Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z odpalaniem


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Massey

Massey

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 24 styczeń 2008 - 21:27

Problem z odpalaniem Czy ktos z was wie co moze byc przyczyna "ciezkiego palenia" ciagnik naparwde pali ciezko, nie ma duzego mrozu a trzeba nim kolowac i kolowac by odpalil. W zeszlym roku byl robiony silnik (nowe tuleje, pierscienie itd) bo myslelismy ze moze nie ma kompresji ale nie bylo zadnej poprawy, swiece zarowe tez sa ok, w tym tygodniu dalismy pompe paliwowa do regeneracji, pompa zrobiona ale po zalozeniu pompy takze nie ma zadnej poprawy. Czy ktos z was mial podobny przypadek? wiecie co moze byc tego przyczyna?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem Dzisiaj, 23:50
  •  

#2 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1848 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 24 styczeń 2008 - 22:20

Problem z odpalaniem Podobno ten typ tak ma. Spróbuj zamontować grzałkę

#3 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2008 - 22:25

Problem z odpalaniem A podczas rozruchu rozrusznik kręci sie na max obrotach, może nie uzyskuje odpowiedniej prędkości i nie może dojść do zapłonu. A kiedyś nie miałeś tego problemu??

#4 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3919 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 24 styczeń 2008 - 22:35

Problem z odpalaniem Miałem kiedyś coś takiego że jesienią było go ciężko zapalić po przerobieniu rozruchu na 24 pomogło. A w zimę to wstawiam butle turystyczną z palnikiem pod "mise" i grzanie aż się "misa" zrobi dobrze ciepła i pali bez problemu praktycznie brak strat na pokonanie oporu oleju. Grzałkę kiedyś miałem ale bardziej jestem zadowolony z grzania misy (kiedyś nawet były zamontowane płytki elektryczne pod misą na stałe.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#5 Share Massey

Massey

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 25 styczeń 2008 - 14:36

Problem z odpalaniem Rozrusznik kreci na maxa, jest nawet zalozony tez szybkoobrotowy czy jakos tak i tez nic nie pomaga od samego poczatku tak ciezko palil :/

#6 Share Monteks

Monteks

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 78 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 25 styczeń 2008 - 14:40

Problem z odpalaniem może słaby masz akumulator i nie daje dostatecznej mocy. Mój kolega tak miał ze swoim masseyem i jak wymienil akuumulator to wszystko ok. Może to troszke złe porównanie ale zawsze możesz spr podładować. POZDRO

#7 Share damian9871

damian9871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 25 styczeń 2008 - 15:08

Problem z odpalaniem głowice też zrobiłeś?

#8 Share Grzesiek

Grzesiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 86 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 25 styczeń 2008 - 18:59

Problem z odpalaniem Może masz olej napędowy tylko w dolnym baku i musi najpierw zaciągnąć.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem Dzisiaj, 23:50
  •  

#9 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 04 luty 2008 - 19:56

Problem z odpalaniem moj 10245 tak ma ze jak jest tylko paliwo w rezerwowym zbiorniku to coby sie nie działo to bedzie dlugo krecil nim zaskoczy, jak tylko jest paliwo to zyleta.
ostatnio nawet bylo gdzies -5 -8 i zaskoczyl idealnie, wrecz bym powiedział ze lepiej jak moje Bravo B)

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#10 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 luty 2008 - 20:01

Problem z odpalaniem Jak masz problem z odpalaniem to może to być paliwo B) , albo alternator...

#11 Share paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 04 luty 2008 - 20:10

Problem z odpalaniem A co ma alternator do rozruchu?

sprzedam

Ciągnik Zetor ZTS 16245    www.olx.pl/oferta/ciagnik-zetor-zts-16245-nie-1634-case-fendt-john-deutz-ursus-1614-CID757-IDcIy4R.html

 


#12 Share ZetorPower

ZetorPower

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 274 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2008 - 14:02

Problem z odpalaniem dobrze tam ktos napisał ta cała seria cieżko pali!!! A jeszcze jak niema paliwa w gornym zbiorniku to całkiem nanic ale wtedy to trzeba podpapowac i ma palic a jeżeli sa niższe temperatury to grzałka i ja sobie zrobiłem (niewiem czy jest to w innych u mnie niebyło) przycisk dodatkowy rozwierny zeby zagrzac dłuzej swiece tak do 15 sekund i wtedy nawet bez grzałki zapala no chyba ze jest - 15 - 20 to tylko grzałka. A!! no i w tej seri przynajmniej w wiekszych 9540 i 10540 rozruszniki za wolno kreca zeby niewiem jaki akumulator był to rozrosznik niekreci tak jak powinien, tutaj powinna byc instalacja na rozruch 24V no ale jest jak jest
zetor 7211
zetor 10540
zetor 18345
XTZ T-150K

#13 Share losktos

losktos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2421 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ulhówek
  • Zainteresowania:Rolnictwo, muzyka

Napisany 10 luty 2008 - 18:04

Problem z odpalaniem

dobrze tam ktos napisał ta cała seria cieżko pali!!! A jeszcze jak niema paliwa w gornym zbiorniku to całkiem nanic ale wtedy to trzeba podpapowac i ma palic a jeżeli sa niższe temperatury to grzałka i ja sobie zrobiłem (niewiem czy jest to w innych u mnie niebyło) przycisk dodatkowy rozwierny zeby zagrzac dłuzej swiece tak do 15 sekund i wtedy nawet bez grzałki zapala no chyba ze jest - 15 - 20 to tylko grzałka. A!! no i w tej seri przynajmniej w wiekszych 9540 i 10540 rozruszniki za wolno kreca zeby niewiem jaki akumulator był to rozrosznik niekreci tak jak powinien, tutaj powinna byc instalacja na rozruch 24V no ale jest jak jest

Ja mam zetora 8540 i nie mam problemow z odpalaniem. Mam zamontowane świece (ale nie działają-moze coś z prądem albo wystrzelone) i grzałke. Nie używam ani tego ani tego. Ostatnio na mrozie gdzieś około -10 stopni zapalił bezproblemowo a jest żadko zapalany. I tak jest cały czas. Pare obrotow i zaskakuje. Zapalałem go na akumulatorze 90 Ah. Teraz założyłem 110. Też słyszałem że one ciężko palą ale w moim przypadku tak nie jest. Instalacja jest na 12V i wcale nie potrzebna jest 24
Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

#14 Share ciagnikfan

ciagnikfan

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dolnośląskie, pow. Złotoryjski

Napisany 10 luty 2008 - 18:13

Problem z odpalaniem Może zwyczajnie masz skopany akumulator. Czasami mimo że jest nawy trafi sie jakiś wadliwy. Kiedyś jak ciągnik nie chciał palić szukałem dziury w całym (silniku) a to po prostu wina wadliwego akumulatora.
...He just takes the tractor another round, And pulls the plow across the ground...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z odpalaniem Dzisiaj, 23:50
  •  

#15 Share losktos

losktos

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2421 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ulhówek
  • Zainteresowania:Rolnictwo, muzyka

Napisany 10 luty 2008 - 18:19

Problem z odpalaniem

Czy ktos z was wie co moze byc przyczyna "ciezkiego palenia" ciagnik naparwde pali ciezko, nie ma duzego mrozu a trzeba nim kolowac i kolowac by odpalil. W zeszlym roku byl robiony silnik (nowe tuleje, pierscienie itd) bo myslelismy ze moze nie ma kompresji ale nie bylo zadnej poprawy, swiece zarowe tez sa ok, w tym tygodniu dalismy pompe paliwowa do regeneracji, pompa zrobiona ale po zalozeniu pompy takze nie ma zadnej poprawy. Czy ktos z was mial podobny przypadek? wiecie co moze byc tego przyczyna?

Przyczyn może być wiele ale to nie koniecznie wina silnika. Może to być np. złe paliwo- wtedy musisz dolać iszlachetniacz. Może to też być zawalony filtr powietrza- jeżeli nie wkład to może rura od ciagu. Jezeli zrobiłeś pompe to zajżyj jeszcze do pompki ręcznej. Tam mogą siedzieć jakieś paprochy w sitku, albo poszła jakaś uszczeleczka. Mogą być żle ustawione zawory i też będzie ciężko palił albo końcowki wtryskiwaczy (wystarczy żeby był zły jeden i będzie problem). Szkoda że rozbierałeś silnik i zmieniłeś części na nowe bo materiał jest teraz nie bardzo i jeżeli źle to sie ułoży to może być problem. Moj też był rozbierany bo wymienialiśmy gumki na tulejach ale nic nie zakładaliśmy nowego bo wszystko było w eleganckim stanie. Jeżeli wszystko jest dobre i dalej słabo pali to przed zapalaniem podpompuj ręcznie pare razy. To też moze pomoc
Zapraszam na mój profil.
Pozdrawiam losktos ;)

Podobne tematy