Zaloguj się, aby obserwować  
damianraki3

Reanimacja C 385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Troll t274
damianraki3    12

Witam Kolegów, zamierzam reanimować c 385 dla wuja i na początek szukam elementu maski. Może ktoś wie czy będzie pasować. Na zdjęciach jest maska stara i nowy przód. Dzięki wielkie.

Warto inwestować w przeróbkę na orbitrol? Mikropomka po pokonaniu 20 km na wolnym gazie daję około 10 atm to myślę że nie ma co ruszać.

przód

nowy przód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Dzięki kolego :) To zamówić trzeba będzie. Ciągnik ten stał dużo lat prawie nie używany i idzie do wymiany cały układ hamulcowy (pompki, cylinderki i przewody ) bo się rozleciało :) jak myślicie rozbierać od razu do tarczy i wszytko wymieniać żeby był spokój?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Przegląd całych hamulców zrób.Może się okazać ze będziesz miał pękniętą okładzinę albo zaolejoną tarczę.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
Napisano (edytowany)

Zobacz w ogóle inne podzespoły,bo na zdjęciu wygląda na bardzo zaniedbany.

Edytowano przez Marcin91

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Był wykupiony z lasów państwowych ze 20 lat temu albo lepiej i stał. Pompa od podnośnika nie chce się włączyć zauważyłem. I wałek kręci się cały czas. Zdjąłem już zbiornik paliwa i wszystkie węże gumowe idą do wymiany bo się rozpadają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

panel


Wie może z kolegów do czego to służyło:)

Jestem w trakcie montażu wspomagania i stał się ostatnio jak odpalałem to pompa od podnośnik nie działała. Ruszałem tą dźwignią od włączania ale nic. Odkręciłem dekielek i jest tam wodzik jakby i jak go ruszę śrubokrętem to wychodzi a jak puszczę to się chowa. Może ktoś wie jak to powinno działać:) mam do czynienia z 30 60 i MTZ a 80 to rzadkość w moich stronach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499
Napisano (edytowany)

ależ zmęczony egzemplarz.

tam były właczniki

od lewej

dwubiegowe pokrętło właczania nawiewów (ale juz pewnie nagrzewnicy dawo nie ma, wiec tym sie nie przejmuj i olej)

włącznik tylnego reflektora roboczego

włacznik lampki na słupku wewnątrz

włacznik wycieraczki

 

ten czarny dzyndzel z boku też był od ogrzewania -podłaczony był do zaworu ,którego pewnie juz nie masz, a który znadował sie na rurce w układzie chłodzenia. W każdym razie otwierałos ie nim obieg płynu w nagrzewnicy i tym sposobem regulowało temperature

Edytowano przez nunu85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

Dawno nie byłem bo czasu nie było:) Ciągnik został skończony. Zrobił ponad 100 bali bez problemów. Dostał nowe wspomaganie, pompy hamulce, instalację elektryczną, lakier, układ chłodzenia, sprzęgło, i wiele innych rzeczy:)

Efekt końcowy

 

Może ktoś potrzebuje serwo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj