Skocz do zawartości

Zdjęcie

EUROWYBORY 2014


303 odpowiedzi na ten temat

#201 Share Terry24

Terry24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów

Napisany 22 maj 2014 - 20:47

EUROWYBORY 2014 Głosuje na PIS bedzie lepiej

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
EUROWYBORY 2014 Dzisiaj, 17:40
  •  

#202 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 784 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 22 maj 2014 - 21:14

EUROWYBORY 2014 Tak, kapitalizm , popyt,podaż ale teraz tego nie ma. Jak pisałem ceny naszych produktów ustalają białe kołnierzyki i na pewno nie ma to nic wspólnego z popytem i podażą. ja bym patrzył szerzej na to że pszenica była po 100zł. Raczej było to zrobione dla rozruszania gospodarki, jak by nie było rolnicy to spora rzesza ludzi a nasze produkty kupują wszyscy. Cel pierwszy to danie palca rolnikom a odebranie ręki bo rolnik jak ma 100zł to wyda 200zł. a jeśli zaszczepi sie w nim poczucie że jest dobrze i tak zostanie to będzie wydawał jeszcze więcej i tak było bo rolnicy kupowali wszystko co im w rece wpadło potrzebne czy nie, ale mam co wydać to będę wydawał. przy okazji nie postrzeżenie wzrosły ceny produktów na które rolnik wydaje pieniądze. Po drugie skoro wzrastają ceny płodów rolnych to i żywność idzie do góry czyli zostaje wyciągnięte więcej pieniędzy również od społeczeństwa.

#203 Share Ecopiotr

Ecopiotr

    You have the right to stand up and fight for things you belive i

  • Members
  • PipPipPip
  • 760 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:DKL

Napisany 22 maj 2014 - 21:46

EUROWYBORY 2014 @marluk, bo bylem na spotkaniu z nim. W gronie ok. 30 osob. Mowil duzo i madrze, bo tylko on jest madry i tylko on ma racje. W efekcie, gdyby kiedykolwiek doszedl do wladzy, to wielu ludzi by plakalo. Jego to nie zaboli. Jestes slaby = zdychaj. Nie wszyscy maja predyspozycje do prowadzenia firmy. I dobrze, bo wszyscy ci, ktorzy pracuja w uslugach sa rownie wazni i potrzebni. On tego nie widzi. Bylbym jednostka uprzywlowana w jego systemiie, ale co z reszta? Pamietasz dlaczego SLD stracilo wladze? Dlaczego PiS? Kim Korwin obsadzi ministerstwa? @kozulek2, spotykamy sie ponownie, choc moje powody dla nieglosowania sa inne. Naprawde myslisz, ze Twoj los jest w Twoich rekach? Jaki masz wplyw na to, co Cie dotyczy?

#204 Share st220

st220

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1028 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 22 maj 2014 - 21:51

EUROWYBORY 2014 Ja nie pójdę wcale na wybory, albo na Korwina zagłosuję bo mam już dosyć POpaprańców i PiSuarów. Jak będą wybory do sejmu to pójdę na 100 procent i zagłosuję na jakąś mało znaną partię tak żeby nie głosować na PiS PO PSL.

#205 Share Ecopiotr

Ecopiotr

    You have the right to stand up and fight for things you belive i

  • Members
  • PipPipPip
  • 760 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:DKL

Napisany 22 maj 2014 - 22:05

EUROWYBORY 2014 Rozumiem. I to jest kanal naszych wyborow, znane partie sa do d., a nieznane sa do d.

#206 Share marluk

marluk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 maj 2014 - 22:10

EUROWYBORY 2014

bzdury to mówisz ty to po pierwsze a po drugie jest tak jak ktoś napisał że panowie z białych koszulach ustawiają ceny kiedy to powinnienem robić ja bo to mój produkt .. ja go wyprodukowałem i ja wiem ile mnie to kosztowało ..

kurcze skoro mowisz ze pisze bzdury to podaj gdzie dokladnie i dlaczego a nie piszesz takie zdanie bez jakiejkolwiek argumentacji... ja ci napisalem argumenty dlaczego piszesz bzdury, ty tego nie zrobiles.

człowieku ty normalnie nie masz zielonego pojęcia o rolnictwie i o kosztach produkcji , z czego mamy rezygnować i co produkować ? dorożki ?
po niżej kosztów to ile można wytrzymać ? co mamy jak w Chinach robić za darmo ?
pogięło was całkowicie ?

mam pojecie, ale tu nie chodzi o rolnictwo. ty patrzysz tylko na siebie. jak firma budowlana bankrutuje to co to ciebie obchodzi? nic. wlasciciel zwija manatki i bierze sie za cos innego. tak samo rolnik, kazdy sobie radzi jak moze. jak ci sie tak nie oplaca to po co to robisz? pojdz do jakiejs pracy na etacie i nie narzekaj, skoro dokladasz.

@marluk, bo bylem na spotkaniu z nim. W gronie ok. 30 osob. Mowil duzo i madrze, bo tylko on jest madry i tylko on ma racje. W efekcie, gdyby kiedykolwiek doszedl do wladzy, to wielu ludzi by plakalo. Jego to nie zaboli. Jestes slaby = zdychaj. Nie wszyscy maja predyspozycje do prowadzenia firmy. I dobrze, bo wszyscy ci, ktorzy pracuja w uslugach sa rownie wazni i potrzebni. On tego nie widzi. Bylbym jednostka uprzywlowana w jego systemiie, ale co z reszta? Pamietasz dlaczego SLD stracilo wladze? Dlaczego PiS? Kim Korwin obsadzi ministerstwa? @kozulek2, spotykamy sie ponownie, choc moje powody dla nieglosowania sa inne. Naprawde myslisz, ze Twoj los jest w Twoich rekach? Jaki masz wplyw na to, co Cie dotyczy?

jak nie wszyscy maja predyspozycje do prowadzenia firm to niech nie rzna biznesmenow tylko ida u kogos pracowac na etacie. a jak nie chca to niech gloduja. tu jest odpowiedz na pytanie co z reszta. dobrobyt pochodzi z ciezkiej pracy. jak mozesz kazac placic komus za cos co sie nie oplaca? po to byl ten przyklad z dorozka...

Edytowany przez marluk, 22 maj 2014 - 22:14.


#207 Share Ecopiotr

Ecopiotr

    You have the right to stand up and fight for things you belive i

  • Members
  • PipPipPip
  • 760 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:DKL

Napisany 22 maj 2014 - 22:27

EUROWYBORY 2014 Niestety, ci co chca pracowac na etacie, dostaja umowy smieciowe, gloduja i nie wiedza co bedzie jutro. Dobrobyt z ciezkiej pracy? Ha, ha. Patrz robotnik - posel, europosel. Placic za cos, co sie nie oplaca? Ile produkcji rolnej BEZ dotacji sie oplaca?

#208 Share szymon09875

szymon09875

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piła
  • Zainteresowania:Motoryzacja, technika rolnicza

Napisany 22 maj 2014 - 23:17

EUROWYBORY 2014

juz ci tlumacze, jak sam MIkke podkresla wielokrotnie idzie tam po to azeby zniszczyc ta unie od srodka, tzw. kon trojanski. Oczywiscie chce tez kase, jak kazdy inny ale on musi miec pieniadze na rozwoj partii i jak narazie robi to z wlasnej kieszeni a PO, PiS, SLD z twoich i moich podatkow... Zadawanie pytania po co Mikke idzie do europarlamentu ma podobny sens jak pytanie: "po co w polskim sejmie sa partie opozycyjne", Mikke bedzie w Unii opozycja, oczywiscie nie sam, z wieloma innymi partiami z roznych krajow, poczytaj o tym to sie dowiesz.

Korwin zyje z publicystyki, zarabia na tym bardzo dobrze... Jest osoba oryginalna na swoj sposob a wiec chwytliwe sa jego teksty... Szanowny kolego, czytajac twoje posty i dyskusje z innymi uzytkownikami to nie wiem czy sie smiac czy plakac, moim zdaniem to celowa hipokryzja to co robisz i albo jestes zaslepiony lewicowa propaganda i siwata poza nia nie widzisz bo wmowiono ci ze wszystko co proponuje socjalizm to idealne i takim przypadku szkoda mi ciebie ze tak jest albo po prostu wiesz ze Mikke ma racje ale celowo probujesz manipulowac na wzor dzisiejszych wladz i mediow, tylko po co ci to? tego nie wiem... Krasko w tej rozmowie obnaza sam siebie, zauwaz jak zmienia temat po tym jak MIkke daje mu stosowny argument, nie kontynuuje dalej watku tylko przeskakuje na inny, sprawdz dokladnie... Wsadzi wszystkich zlodziei, chodzi tu o rzadzace partie ktore sa na tyle bezczelne ze dopuszczaja sie niezlychanych rzeczy. Tak nawiasem to proponuje ci powiedz dokladnie co Mikke mowi takiego z kosmosu i co uwazasz za absurdalne a szybko ci wyjasnie o co chodzi.

dla wspolnego dobra? tzn? nie ma czegos takiego jak wspolne dobro, jest moje dobro i twoje dobro. jesli chce to moge dac tobie dobro a ty mi, moge ale nie musze. ogolnie to jest zasada ze kazdy jest kowalem swojego losu i jak sobie zapracuje jak bedzie mial, len powienien miec bardzo zle a czlowiek pracowity bardzo dobrze, tymczasem w naszym absurdalnym swiecie jest na odrot. leni nagradza sie zasilkiem dla bezrobotnych a pracowitych kaze sie podatkiem dochodowym, im wiecej zapracowal tym wiecej ma zaplacic kary...


mialem kolego napisac wiadomosc na priv ale mysle ze to co napisze niech dotrze do szerszego grona. juz ci odpowiadam, po kolei...
Oczywiscie ze taki twor nie istnieje w zadnym kraju co swiadczy o tym w jak chorym swiecie zyjemy, w XIX wieku podobny system istnial w Stanach i Stany zbudowaly swoja potege wlasnie wtedy, jesli nie wierzysz poczytaj... Panstwowy nie znaczy gorszy? I tu ogromny blad, PANSTWOWY ZAWSZE ZNACZY GORSZY... Dlaczego? Bo jak masz firme panstwowa i placisz za towar to placisz za towar + utrzymanie urzednikow itp a w normalnej firmie placisz tylko za towar. Absurdalne myslenie jest dzisiejszych ludzi ze jak zginie panstwowa opieka medyczna i bedzie prywatna to nie bedzie nas stac na lekarza bo tak wysokie ceny ustala ze ho,ho... Przeciez teraz placimy za utrzymanie lekarza + utrzymanie urzednikow, NFZ, ministerstwa itp. Gdyby byla prywatna opieka placisz tylko za lekarza, tylko. To musi byc tansze. A w prywatnej opiece medycznej nie beda lekarze dawac zaporowych cen bo wolny rynek ich zabije. Zawsze znajdzie sie ktos wtedy kto wyleczy taniej, proste prawo ekonomii. Nawet teraz dlaczego producent mebli sprzedaje meble za 1000zl a nie za 1200? Bo konkurencja obok sprzedaje za 1050 i on musi obnizyc cene bo nie przetrwa. Tak samo z telefonia komorkowa, zobacz dlaczego minuta rozmowy nie kosztuje 10zl? bo firmy przescigaja sie w zdobyciu klienta. Tak samo byloby ze sluzba zdrowia prywatna, bylaby drapiezna walka i konkurencja, wygrywa ten kto robi cos jak najlepszego jak najmniejszym kosztem, z reszta w rolnictwie jest podobnie. Mysle ze tego nie musze dalej tlumaczyc. Jak najwiekszy eksport? Dlaczego? Wlasnie nie! Teraz bedzie wazne zdanie... Celem nie jest eksport, celem jest import a eksport jest tylko smutna koniecznoscia. Nie chodzi o to zeby eksportowac tylko o tak o bo to jest fajne, tylko po to zeby za pieniadze z eksportu moc importowac towary. Zalozmy ze Polska eksportuje wegiel i za te pieniedze kupuje telewizory z Chin. Celem jest import telewizorow z Chin a nie eksport wegla. Eksport jest srodkiem ktory nam ten import umozliwi bo za wyeksportowany wegiel bedzie kasa na import telewizorow. Gdyby sie dalo to importowalibysmy telewizory bez zadnego eksportu ale tak sie nie da bo nikt nam nie da ich za darmo... Rozumiesz? na tym polega idea eksportu i importu, ale siana jest propaganda odwrotna zeby zmanipulowac ludzi. Cel to import a eksport jest smutna koniecznoscia bo bez niego nie zaimportujemy. Mam nadzieje ze dobrze to wyjasnilem na przykladzie...
Zapytales jakie szanse mieliby polscy przedsiebiorcy jesli w Polsce bylby wolny rynek? Ogromne, jesli nie byloby podatku dochodowego i mniejsze inne podatki to nasi przedsiebiorcy mogliby produkowac towar o wiele taniej niz konkurencja w innych krajach, zniszczylibysmy caly rynek obcokrajowy jesli by to bylo, codziennie powstawalyby setki firm, oczywiscie czesc bakrutuje i zostaja tylko najlepsze i ich towarami moga cieszyc sie konsumenci. Bedzie drapiezna konkurencja ktora doprowadzi ze firmy beda z soba konkurowac i przebijac cene w dol az dojda do pewnej granicy, jesli firma A nie potrafi dojsc do tej granicy a firma B potrafi to firma A musi zbankrutowac, takie prawo rynku. Zostaja najlepsi i dzieki temu codziennie mozemy cieszy cie maksymalnie tanimi towarami. Przyklad z telefonia komorkowa jest dobry, gdzie operatorzy juz tak srubuja w dol cene minuty rozmowy ze wydaje sie ze nie da sie nizej, a jednak zawsze ktos cos wymysli, cos dorzuci i stad te firmy zyskuja klientow a te ktore nic nie robia traca a w konsekwencji bankrutuja.
Dalej. Mowisz o demokracji, to osobny temat ale powiem krotko, oczywiscie demokracja jest zlym ustrojem bo oddajemy wladze ludziom i moga zrobic co chca tak naprawde a jak wiadomo wiecej ludzi jest glupich niz madrych i tego chyba nie sposob podwazyc... Przyklad, zalozmy ze jest nas trzech: ja, ty i jeszcze jakis powiedzmy Piotrek, i teraz ja z Piotrkiem jestesmy srednio madrzy i glosujemy wiekszoscia glosow 2:1 zeby zabrac ci wszystko co masz, nie masz nic do gadania i nie wazne czy jestes madry czy glupi bo majac wiecej niz 50% i tak zrobimy z toba co zechcemy. Dlatego wlasnie ten system jest zly. Oczywiscie kazdy ma swoje wady, jak najbardziej ale jak spojrzysz na histrorie przez wieki to zobaczysz ze demokracja zawsze konczyla sie zle, przewaznie wojnami i zamieszkami i to podczas wlasnie republiki lub monarchii nastepowaly najwieksze wzrosty poteg w historii a nie podczas demokracji, podczas demokracji przewaznie byla recesja czyli spadek rozwoju i narastajace niezadowolenie ludnosci (tak jak teraz).

Na tym narazie zakoncze, jesli ktokolwiek ma jakies pytania lub twierdzi ze pisze glupoty to bardzo prosze wskazywac gdzie dokladnie ma to miejsce a na pewno odpowiem. Prosze o konstruktywna krytyke i argumenty a nie teksty w stylu " gadasz glupoty" bo na tego typu hasla nawet nie bede odpowiadal, lubie merytorycznie dyskutowac na poziomie i dobry jest tu przyklad kolegi kabus55, ktory pyta o kilka spraw rzeczowo i konkretnie i choc moim zdaniem mocno sie myli w sprawach ktore przedstawilem to potrafi prowadzic dyskusje na poziomie i wymieniac poglady, pozdrawiam serdecznie :)



Ja tylko nie rozumie jednego skoro Mikke jest przeciw demokracji to po co bierze udział w demokratycznych wyborach które według niego nie mają sensu i są nie ważne. Podałeś przykład z tym 2:1 tu sie z Tobą zgodzę ale jeśli dobrze rozumie to według JKM król będzie miał racje i wystarczy że będzie 1:1 i tak on wygrywa.

Edytowany przez szymon09875, 22 maj 2014 - 23:18.

"Bo ziemia bez ludzi dziczeje"

 


#209 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 784 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 23 maj 2014 - 07:50

EUROWYBORY 2014 Dzisiaj w tv widziałem ciekawe zestawienie a mianowicie porównanie płac na przykładzie pracownika szyjącego koszulki w różnych krajach w porównaniu do płacy minimalnej w danym kraju zapewniającej godne przeżycie. Czyli 100% to minimalna kwota do przeżycia . W chnach pracownik szyjący koszulki zarabia 46% tej kwoty ,w Sri Lance 19% inne kraje azjatyckie mieściły sie pomiędzy tymi krajami. Ale najciekawsze jest jam to sie ma do Europy i tu Polak szyjący koszulki w kraju zarabia 28% a w Rumunii 19% kwoty zapewniającej minimum przeżycia i mamy jak na dłoni nasz Europejski dobrobyt.

#210 Share Michalmeer

Michalmeer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko związane z ziemią i jej uprawą

Napisany 23 maj 2014 - 09:12

EUROWYBORY 2014 Państwo od dawna żeruje na rolnikach .. przykład odbudowa warszawy i plany gdzie chłopi musieli oddać cześć swoich plonów dla ludzi z miast bo sami by sobie nie poradzili za darmo albo za wszawe grosze .. nikogo nie obchodziło czu urosło czy nie miało być .. a teraz taki stolarz czy pracownik pracujący w biurze ma czelność nam rolnikom zarzucać ze dostajemy wyrównanie kosztów za darmo ( dopłaty ) i mamy nisko oprocentowane kredyty ? dlaczego cały czas ma rolnik płacić za błedy panstwa ? przykład rok 89 przełom .. baran który teraz nazywa sie zbawcą polski podniusł tak oprocentowanie ze ludzi którzy pobrali kredyty na zakup ziemi w ciągu roku zostali puszczeni z torbami bo nikt nie był w stanie tego spałacić .. przykład równo uprawnienia byłu pół kolonie zorganizowane przez gmine mój brat miał wtedy 13 lat był sam z gospodarstwa z tych dzieci jeko koledzy mieli prawo na nie chodzić a on nie bo jego ojciec ma gospodarstwo .. on napier.... przy żniwach a jego koledzy siedzieli na basenie .. gdzie tu sprawiedliwość .. rolnik od zawsze był dyskryminowany i od zawsze ponosi najwiecej za to co nie jest jego winą
Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
EUROWYBORY 2014 Dzisiaj, 17:40
  •  

#211 Share Dagmarka

Dagmarka

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 23 maj 2014 - 09:32

EUROWYBORY 2014 Mam dość czarnych, czerwonych, zielonych i
wszystkich tęczowych. Korwin gada głupio, ale jest do bólu logiczny. Ten
facet ma dużo racji, w zasadzie samą rację. Jego wizja państwa jest prosta
- odpowiadasz za siebie, państwo cię nie gnębi, a ty nie oczekuje, że
będzie cię prowadzić z rączkę i głaskać. To dziwak i ekscentryk (w
zasadzie to to samo)i dlatego słabo trafia do ludzi a szczególnie tych
powoli myślących.

#212 Share adams452

adams452

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 maj 2014 - 13:02

EUROWYBORY 2014 JKM jest mistrzem Polski w brydżu i ma najwyższy iloraz inteligencji w Polsce więc dla większości mówi na poziomie nieosiągalnym.
Logiczne chyba jest że nie powinno się karać ludzi podatkiem dochodowym za to że pracują a jest niestety odwrotnie. Z drugiej strony nagradza się zasiłkiem osoby które nie pracują. Nie dziwmy się więc, że mamy bezrobocie. Kilka dni temu jeden menel z pod sklepu u mnie we wsi powiedział że zasiłek który dostaje (520zl miesięcznie) to jest za mało. Taki to ma tupet. Należy to z miejsca zlikwidować bo ci menele to się śmieją w twarz ludziom którzy pracują.

#213 Share Szymi40

Szymi40

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1287 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 23 maj 2014 - 13:44

EUROWYBORY 2014 Rozmawiałem ze znajomym pytam -pracujesz? a on taki zdziwiony cooooo z gopsu mam tysiąc , jakbym pracował zarobię 1250- muszę wstać ,dojechać i zapie...ć i wtedy nie dostanę nic < poco mi robić.

#214 Share Michalmeer

Michalmeer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko związane z ziemią i jej uprawą

Napisany 23 maj 2014 - 14:03

EUROWYBORY 2014 tu akurat korwin ma 100% racji Tym co pracują należy dać wiecej .. a Tym co sie migają zmniejszyć na tyle zeby ruszyli du... .. proste
Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

#215 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 maj 2014 - 14:47

EUROWYBORY 2014 tylu zwolenników korwina , a on chce likwidacji wszelkiego rodzaju pomocy dla rolnictwa . zaczynając od dopłat , kredytów, ubezpieczeń itp.

#216 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 784 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 23 maj 2014 - 15:46

EUROWYBORY 2014 Bo te wszystkie jałmużny sa chore. :)
Powinniśmy dążyć do tego abyśmy mogli godnie funkcjonować bez całych tych pomocy i wpieprzania sie na każdym kroku w nasze interesy.
Przecież teraz nawet pierdnąć nie można bez wcześniejszego złożenia wniosku do jakiegoś urzędu :D

#217 Share Ecopiotr

Ecopiotr

    You have the right to stand up and fight for things you belive i

  • Members
  • PipPipPip
  • 760 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:DKL

Napisany 23 maj 2014 - 19:02

EUROWYBORY 2014 @Dagmarko, o tym ze Korwin i tylko on ma racje, najbardziej przekonany jest on sam. Czasami przekona o tym jeszcze kogos, niektorych nawet twierdzeniem, ze kobiety sa glupsze facetow. Ale skoro ma sama racje...

#218 Share Czterdziestolatek

Czterdziestolatek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 maj 2014 - 21:53

EUROWYBORY 2014 Te skórwy syny wyłanczają kompa ale i tak zagłosuję na KNP

#219 Share dawid1606

dawid1606

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 maj 2014 - 21:58

EUROWYBORY 2014 PiS jest dla mnie spalony od kiedy wszyscy parlamentarzyści tej partii (poza dwoma) zagłosowali przeciw wprowadzeniu uboju rytualnego i oni dbają o rolnika o jego interes ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
EUROWYBORY 2014 Dzisiaj, 17:40
  •  

#220 Share gregorius

gregorius

    niepokorny

  • Members
  • PipPipPip
  • 739 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz, Kalisz
  • Zainteresowania:Historia, polityka, geografia, rolnictwo, motoryzacja no i kobiety :)

Napisany 24 maj 2014 - 14:48

EUROWYBORY 2014 Co tak się cicho dziś zrobiło? :D
Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Podobne tematy wybory unia polityka partie polityczne