nawiedzony człowiek składa c360 z nowych , modelinowo-ołowianych części dzisiejszej produkcji, ale kto to kupi :blink: .W mojej okolicy też są fanatycy jak na tym filmie którzy jeżdżą, rozlatującą się 40stka z lat 60, która jest warta 5-6tys , a montują podobne kabiny maski za 3-4 tys

 

Nie to nawet nie to, widziałem gdzies taką reklamę producenta czy sprzedawcy tych plastikowych masek i było napisane własnie nowa 60-tka czy cos takiego taki chwyt reklamowy a nie że produkują C-360. :D @zonk28 szuka czego nie zgubił :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Tak szczerze mówiąc to z pół roku temu gdzieś widziałem taką ulotkę, i przykuła mój wzrok, ale śmieci przecież nie zbieram , ale kto to wiedział,że dziś by się przydała, ale nic poczekamy na te zdjęcia, czy tam ulotkę :rolleyes:


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skamp    0

a zamiast c330 mamy escorta to samo co w c330 tylko komfort wiekszy

 

 

 

 

masz cos do c-328 ?

w niektórych sprawach 330 nie dorównuje 328

pierwszy porządny prawdziwy polski traktor nie jakiś na wzór buldoga niemieckiego , tylko wszystko skonstruowane w polsce i sprawdzajace sie do dzisiaj

 

 

Kolego nic nie mam do 328 doskonale wiem, że były lepsze:)


Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tuniec    1

Siemasz mam takie pytanie czy głowica od ursusa 330 będzie pasować do 335

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamc330    142

Z tego co wiem to różnią się tylko podnośnikiem :D Silnik to samo więc powinna pasować B)


Massey Ferguson 255
Ursus C-330 + Tur1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ostro17    6

Glowica od c330 a od 330m rozni sie w 330m s zawory schowane a w c330 sa normalnie rowne nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba tym sie roznia tylko niech ktos ta moja teorie potwierdzi bo nie jestem pewny na 100 %

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

W C-330 zawory wystają 2 mm nad płaszczyznę głowicy , C-330M są schowane.C-335 to to samo co C-330 jest tylko inny podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Otóż jest taki nie mały problem, a mianowicie.

Ściągnąłem głowicę aby wymienić uszczelkę pod nią, i jedna ze szpilek a dokładnie przednia lewa została wydarta, tz jeszcze wcześniej podczas wcześniejszego remontu, jednak została osadzona na kleju i dokręcona, jakoś się trzymało :mellow: Jednak teraz jak dokręcałem głowicę to ta szpilka w ogóle nie trzymała, kręciła się w okół i tyle ;[ więc ją jakoś wykręciłem i się okazało ze nie ma całkowicie gwintu w bloku silnika, po prostu wydarty <_< i teraz pytanie co robić ??

 

Pytałem mechaników to każdy mówi inaczej, bo jest opcja zrobić nowy gwint 18 i zrobić szpilkę z redukcją, ale czy powiększenie otworu nie rozedrze kanału wodnego ?? bo wtedy kicha <_<

 

Dodam ze nie chcę za bardzo wchodzić w koszty, bo wiem ze wymiana zestawów itd. by nie zaszkodziła. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekD    0

Miałem to samo w "60" wkręciłem na klej anarobowy i nietrzymała więc przegwintowałem z 14 na 16 kupuje sie specjalne szpilik one grosze kosztuja bodajże 4 zł i trzyma nic sie niemartw

niewiem ale do capka chyba też są

Edytowano przez GrzesiekD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Są ,są mi taką tokarz dorabiał , teraz musisz przegwintować gwintownikiem na większy wymiar ,nową szpilke wkręć na kleju i będzie ok.Ja głowice zawsze dokręcam na "raz" z siłą bardzo dużą z przedłużką z rury około 60 cm , więc szpilki nie mają lekko po moim dociągnięciu. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@zonk28 takimi właśnie postami poprostu po raz kolejny rozwalasz szwy na piłce, później sie dziwić czemu głowica czy blok pęka,a w silnikach z suchymi tulejami czy gładzią bezpośrednio w bloku zacierają cię tłoki, czy szpilki się urywają... w mojej karierze urwałem tylko przy silniku 3p jedną szpilke, a ci co wiedza jak wygląda wiedzą że są liche , także uważajcie co piszecie bo przeczyta ktoś i na poważnie weźnie te głupote,

co do szpilki to stopniowana lub takie coś :

http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0661%20101%200.pdf

o ile pamietam głowica w c330 ma byc dokręcona na 160Nm, możliwie że źle pamiętam pewnie ktoś dogrzebie się w instrukcji i poprawi


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rokes    0

Według instrukcji napraw 330 głowice trzeba dokręcić momentem 220 - 240 Nm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dzięki wszystkim za porady, ;) Szpilka już zamówiona, teraz zrobić nowy gwint w bloku i jazda :P tylko nie ma gdzie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

bobytempelton już sąsiad do C-328 dokręcił głowice kluczem dynamometrycznym tak jak w instrukcji to ujechał 4 okrążenia w polu z pługiem i i z pod głowicy już syczało .Dopiero wziął dobry klucz i zgodnie z kolejnością na przekątne podokręcał śruby z rurką na klucz i wtedy było tak jak ma być , a nie takie dokręcanie kluczem dynamometrycznym.Zapytaj Rokiego czy używa klucza dynamometrycznego w remontach silnika.Ja nigdy nie używam i jeszcze żadnej uszczelki nie wywiało , ani korbowód bokiem nie wyszedł.Jest takie powiedzenie ..."raz a dokładnie i z czuciem "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Raz a dokładnie nie znaczy po przekątnej bo głowicy nie dokręca się po przekątnej tylko od środka okrężnymi oddalającymi ruchami od środkowej szpilki, i takimi metodami możecie sobie obaj dokręcać nie kole mnie to, bo sami sobie w stope strzelacie, poza tym dobry klucz dynamometryczny kosztuje na bide ze 4 stówy, wy raczej nie kupicie dobrego...w sumie głowice powinno się dociągać w pierwszym dociągnięciu kluczem dynamometrycznym , pozostałych dwóch o kąt, jeżeli ci coś to mówi...


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

bobytempelton już sąsiad do C-328 dokręcił głowice kluczem dynamometrycznym tak jak w instrukcji to ujechał 4 okrążenia w polu z pługiem i i z pod głowicy już syczało .Dopiero wziął dobry klucz i zgodnie z kolejnością na przekątne podokręcał śruby z rurką na klucz i wtedy było tak jak ma być , a nie takie dokręcanie kluczem dynamometrycznym.Zapytaj Rokiego czy używa klucza dynamometrycznego w remontach silnika.Ja nigdy nie używam i jeszcze żadnej uszczelki nie wywiało , ani korbowód bokiem nie wyszedł.Jest takie powiedzenie ..."raz a dokładnie i z czuciem "

 

 

A dlaczego tak się stało? A no dlatego, że ktoś wcześniej zakręcał głowice bez klucza, przeciągnął gwinty i teraz zakręcając z siłą taką jak zaleca książka za nic w świecie nie będzie trzymać i dlatego trzeba było dociągać ręcznie. A można było zrobić to kluczem tylko, że z większą siła i byś miał chociaż każdą szpilkę dokręconą równo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Następny mądrala, ludzie szpilki nakrętki i śruby powinno sie wymieniać przy każdym remoncie silnika, oraz gwintować wszystkie otwory w bloku czy głowicy,ja nie daje nigdy gwarancji jak nie zmienie śrub w silniku to podstawa długiej pracy, wtedy nie ma takich problemów jak tu opisujecie, urwać szpilke która się dokręca na 220Nm może tylko wybitny matoł któremu później powinno przyjść do głowy że to wina jego beztalencia w tym kierunku i powinien tego więcej nie dotykać


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

bobytempelton, oki wiemy już ty jesteś tu na forum najlepszym mechanikiem i nikt Ci nie dorówna.Tak trzymaj tylko nie zgub tego klucza dynamometrycznego :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Ty się śmiejesz, a wg mnie widać że pisze to specjalista w swym fachu. Ta nie jest jego 1 post, i widać że facet się zna na rzeczy. I wiesz Ty tez czasami chwalisz się osiągnięciami, np wysoka norma wysiewu owsa i potem całe pole Ci leży :P


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

nie no zonk to od zawsze był najlepszym specjalistą :lol: pisał wcześniej że roki nie używa klucza dynamometrycznego bo roki z głową dokręca śruby a nie klucz i rura 60cm tak to koła dokręcaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

A propos dokręcania to mój ojciec od 15 roku życia robił w POMie, pracował tam do samego upadku ustroju, ile robił starych ursusów i bizonów to już chyba tylko sam wie. I powiem że nigdy nie używał klucza dynamometrycznego, głowice dokręca na wyczucie, zawsze wobec tego samego sposobu, i problemów potem nie było, szpilek nie urywał. Rurki przedłużającej używa takiej ok 30cm, każda śrubę dokręca powoli, bez pospiechu a dokładnie.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c330ursus
      Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )
       
      Ja zaczne:
       
      Radio
      Kontrolka hamulca
      tapicerka na syficie
       
      Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)
      http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html
       
      przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_<
    • Przez DarekGt500
      Witam
      Czy ktoś z was wie może z jaką siłą dokręca się głowicę w tym modelu ?
      Przydałby się jeszcze jakiś schemacik z kolejnością dokręcania
    • Przez pera
      Witam.
      Coś wybija jakąś maź oleistą przy kolektorze, na włączonym silniku, jaka to może być przyczyna?
      Uszczelka czy coś?
      Dzięki
    • Przez Adrian12345
      Cześć
      Czy waszym zdaniem opłaca się budować kabinę samemu.Ostatnio wpadłem na pomysł zbudowania kabiny do 330 od podstaw według z jednej z kabiny którą znalazłem na allegro: http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/05/01/58/3705015864_5
      Jeśli chodzi o materiały to wychodzi w miare tanio i opłacalnie tylko pytanie do was czy opłaca się brać za to?
    • Przez Adam3060
      zregenerowałem pompe wtryskową i wtryski a ciągnik nadal dymi na niebiesko czy pozostało juz tylko zregenerowac głowice moze ktoś wie ile kosztuja taka przyjemnosc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj