Polecane posty

Marcin91    286

Witam.

 

Mam pytanie odnośnie filtrów kabinowych w grubym dachu Zetorów modeli 8111-16145. Czy ktoś z was je wymieniał? Swoje wyciągnąłem, bo są w opłakanym stanie i nie wiem czym je teraz zastąpić. Szukałem w sieci takich, niestety nie znalazłem. I się zastanawiam czy nie zastąpić ich filtrami powietrza z jakichś samochodów ciężarowych o podobnych wymiarach (ewentualnie skrócić z długości) albo stworzyć z cienkich kątowników ramkę o wymiarach filtra i zastosować jakiś materiał żeby trochę oczyszczał to powietrze. Co o tym myślicie?

 

post-2658-0-30387200-1398975642_thumb.jpg


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pumpitup3    0

Zetora numer to 945901 , hi-fi to sc90071

 

dzwonisz do Kalisza podajesz numer i czekasz na kuriera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

dobrze wiedzieć ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Dzięki serdeczne za podanie numerów, myślę, że nie tylko mnie się to przyda. Pytałem się już pewnej firmy i mają takie filtry na stanie: takie filtry jak te ze zdjęcia - papierowa obudowa + siatka z tworzywa kosztują 70zł za 2 sztuki, natomiast obudowa i siatka metalowa kosztuje 60zł za sztukę. Fajnie, że się znalazły, bo już chciałem coś dorabiać filtropodobnego, a tak kupię gotowe i choć w starym ciągniku, ale będzie to wymienione i skompletowane.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

no ja nie wiem czy się przydadzą. W związku z tym że muszę całą elektrykę chyba od nowa zrobić (problem z kierunkami + przednie lampy w dachu) chyba wypruję całość i wstawię nowe nawiewy/dmuchawę, filtry, elektrykę itp. Tylko nie ma czasu do tego się zabrać ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozik251    9

Witam. Gdzie można kupić filtr kabinowy z węglem aktywnym do zetora majora 80?


Mój kanał na YouTube:

Żywiec Akpil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj