Polecane posty

ferdynand    0

Witam,

mam 3 letnia forterrke i od jakiegos czasu "szaleje" mi obrotomierz, czasami dziala czasami nie, po starcie silnika po dodaniu gazu aby bylo ladowanie uruchomii sie,a podczas jazdy wskazuje 750-550 obroty:/ nie mam pojecia co to jest, bo wariuje np,jade po asfalcie na 4 czuje ze mam powyzej 1500o br a on wisi na 750, ale czasem skoczy tak podczas jazdy z 750 odrazu na 1800 i wskazuje dobrze,.Powiedzcie co tu nie gra ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

Sprawdź naciąg paska od alternatora . U nas w Proximie jak się rano odpali to przez chwilę wcale nie pokazuje obrotów , mimo że pasek naciągnięty , mechanik mówił że już pewnie akumulator na wykończeniu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dirk41    63

U mnie w zetor 7340 z 2005 roku jest tak samo, zawiesza się i wskazuje ok.600obr. Naciąg paska jest dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

wydaje mi się że siada czujnik w alternatorze od którego idzie impuls do licznika nowy na alegro jakieś 350zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    234

Kolego jeżeli masz wbudowany regulator napięci a w alternator to ci siada regulator bo obrotomierz bierze impulsy właśnie z regulatora napięcia ja tak miałem w swoim massey fergusonie 6150 , wymieniłem regulator i wszystko działa jak należy bo mi to już wcale nie działał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Troszke sie tam kolego mylisz.W zetorze nie bierze z regulatora tylko z wyjscia alternatora W.Przyczyn może byc kilka.Paski luzne,konczace sie szczotki.Moze najpierw zmierzyc ładowanie i cos wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pala92    69

ja tak mialem w zetorze 3320. wymieniłem szczotki w alternatorze i nie bylo dobrze. dopiero sie skapłem ze jest wydarta bierznia po ktorej chodza szczotki zrobilem i bylo ok :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr0509    0

Witam!

Jak w temacie, nie działa mi wgl obrotomierz. Co to może być? Kabinę mam w najbogatszej wersji z elektronicznym wyświetlaczem motogodzin. (Forterra z 2012 roku).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

masz jeszcze gwarancje jak tak to dzwoni do serwisu też mam te FOLTERE 115 i taki panel cyfrowy ale jeszcze działa ma 100Mth z 2012 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
QeTli    0

Witam.

Koledze w Zetorze Proximie 85 padł Licznik Motogodzin oraz Obrotomierz .

Czy sygnał do tych dwóch segmentów licznika idzie z czujnika obrotów silnika (tochoprądnicy) ?

Jeżeli tak to gdzie ona się znajduje ?

Jeżeli nie to jak to działa ?

Prosił bym również o schemat elektroniki tego ciągnika .

 

Pozdrawiam Liczę na odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Max11441    0

Witam ostatnio po zakończeniu  pracy na wieczór spojrzałem na licznik cyfrowy motogodzin i na drugi dzień pokazał mi coś innego o 25 motogodzin mniej  jak to jest możliwe bo on ma pamięć ma on jakąś baterie czy coś . Miał ktoś taki przypadek  

połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam zetora proxime 6441 z 2005r i gdy go odpale niedziała licznik tylko gdy przejadę nieraz 5 nieraz 500 m a nieraz wogule niedziała zazwyczaj gdy mu przegazuje to zaczyna liczyć co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

Witam,w moim 9641 licznik całkiem zwariował,mianowicie jak jest zimny wskazuje dobrze,natomiast po porządnym rozgrzaniu jak włączę światła obroty pokazuje większe jak dołączę jeszcze np.dmuchawę to jeszcze bardziej wzrastają co to może być?  ładowanie na wyświetlaczu pokazuje cały czas 13,8-14,0,paski są dobrze naciągnięte, do tego jeszcze na jedną godzinę zegarową nalicza dwie mtg! :o

Edytowano przez KOSTEK12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odświeżyć temat.

Zetor Forterra 125, 2010r. licznik elektroniczny

Mam problem podobny do kolegi z posta wyżej. Moja Forterra zaraz po odpaleniu pokazuje prawidłowe 800 obrotów a po chwili zaczyna pokazywać 1000-1100. Generalnie czuć, że licznik mocno zawyża obroty, motogodziny także nabija zbyt szybko. Paski naciągnięte, ładowanie w porządku. Czy ktoś miał kiedyś podobny problem? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

Witam ponownie,czy poradziłeś sobie z tym licznikiem bo mój nadal szaleje,dziś na wolnych obr. pokazywał 2000obr po dodaniu gazu poszedł na max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj