sygala

Głowica C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sygala    0

Witam

Czy zawory powinny wystawac z płaszczyzny głowicy czy mają być schowane, bo u mnie własnie są utopione w gnieździe jakies 2-3 mm ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

powinny lekko wystawać z gniazda,najlepiej dać do zakładu by sprawdzili szczelność, jak wymieniać to wszystko,zawory,prowadnice i gniazda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Wystawać. Ja niedawno robiłem pantowałei głowicy i wymianę zaworów. kosztowało mnie to 200zł. Rano zawiozłem a po południu odebrałem zrobiono B)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

tak jak koledzy piszą zawory powinny wystawać z głowicy gdzieś tak 1 - 1,5mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Ustaw w poziomie głowicę i wlej benzynę do komór spalania, jak nie ucieka przez zawory nie ruszaj- niepotrzebne koszty, jeśli benzyna znika, rób jak piszą koledzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

No u mnie są schowane jakies 1,5-2 mm , zrobiłem tak jak radził miscola, bezyna uciekła. i jeszcze jedno widziałem w sklepie Grene gniazda do zaworów,ale w mojej głowicy nie wyczuwam żebym miał wbite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Theprzemo205    24

witam! zaczynam remont ursusa c-330 i chciałbym oddac do regeneracji pompe paliwową i głowice. Ile moze kosztowac taka regeneracja??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Gdzie mieszkasz?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

głowice to ja proponuje kupic nowa nie wielka róznica w kosztach ja tak zrobilem i wynosło mnie to 100 zl drozej i juz kilka lat jezdze i jest ok . nowa kosztuje 350- 400 zł sprawdz na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    245

jestem świeżo po kapitalce ciapka : głowicy nie kalało sie oddawać do regenerazji ponieważ nowa oryginalna była o 100zł droższa jak poprzednik wspomniał a za regen. pompy nawet gosciu dał mi komplet koncówek do tego gdzie jedna z nich kosztuje ok 40zł wyszła mnie podajże350zł pozdro miłej robótki :)


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Głowica uzbrojona z Chełmna(najlepsza) kosztuje 510zł, do tego klawiatura kpl. za 170zł.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

klawiatury nie musisz kupywac . ty chodz\ o gniazda zaworów . ja mam najtansza i jest bardzo dobra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Nie, w ogóle. Lepiej zostawić wyklepane dźwigienki? Jak się bawić to się bawić - drzwi wy*ebać nowe wstawić. Wg. mnie żeby przy remoncie klawiatury nie wymienić to źle jest. Po co opóźniać otwieranie zaworów czy też inne defekty na starej wyrobionej?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

moim zdaniem jeśli głowica jest nie skrzywiona -dobrze lezy na bloku to wystarczy zrobić zawory jak i też klawiature przepatrzeć-ewentualnie wimienić koniki- nie zawsze głowica musi mieć szlif - nie wybija uszczelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Mam pytanie czy z głowicy powinny wystawać wszystkie zawory czy tylko te dwa po bokach skrajne? Bo u mnie te bo bokach wystają dość sporo a te w środku sa równo z głowicą...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

widziałem w sklepie Grene gniazda do zaworów,ale w mojej głowicy nie wyczuwam żebym miał wbite

bo jeśli głowica nie była regenerowana, to gniazda są po prostu wytoczone w materiale, bez żadnych tulejek.

@pasiu66- powinny wszystkie wystawać, tak jak koledzy pisali wcześniej

Edytowano przez strd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

No to moja jest do roboty bo te dwa w środku są równo a dwa skrajne są dużo bardziej wysunięte niż na zdjęciu i jak wlewałem benzynę to się sączyła nie bardzo ale jednak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Wszystkie cztery grzybki zaworów powinny wystawac jednakowo w granicach 1,9-2,2 mm ponad płaszczyzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

To chyba nie potrzebnie zawoziłem pompę do regeneracji bo głowica jest winowajcą ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Wiesz sprawa jest taka ze grzybki moga nawet lekko schowac się pod płaszczyzną głowicy i bedzie chodzić bo sam sporo czasu tak jeżdziłem bo krucho z kasą było, aby to naprawić lub nowa kupić i chodził ciagnik normalnie, aby własnie mocno nie ciekły jak wlejesz benzyny. Nie mów ze niepotrzenie pompe zawiozłeś bo po jakimś czasie napewno wymaga wymiany elementów, sprawdzenia, ustawienia i wyregulowania właściwej dawki paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Może najpierw powiem co było nie a więc ciężko go było odpalić rano jak już go raz odpaliłem to chodził tak jakby na jednym cylindrze, nie wchodził na obroty zatrzymał się na 700 obr. i koniec dopiero na ręcznym ustawiłem full gazu pompowałem cały czas ręczną pompką i jak już wszedł na obroty to było ok tylko, że jak mu ująłem gazu tak żeby było ok 800-900 obr. to znowu to samo co po odpaleniu , tyle że już bez pompowania, poprostu daje gaz do oporu i po paru sekundach jest ok i tak całe dwa lata męka! ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja profilaktycznie po 1500mth zobaczyłem na zawory to dałem do regeneracji bo jeden był cofnięty, przynajmniej wiem że jest dobra. Teraz ponownie ustawiłem, zawory. Wtedy sprawdzony był cały układ paliwowy, i ustawiony zapłon. Więc dobrze że to i do zrobisz nie zaszkodzi mu na pewno. Po samej głowicy widać efekt w jeździe.


Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

nie martw sie u mnie tez siedzały wszystkie w tym jeden wydechowy z 3 mm

220 zl regeneracja kompletna

splanowanie glowicy z kazdej strony

nowe gniazda zaworowe

nowe zawory

sprezynki zaworowe

komplet oplaca sie i wszystkie elegancko wystaje okolo 1-2 mm juz nie bedzie iskier z komina


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c330ursus
      Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )
       
      Ja zaczne:
       
      Radio
      Kontrolka hamulca
      tapicerka na syficie
       
      Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)
      http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html
       
      przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_<
    • Przez DarekGt500
      Witam
      Czy ktoś z was wie może z jaką siłą dokręca się głowicę w tym modelu ?
      Przydałby się jeszcze jakiś schemacik z kolejnością dokręcania
    • Przez pera
      Witam.
      Coś wybija jakąś maź oleistą przy kolektorze, na włączonym silniku, jaka to może być przyczyna?
      Uszczelka czy coś?
      Dzięki
    • Przez Adrian12345
      Cześć
      Czy waszym zdaniem opłaca się budować kabinę samemu.Ostatnio wpadłem na pomysł zbudowania kabiny do 330 od podstaw według z jednej z kabiny którą znalazłem na allegro: http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/05/01/58/3705015864_5
      Jeśli chodzi o materiały to wychodzi w miare tanio i opłacalnie tylko pytanie do was czy opłaca się brać za to?
    • Przez Adam3060
      zregenerowałem pompe wtryskową i wtryski a ciągnik nadal dymi na niebiesko czy pozostało juz tylko zregenerowac głowice moze ktoś wie ile kosztuja taka przyjemnosc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj