Polecane posty

kufcio    2
Napisano (edytowany)

Witam

podpisałem umowe z ARiMR w działaniu modernizacja, w przyszłym tygodniu musze zamówić ciagnik z ładowaczem żeby się wyrobić do czerwca ze zwrotem.

 

Wniosek był pisany na Agrofarma 410GS z późniejszą zmianą na DF 5100 + Quicke Q46 Jednak teraz kiedy cała ta papierologia sie udała, kiedy dotarło do mnie że to już, zaczołem sie interesować tym ciągnikiem.

 

Mam kilka pytań na które nie mogę znaleźć odpowiedzi, być może tu na forum ktoś mi pomoże:

 

1. Wybrałem standardowe wyposażenie dla wersji D, - jednak w jakiejś wersji jest dodatkowy Joystick którego działania nie znam. Ten mały szary za dźwignią zmiany biegów.

vbig_3.jpg

2. ładowacz Quicke Q46 - podobno w oryginałem DF daje takowe jednak dealer mówi że taniej będzie kupic osobno a ich serwis zamontuje. Jednak zastanawiam sie czy nie ucierpi estetyka w kabinie, bo podejrzewam ze fabrycznie to sterowanie bedzie wbudowanie a nie ta chamska dźwignia dokręcana na kątowniczki do boku konsoli.

3. Czy jest dostępny amatorsko interface z oprogramowaniem do elektroniki tego ciągnika? Odczyt błędów, działanie czujników itp. tak jak w VW np VCDS...?

 

Kolejne pytania nie bawiem:)

Pozdrawiam

Edytowano przez kufcio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz5862    207
Napisano (edytowany)

1. Na dzień dobry kłania się wersja "P", czyli Profiline ta bogatsza. Występuję ten joystick w wersji P i TTV tylko ;) Ten joystick o który się rozchodzi to krzyżowy dzięki niemu możesz ,np mieć podłączony ładowacz czy sterować przednim podnośnikiem ;) Tak mi przedstawiciel tłumaczył :)

2. No na pewno będzie taniej, ale jak nie chcesz mieć w kabinie tej "chamskiej dźwigni" to lepiej dopłacić oczywiście w granicach rozsądku. Ładowacz nie jest zły, ale ja bym polecił MX'a U308 też jest bardzo dobry, ale to tylko tak ode mnie ;)

3. Uuu tego to nie wiem... :mellow:

 

Od kogo bierzesz DF-a ? :)

Edytowano przez Mateusz5862

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kufcio    2

Ok cxzyli w wersji P lub TTV ten Joystik jest przełączany pomiedzy ładowacz a przedni TUZ a jak wygląda fabryczne sterowanie ładowacza w innych biedniejszych wersjach? możesz znaleźć w sieci foto?

 

W środę wybieram sie na wycieczkę po dealerach bo mam ich aż 3 w okolicy. Będę negocjował cenę, jak sie uda wezmę fabrycznie montowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz5862    207
Napisano (edytowany)

Będzie w nim przedni TUZ montowany czy tylko sam ładowacz? Mam zrobioną Fotkę z najbiedniejszej wersji DT, czyli tutaj już musi być ten oryginalny duży joystick z boku konsoli przykręcany na kątowniki ;) Jak dla mnie to mi by takie coś nie przeszkadzało w pracy. Twoje zdjęcie co wstawiłeś to jest lepsze wyposażenie i co z tym idzie cena do góry. Jak ma to być ciągnik jako główny i nim ma się najwięcej robić w polu i przy ładowaczu to lepiej dopłacić niż później pluć sobie w brodę "że lepiej mogłem dopłacić". Zawsze przy zakładaniu ładowacza możesz sam wskazać miejsce gdzie dla Ciebie było by najwygodniej chyba, że jest to Ci obojętne to w serwisie zamontują na prawej konsoli bynajmniej jest tak w Euromasz-u u innych nie wiem jak jest ;) Te trzy wajchy niebieskie odpowiadają za tylną hydraulikę ;)

Wpadnij do mnie do galerii mam Fotki 5120 DT.

 

I właśnie dobrze porównasz sobie ceny tam gdzie Ci taniej wyjdzie to nie ma się co zastanawiać... Jak będziesz miał pytania to pisz :)

 

cREJoev.jpg

Edytowano przez Mateusz5862

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kufcio    2

Ciężki temat sie zrobił z tym ciągnikiem, wersji 5100 D nie ma w PL, a na zamówienie to dopiero wrzesień.

 

Dowiedziałem sie że skrzynia w nim niestety nie jest jak w K410 firmy ZF tylko już jakaś budżetowa SDF :(

 

Składany jest w Italii :(

Wychodzi na to ze to ładny New Holland jest po prostu:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    7

agrotron K też był składany w Italii

a co do skrzyni biegów w tych nowych df 5 to wizualnie wygląda na nieco wzmocnioną skrzynie jak w agrofarmie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

skrzynia sdf to ze juz gorzej?silniki sdf sa oszczedniejsze od deutza a wytrzymałoscia tez nie odbiegaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

gorzej gorzej, a K były składene w niemczech chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

Ja mam ten sam problem bo mam propozycje na Nitro 120 P powiedzmy ful wypas i nie wiem co sądzić o tych ciągnikach miał być NH T6,165 ale trochę mi to nitro zawróciło w głowie


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

Ja mam ten sam problem bo mam propozycje na Nitro 120 P powiedzmy ful wypas i nie wiem co sądzić o tych ciągnikach miał być NH T6,165 ale trochę mi to nitro zawróciło w głowie

T6 był by większym ciągnikiem od nitro, tu musiał by być spark porównywany.

yudin - były składane u makaronii :) seria 5 też jest składana właśnie tam :) Co do skrzyni SDF nie mam żadnych zastrzeżeń, spokojnie dorówna tym montowanym w Agrotronie K a nawet je troszkę wyprzedza także tu o to bym się nie martwił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4
Napisano (edytowany)

Z jednej strony 6 cylindrów a z drugiej cztery ma byc ładowacz czołowy używany około 50 h rocznie a po za tym to orka i transport a i jeszcze agregat uprawowo-siewny aktywny wiec sam nie wiem co wybrać czy zwrotna czwórkę czy czy ciężka szóstkę :)

Edytowano przez prezesmax

Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    35

Hmm gdyby nie praca z ładowaczem to ja osobiście wybrał bym sześć cylindrów. Musisz odpowiedzieć sobie też na pytanie czy będzie ona głównie pracował z ładowaczem czy nie i w jakich warunkach. Czy gabaryty szóstki nie będą mu przeszkadzać, jeśli nie to wtedy wybrał bym cztery cylindry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Dokładnie- jak masz miejsce żeby okręcać się 6cyl ciągnikiem to na 4cyl nie patrz ;) Pomijając zwrotność to 6cyl też się fajnie od ładowacza nadaje- inny rozkład mas i lepsza siła uciągu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

W pracy z ładowaczem będzie robił koło 50 godzin może 70 rocznie a reszta to główny ciągnik chyba zostanę przy tej szóstce :)


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kufcio    2
Napisano (edytowany)

Troszke wyprostuje temat dzwigni - ten dżoystik wystepuje za dopłatą w werjsji TTV - w profiline jest to za jakas dziwna doplata.A Profiline różni się tylko skrzynią biegów i kolorowym dotykowym wyświetlaczem. To sprawdzone organoleptycznie! siedziałem, jeździłem macAŁEM I WĄCHAŁEM:)

 

I niestety nawet w wersji TTV to ten dżojstik jest przełączany pomiędzy przedni TUZ a 2 wyjscia hydrauliczne nr 1 i 2.

 

Jeśli klient wymaga zkompaktowania sterowania podnośnika to polecany przez producenta STOLL ma w ofercie dżojstik uniwersalny i wtedy serwis montuje go gdzieś w konsoli co wygląda na oryginał :)

ani

Tyle kula szpiegula czyli Ja we własnej osobie sie dowiedziałem. Wyobrażacie sobie wkur.. dilerów na moje pytania? :) jeden dał mi numer bezpośrednio do SDF bo nie radził sobie z odpowiedziami:)

pro-control.jpg

Edytowano przez kufcio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronto1984    46
Napisano (edytowany)

w ładowaczu wychla tyle ile wleje nie ważne że na niskich obrotach oczywiście mowa o 6 stce

Edytowano przez pronto1984

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

w serii 5 P sterowanie ładowaczem podpina się pod oryginalny joystick ciagnika od hydrauliki zewnętrznej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kufcio    2

Pod warunkiem że dopłacisz do wersji z joystickiem bo standard w Profiline to mechaniczne dźwignie na linkach.

 

Tak czy siak zaliczkę wpłaciłem, pod konied września ma być ciągnik.

 

5100 wersja D + szyberdach + szersze opony + sterowanie zaczepem z kabiny + fotel aero.

Cena netto 203tyś.

 

Do tego ładowacz Stoll FZ20 z szybkozłączką, amortyzacją i 3 obwodem i PRO CONTROL czyli Joystik na kabelkach .

 

Odezwę sie we wrześniu jak będzie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz15    3

Kolego to mi się wydaje że dobra cena ja dzisiaj byłem się rozejrzeć za DF to za 5110 fotel pneumatyczny + siedzisko pasażera + klimatyzacja powiedział nam około 240 tyś netto.


Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Z jednej strony 6 cylindrów a z drugiej cztery ma byc ładowacz czołowy używany około 50 h rocznie a po za tym to orka i transport a i jeszcze agregat uprawowo-siewny aktywny wiec sam nie wiem co wybrać czy zwrotna czwórkę czy czy ciężka szóstkę :)

 

A jeździłeś NH? One mają bardzo duży promień zawracania i do ładowacza czołowego raczej kiepsko się nadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEVBOL    0

240netto za 4cylindrowego papaja? Ale dealerow/producentow juz potrzepalo z tymi cenami, my w 2008r chcielismy kupic agrofarma 100 to dealer zaproponowal na wejsciu 160tys Brutto... Widze ze programy doplat PROW itp rozbestwily producentow i dealerow... Zeby te 5-tki byly chociaz tak w miare bezawaryjne jak Agrofarmy to bym sie cieszyl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Jak możesz to sprawdź w dowodzie rejestracyjnym lub danych technicznych jaką ma dopuszczalną masę całkowitą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim deutz fahrze 5110g, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kotki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub działają kontrolki samych awaryjek mimo ze ich nie uruchamiam. Dodatkowo gdy dzieje sie to co podane wyżej ciągnik także potrafi zgasnąć. Jakby coś odcinało, a czasem wszystko działa jak powinno. Może ktoś z was miał taki przypadek. Bezpieczniki sprawdzone itd. Ktoś doradzi jakieś opinie co to może być?
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj