johenek

Jak zdemontować wał napędowy w Renault 103-54

Polecane posty

johenek    5

Witam

Szukałem na forum odpowiedzi na moje pytanie ale niestety jej nie znalazłem, a bardzo zależy mi na czasie.

 

Mianowicie jak zdemontować wał napędowy od przedniego napędu, ponieważ muszę zdemontować miskę olejową a o wał nie mogę. Wał am w sobie już wyjąłem po przez odkręcenie przystawki od przedniego napędu(musiałem wymienić uszczelkę pod przystawką bo bardzo ciekło).

Nie mam pojęcia jak wyjąć ten łącznik co łączy wał wielowypustami na wałku ataku i wałku przystawki, ten co jest widoczny w poniższym linku:

 

http://www.sklep-rolniczy.pl/Tuleja-Mufa-laczaca-wal-Renault-7700011861-7700%284,15575,19509%29.aspx


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

Ten kołek zabezpieczający wybij. Mufę przesuwasz, łożysko (obudowę) odkręcasz i masz wał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Tylko zmierz otwór/kołek po obu stronach bo prawdopodobnie jest lekko stożkowy i wyjdzie tylko w jedną stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

właśnie tego kołka nie mogę wybić i w tym jest problem


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0
Napisano (edytowany)

Ani jednego?

 

Zardzewiałe? Polej płynem hamulcowym, dobrze penetruje.

Edytowano przez janosik32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krismiszcz    0

Potwierdzam, ten sworzeń / nit jest stożkowy wybija się tylko w jedną stronę - ja miałem podobnie w dodatku na wieloklinie było trochę rdzy i ciężko schodziły mufy i na dobę zalałem smarem penetrującym potem dobry wybijak i samo zlazło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

Ja już 2 dni z tym walczę i nie idzie tego wybić, ten przy przystawce ruszył się pół milimetra i stanął. Ten z przodu to w ogóle nie chce się nawet ruszyć lecz sama mufa się rusza do przodu i do tyłu. Widać że jeszcze nikt od nowości w tym ciągniku tego nie wybijał i mam teraz problem. Moczona była ta mufa już WD-40, płynem hamulcowym, podgrzewane palnikiem, octem i jeszcze kilka innych specyfików. Niestety nic nie pomogło, już tak mocno tłukłem że się wybijak krzywił i nic, jedynie coraz bardziej sie rozklepuje ten kołek.

Już brakuje mi pomysłów jak to rozebrać :(


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Wiertarka i go wywiercić, potem wstawisz zwykłą śrubę M 10 czy 12 i będzie trzymać bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Witam czy tryb rozrząd 103.54 na wale korbowym da się wymienić czy trzeba cały wal wymieniać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj