Zaloguj się, aby obserwować  
Krzysiek3654

Jak ustawić zapłon w zetorze 7211?

Polecane posty

Witam,

Tak jak w pytaniu, jak ustawić zapłon w zetorze 7211?

Interesuje mnie ile mm ma być tłok przed górnym martwym punktem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

zapłonu nie ustawia się na milimetry tylko na stopnie :lol:

 

Jak jak u siebie ustawiałem to na zapalonym silniku. ale nie jest to profesjonalne.

 

- Zapalasz ciągnik i ustawiasz małe obroty. nie takie całkiem małe, że zaraz zgaśnie, ale tak z 800 obr / min

- Gdy już zapalisz ciągnik popuszczasz śruby od pompy paliwowej

- Gdy już popuścisz śruby to przestawiasz pompę np do silnika i słuchasz jak chodzi to znaczy czy gaśnie czy wkręcił się trochę na obroty, i patrz na komin czy bardziej kopci czy mniej. Jeśli nadal kopci i np będzie chciał zgasnąć czy nawet zgaśnie, to przestaw pompę w drugą stronę powinno być lepiej tylko nie wiem w którą stronę trzeba ją przestawić.

 

jak przestawisz pompę to jak wkręci się na obroty i będzie mniej kopcił to znaczy, że w dobrą stronę ją przestawiasz.

 

Przestań pisać bzdury, bo to nie pierwszy taki Twój post. Nie masz o niczym pojęcia, a najbardziej się udzielasz. Na odpalonym silniku można ustawić KWW, ale tylko przy pomocy lampy stroboskopowej. Jak znajdę jeszcze jeden Twój post z takimi bzdurami, to dostaniesz 30 dni urlopu na przemyślenie swojego zachowania.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziękuję z odp... ale interesuje mnie o ile stopni? chciałbym to ustawić na sumiarce i jak można to przenieś właściwie na "mm".. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Nie wiem czy wiesz ale znak i stopnie są nabite na okienku sprzęgła i kole zamachowym, ustaw sobie na 24 stopnie przed GMP i potem zmierz suwmiarką ile brakuje do GMP, bo rozumiem że masz zdjętą głowicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Tak tylko dla jasności. W silnikach o zapłonie samoczynnym ustawia się kąt wyprzedzenia wtrysku. A nie zapłon z tond te stopnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A w silnikach ZI ustawia się zapłon, też w stopniach. Tak dla ścisłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez PIOTREK44
      Witam wszystkich serdecznie
      Mam taki problem nie wiem jak sprawdzić zapłon czy jest późny czy wczesny
      Prosiłbym o dobre wytłumaczenie jak i co zrobić
       
      Za dodane odpowiedzi dziękuje
    • Przez kubotam
      Problem polega na :
      ścieło nity na trybie, który przenosi napęd na tylny most ( wałek ze skrzyni na tylny most )
      oto pytanie ? Czy jest konieczność wyjmowania obydwu zwojnic ?
    • Przez kaka111
      Witam serdecznie wszystkich rolników i nie tylko.
       
      Chciałem zwrócić się do was o pomoc i jakieś podpowiedzi. Mam 18 lat i z powodu śmierci ojca 13 lat temu zostałem sam przy ziemi, jestem jedynym facetem w domu i wszystkim zajmuje się sam już pare dobrych lat i wydaje mi się, że mam to we krwi, kocham robić w polu. Chciałbym zostać przy gospodarce, ale chce je rozwinąć. Mam 15 ha, URSUS C-360 oraz Zetora 7211, do tego wszystkie potrzebne maszyny. Nastawiony jestem raczej na produkcję roślinną bez zwierząt. I zwracam się z prośbą do doświadczonych rolników, którzy zaczynali podobnie, chodzi mi o jakieś podpowiedzi i rady jak szybko zwiększyć swój areał, od czego zacząć i jak to zrobić.
       
      Z góry dziękuje za pomoc, liczę na poważne wypowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez demon17
      Witam, mam problem z zetorkiem. Mianowice jak jest zimny puszcza niebieski dymek po czym jak trochę się rozgrzeje dymić na niebiesko nie dymi. Podczas odpalania długo trzeba kęcić i bez świecy płomieniowej ani rusz... Od razu po odpaleni biały dym i przerywa, nawet jeśli się rozgrzeje to i tak na obrotach powyżej 1300 słychać krótkie przerwania. Panowie co to może być?? Obstawiam że końcówki wtryskiwaczy i głowica co wy na to ;>??
    • Przez LESZEK91
      Witam,
      niedawno kupiłem ciągnik CASE 1690 i mam z nim troche problem, mianowicie w pracach polowych przy oraniu bardzo wolno mi opusza pług. Podnosi dobrze tylko zbyt wolno opuszcza.
      A jakby tego jeszcze było mało pobiera mi olej z silnika
       
      nigdy wcześniej nie miałem ciągnika tej marki więc jestem mało zorientowany.
       
      Czy ktoś coś podpowie w którymś temacie??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj