wojtf23

problem z hamulcami mtz 82

Polecane posty

wojtf23    2

Witam. Mam problem z hamulcami w moim mtz a dokładnie jak nacisnę lekko na hamulec zaraz blokuje koło i nie puszcza. Puści raz na 3 razy albo popuści jak szybko ruszę albo wrzucę wsteczny i ruszę. Problem pojawia się nie za każdym razem na dwóch kołach. Zazwyczaj blokuje prawe koło. Można to jakoś podregulować chyba że jest inna przyczyna. Czy jest ciepło czy deszczowo tak samojest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za mocno masz podciągnięte. Miałem dokładnie ten sam problem kilka tygodni temu. Blokowało tak mocno że musiałem wsteczny wbijać i lekko cofać żeby odblokowało. Popuściłem śruby regulacyjne tak żeby pedał brał zdecydowanie niżej i problem znikł.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtf23    2

Ok dzięki za pomoc new_profil_luki21tk zrobi jak przestanie padać :) a i jeszcze jedno tam są 2 śruby która to która. Jakby można było fotkę jakąś z opisem. W tedy będę wiedział dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

z prawej strony ta blizej obudowy mostu to nozny, a ta dalwj, to reczny :)

Kolego jesli nie bedzie poprawy, to bedziesz musial sprobowac pozamieniac tarcze miedzy stronami.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Hamulce musisz ustawić równo prawy i lewy. Jeśli nie pomoże to do rozebrania mogą być zaolejone. Efekt taki sam. Jeśli są za mocno dociągnięte i się grzeją.... to samo.

Reguluj tak by mniej więcej skok pedału do momentu hamowania wynosił około 60 mm.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem o swoim przypadku w którym zaolejenie wyeliminowałem na wstępie gdyż miałem wszystko nowe. Mimo popuszczenia i swobodnego obracania uniesionego koła siła tarcia występowała i po przejechaniu w transporcie 9km bęben zmienił kolor na fiolet. A po naciśnięciu hamulca z zaworu przyczepy leciał dym. Ot Ci taka historyja :)


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez binek
      Dziwne rzeczy zaczęły się dziać tuż przed mrozami, mianowicie znikł nożny i w tym samym czasie ręczny zrobił się jakiś luźny. Dzisiaj przy oględzinach zauważyłem że z prawego cylinderka wycieka płyn, więc założyłem nową uszczelkę na tłoczek. Niestety to nic nie pomogło ponieważ płyn wypycha tłoczek z cylinderka, wygłąda to tak jakby nie było przejścia za cylinderkiem a ciśnienie po prostu wypcha tłoczek na zewnątrz. Moje pytanie gdzie może tkwić usterka? Może miał już ktoś do czynienia z takimi cudami.
    • Przez Faded
      Witan. Moj wujek posiada ciągnik ursus 2812. Hamulce bardzo oslably i slyszal ze mozna je jakoś "podciągnąć" lecz nie wie jak. Czy moglibyście mi pomoc? Byl gdzieś moze jakiś temat jak to zrobić? Bylbym bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Gość BaszaPasza11
      Przez Gość BaszaPasza11
      Witam. Od roku czasu borykam się z problemem w mojej Reni. Dokładnie chodzi o hamulce. Podczas wciskania pedału do końca (bardzo mocno) to ciągnik słabo hamuje i słychać delikatny zgrzyt. Jeśli wcisne 2-3 razy hamulec dopiero robi sie twardy i można go wcisnąć do połowy. Bardzo byłbym wdzięczny o porady z waszej strony. Dodam że ciągnik sprowadzony z Francji
    • Przez tespis17
      Problem polegał na tym że hamulce od przyczep odbijały po około 10s. ale np. gdy zahamowałem ręcznym hamulcem, to odbiły od razu. Tak samo działo się gdy podłączyłem przyczepy z hamulcami dwuobwodowymi. Diagnoza zawór wabco tzw. kapusta nr.kat 3522 009 003 0. Po rozbiorce membrana OK czyli nie to.Diagnoza- Zawór wabco do przyczep dwuobwodowych nr.kat  8284 700 152 690 z jednym przewodem hydraulicznym. Po rozbiórce , okazuje się że bardzo ciężko wsadzić zimering i po złożeniu wcale nie chodzi puszcza płyn.    Ze względu że nowy zawór taki kosztuje około 3,5 tyś chciałbym go zastąpić tym nr.kat 470 015 203 0 czyli na dwa przewody hamulcowe koszt około 800zł. Teraz czy będzie działał ten zawór za 800zł jeżeli jeden z tych przewód zaślepię a do drugiego podłącze przewód hamulcowy ??????
       
       
    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj