Zaloguj się, aby obserwować  
marcin1111111111

Renault 120-54 rewers

Polecane posty

mam problem z Renault 120-54tx rok 1997 hydrauliczno-elektryczny rewers po zakupie wymieniłem wszystkie filtry olej do do mostu wlałem fuchs utto mp. Tak mi doradził sprzedawca po wymiańe przestała jezdzic do tyłu dopiero na duzych obrotach ruszała i piszczała swieci sie stop i katrolka od cisniena oleju hydraulicznego doradzono mi wymiane pompy hydraulicznej ale to nie pomogło co dalej robić????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronim    2

A filtry dobre kupiłeś, musi być odpowiedni bo czasami te tańsze szybko zachodzą i nie ma ciśnienia? Nie znam tego ciągnika ale niektóre miały pompy podwójne a niektóre dwie oddzielne. Znałem też gościa który jak były wkłady to założył je odwrotnie. Czasem niektóre ciągniki jeżdżą tylko do sprzedaży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
faja15    0

olej fuchsa agryfarm utto ln ,zgodnie zaleceniami producęnta .

olej mp ,jest za gęsty i stąd problem z rewersem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Tak do tego modelu powinien być agrifarm utto ln ale on jest bardziej gęsty na gorąco od agrifarm utto mp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    57

ja tez mam mp ale rewers mechaniczny i wszystko ok, a z wszystkich korków olej spusciles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj