Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zwolnice C-330


221 odpowiedzi na ten temat

#181 Share KamilC-360

KamilC-360

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów

Napisany 25 luty 2014 - 15:41

Zwolnice C-330 Tak ale ja też chce sciągnąć pochwe a tam blokate trzeba rozebrać. A tak ogułem to ile kosztuje taki remont zwolnic typu: łozyska i uszczelniacze?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zwolnice C-330 Dzisiaj, 23:19
  •  

#182 Share bartolinii

bartolinii

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2014 - 20:22

Zwolnice C-330 ja jestem teraz właśnie na tym samym etapie, robie obie strony, zrzuciłem pochwy i zwolnice, na każdą stronę wchodzą dwa simeringi, jeden w pochwie, i jeden w zwolnicy, silikonowy simering kosztuje około 7zł, to masz 28zł za cztery, łożyska wymieniałem oba w zwolnicy od półosi, koszt jednego około19zł (polskie). Dolicz do tego dwa oringi, uszczelki, w 150zł sie zmieścisz, chyba ze chcesz od razu zrobić hamulce, to wtedy są dodatkowe koszta.

Ja sie zastanawiam, czy nie nabić po dwa simeringi w pochwie, chce mieć pewność że jak to poskładam to nie będzie znowu ciec, robił ktoś w ten sposób? a drugie pytanie, może i banalne, ale jak najlepiej przykręcić pochwę, na samej uszczelce? silikonie? czy silikon + uszczelka ?

#183 Share lukasz222

lukasz222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1662 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, hodowla bydła mięsnego

Napisany 25 luty 2014 - 21:20

Zwolnice C-330 Blokade można łatwo złożyć odkręcając pokrywke nad nią, mniej doświadczony może skorzystać z porady @balcerka i zablokować przytrzymując jakimś drutem pedał blokady.

@bartolinii ja mam po dwa simeringi w pochwie w C-328, nawet jak były zużyte to z mostu nie było wielkich wycieków, zawsze to lepsza szczelność. Co do przykręcenia pochwy to sama uszczelka w zupełności starczy, tam nie ma ciśnienia żeby potrzebny był silikon

#184 Share strd

strd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 226 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2014 - 21:40

Zwolnice C-330 wystarczy spokojnie jeden siemmerring, tylko trzeba uważać, żeby go nie zniszczyć przy montażu. Spokojnie da się złożyć pochwę ze zwolnicą i z półośką w środku a dopiero potem montować do mostu całą stronę. Wtedy dużo łatwiej nie uszkodzić siemmerringu i nie będzie przeciekać.

#185 Share KamilC-360

KamilC-360

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów

Napisany 26 luty 2014 - 16:45

Zwolnice C-330 Dzięki wszystkim. Ja to dopiero będe robił koło kwietnia to jeśli będe potrzebować pomocy to będe pisac :)

#186 Share bartolinii

bartolinii

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2014 - 16:38

Zwolnice C-330 Witam, pozwole się podpiać pod temat, zrobiłem w c-330 hamulce, jestem na etapie składania, prawa strona już złożona, chce zakładać lewą pochwę, ale zauważyłem że cały ten mechanizm różnicowy, tam gdzie wchodzą półosie, ma spory luz, można go lekko dzwigać do góry ( zdjęcie -> http://oi62.tinypic.com/xnyjhz.jpg ) ma to jakiś wpływ na to że po złożeniu, nadal moge mieć wycieki przez simeringi od pochwy, z powodu tego luzu? Jak ten luz skasować, lub chociać zmniejszyć ?

#187 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 08 marzec 2014 - 18:04

Zwolnice C-330 Jak przykręcisz pochwę to łożysko oprze się o bieżnię która jest w pochwie i nie powinno być luzu jeśli dalej występuje to musisz zdjąć pokrywę podnośnika i tam są takie nakrętki z zabezpieczeniami którymi się reguluje luz łożysk i luz międzyzębny na ataku

#188 Share Maniek101

Maniek101

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 514 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 kwiecień 2014 - 14:55

Zwolnice C-330 Zmieniałem sobie olej w zwolnicach i przy dokręcaniu korka kontrolnego poziomu oleju przy prawej zwolnicy coś tak dziwnie się miękko dokręcał, no ale dokręciłem w miarę mocno i zostawiłem po przejażdżce coś mi zaczęło tam podciekać to odkręciłem bo myślałem że podkładka źle siadła, ale się okazało że są 3 pęknięcia na gwincie

Dodany obrazek

nałożyłem grubo kleju do gwintów i zakręciłem delikatnie korek.
Czy taki zabieg wystarczy? a jak by nie wystarczył to co robić?

http://s6.ifotos.pl/...7JP_exrnehq.JPG

Edytowany przez Maniek101, 04 kwiecień 2014 - 14:56.


#189 Share denis667

denis667

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 postów

Napisany 04 kwiecień 2014 - 17:11

Zwolnice C-330 Musisz się przejechać i zobaczyć czy będzie ciekło bo jak nie to trzeba pospawać.

#190 Share piotrek7862

piotrek7862

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 25 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice opatówka
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 08 kwiecień 2014 - 07:32

Zwolnice C-330 witam cielnie mi olej z pod tego wałka czy jest tam jakiś uszczelniacz i jak go wymienić

Załączone miniaturki

  • 136171259_2_644x461_zwolnica-c-330-stan-bdb-pochwa-c-330-dodaj-zdjecia.jpg
  • pictures-bigfoto-50013941002.jpg


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zwolnice C-330 Dzisiaj, 23:19
  •  

#191 Share nitedor

nitedor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów

Napisany 08 kwiecień 2014 - 07:55

Zwolnice C-330 Odkręcasz dekielek, pod dekielkiem masz 2 śruby (na schemacie 39) to jest zabezpieczenie. Po wykręceniu odejdzie Ci taka blaszka , no i później nic nie pozostaje jak użyć jakiegoś pobijaka , (żeby nie uszkodzić wałka ) i mocno pobijać aż w końcu wałek wyskoczy. Uszczelniacz tam musi być .

#192 Share cysiu202

cysiu202

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 03 wrzesień 2014 - 20:49

Zwolnice C-330 Witam tak jak w temacie coś gdzieś stuka jak jadę z górki i puszczę gaz asz strach jechać . Dodam że w dzień wcześniej dolewam olej do zwolnic i skrzyni pojechałem na pole i ledwo co przyjechałem zrobiłem zwolnice wszystkie łożyska i uszczelniacze wymieniłem co się dzieje ! Dodam że jak wlewalem olej do skrzyni to odkręcilem dekiel bo mi bieg się za kleszczył i może te widełki przedstawiłem za bardzo do tylu

#193 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 03 wrzesień 2014 - 21:34

Zwolnice C-330 Po twojej wypowiedzi wynika, że raczej nie wiesz, gdzie stuka "coś, gdzieś stuka". Jeżeli nie jesteś przekonany, że to ze zwolnic to po twoim opisie "gdzieś stuka, jak jadę z górki i puszczę gaz" wygląda na typowy objaw zużytego wałka atakującego.
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#194 Share cysiu202

cysiu202

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 04 wrzesień 2014 - 20:46

Zwolnice C-330 Aha to żeby zrobić to trzeba zdejmować zwolnice itp z góry się nie da :/

#195 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 04 wrzesień 2014 - 22:25

Zwolnice C-330 Na początek postaraj się zlokalizować odgłosy.
Wałek atakujący znajduje się za skrzynią biegów, w tylnym moście pod korpusem podnośnika z ramionami. Radzę ci podnieś ten kospus a zobaczysz w jakim stanie jest wałek. Jeżeli jest zużyty należy go wymienić razem z kołem talerzowym sprzedawanym w komplecie.
Poniżej zamieszczam zdjęcia po zdjęciu korpusu:

Załączone miniaturki

  • wałek atakujący_1.jpg
  • wałek atakujący_2.jpg

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#196 Share cysiu202

cysiu202

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 05 wrzesień 2014 - 12:00

Zwolnice C-330 Ok zobaczę a jak się okaże że to. to będzie dużo rozbierania . A jeśli nie to to co jeszcze coś w skrzyni

#197 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1227 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 05 wrzesień 2014 - 19:18

Zwolnice C-330 Roboty jest sporo, dwie osoby w jeden dzień dadzą radę, pod warunkiem, że mają jakieś pojęcie o mechanice. :D
Czasem są problemy z wybiciem starego wałka i trzeba koniecznie odkręcać prawe koło z pochwą tylnego mostu.
Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#198 Share cysiu202

cysiu202

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 05 wrzesień 2014 - 20:14

Zwolnice C-330 Aha ech to lipa :/

#199 Share cysiu202

cysiu202

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów

Napisany 06 wrzesień 2014 - 21:06

Zwolnice C-330 Poznałem nowe szczegóły jak wrzucam większy biek to jak by się coś tarlo jak ruszam kołem to ma taki dziwny luz do tylu i do przodu taki jak by coś blokowało

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zwolnice C-330 Dzisiaj, 23:19
  •  

#200 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 wrzesień 2014 - 21:38

Zwolnice C-330 Może hamulce nie odbiły i słyszysz jak okładziny trą.
Ruszając tylnym kołem zawsze jest luz, bo po drodze jest kilka elementów zazębionych, na których musi się skasować luz i dopiero jest opór skrzyni.

Podobne tematy zwolnica ursus c330