Skocz do zawartości

Zdjęcie

Turbo ze Stara 742 do 820


51 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 14 kwiecień 2014 - 15:30

Turbo ze Stara 742 do 820 Na pewno bedziesz zadowolony , oczywiscie jak Ci sie turbina nie wyleje bo jak mowisz ze dales 50 zl to albo okazja zycia albo do remontu.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo ze Stara 742 do 820 Dzisiaj, 21:40
  •  

#22 Share mt3820

mt3820

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2014 - 15:51

Turbo ze Stara 742 do 820 jutro zajrzę do sklepu i kupię tą uszczelkę :)
a turbina to trudno powiedzieć, troszkę luzy ma, ale chyba są jeszcze poprawne, na ściankach między turbo a silnikiem było troszkę wilgotne, ale w moim samochodzie ( 1.9 t4 ) też mam wilgotne ścianki, lecz oleju nie ssie :P

#23 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 14 kwiecień 2014 - 16:31

Turbo ze Stara 742 do 820 no to dopiero sie okarze jak ja podlaczysz :)

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#24 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2014 - 17:07

Turbo ze Stara 742 do 820 Połknie,połknie,więcej paliwa ale jak się zakłada to trzeba się z tym liczyć,no coś za coś

#25 Share radzik445

radzik445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2014 - 17:34

Turbo ze Stara 742 do 820 Turbo żyje- turbo pije :) I paliwo i, jeśli jest już zmęczona, olej.
Zakładając taką nieoryginalną T trzeba pamiętać o zasilaniu olejem. Wąż zasilający turbinę w olej musi być w miarę na górze, a wąż powrotny ma być możliwie największej średnicy i niemal pionowo w dół tak, by nie wytworzył się efekt syfonowy.
Moim zdaniem turbo od takiego stara będzie odrobinę za duża do bela, będzie późno wstawała ale na wyższych obrotach może pompować.
KPK Kumurun Team

#26 Share jonkszi

jonkszi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opatów, Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:KPK KUMURUN,, Gniotsa nie złamiotsa"
    Technika rolnicza i nie tylko.

Napisany 14 kwiecień 2014 - 18:11

Turbo ze Stara 742 do 820

No więcej mocy to z samego powietrza to miał nie będzie,jedynie jak będzie sprężanie ubywać przez zużyte tłoki to turbina dopompuje,i nie będzie odczuwalny spadek mocy.Po założeniu turbo moc jest większa,zużycie paliwa też około 2 l większe,teoretycznie powinno być coś koło 100 km ,ale myślę że to tak na uciąg się nie do końca przekłada ,z ursusem 1014,lub zetorem 10145,stary uturbiony mtz raczej w uciągu szans nie ma,ale wydaje mi się że założenie turbo do mtz nie jest mimo wszystko wyrzuceniem pieniędzy w błoto

Te Ciezkie ursusy to se porównaj do fortschritta 323a, forszaj ma 120 koni ale mu nawet u1614 nie da rady bo wazy prawie 8 ton. Mtz można porównać do zetora 7x45 ale nie do ciężkich zetorów.

#27 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 14 kwiecień 2014 - 18:36

Turbo ze Stara 742 do 820 A tam zaraz spali. Tot zależy od tylu rzeczy, wymieniał nie będę bo temat nie o tym.
Dla czego ta turbina miała by być za duża skoro silnik z którego pochodzi ma 4,4 litra pojemności, cztery cylindry i prawie taki sam zakres obrotów bo do 2600?
KPK Kumurun Team

#28 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 14 kwiecień 2014 - 19:50

Turbo ze Stara 742 do 820 jesli jest sprawna ta turbinka od stara to nie powinna byc gorsza od "ruskiej" TKR 6 i gorzej tez nie powinna pompowac

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#29 Share mt3820

mt3820

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2014 - 20:15

Turbo ze Stara 742 do 820 też mi się tak wydaje :) , że powinna ładnie dmuchać
ale nie chcę mi się już po raz kolejny pisać, że nie będę kombinował z pompą więc jakim cudem ma więcej połknąć...
przecież już pisaliśmy na ten temat :)

#30 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 14 kwiecień 2014 - 21:27

Turbo ze Stara 742 do 820 no jak nie ruszysz sruby od dawki na pompie to nie ma opcji ze zacznie wiecej palic chyba ze Ci koncowki poleca albo tak go obciazysz ze chmura dymu bedzie jedna wielka, ale wtedy to kazdy spali wiecej.
Ja w swoim dalem srube od dawki prawie o obrot , czasem zakopci niemilosiernie ale i robote robi , wychodzi mniej paliwa obszarowo na wykonanie danej pracy.
Przykladowo ciagalem agregat 2,10 m to nim hektar zrobilem to musialem prawie godzine pilowac, tyle ze szybko sie jechalo ale szerokosc robocza nie powalala , teraz ciagne agregat 4,2 m no co prawda jade wolniej niz z 2,10 ale hektar pol godziny bez gonienia lekko zrobie i przez pol h na pewno mniej spale nawet bardziej obicazony niz przez godzine, moze roznicy ogromnej nie bedzie, dajmy na to niech by przez ta gozine z 2,10 spalil 8 litrow to przez pol h z 4,2 niech spali te 6 czy 7l ( podaje przykladowo pogladowo , jeszcze go dokladnie nie mierzylem ale i bez tego widze roznice po wskazowce paliwa)

Edytowany przez Uziu92, 14 kwiecień 2014 - 21:32.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo ze Stara 742 do 820 Dzisiaj, 21:40
  •  

#31 Share mt3820

mt3820

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2014 - 05:30

Turbo ze Stara 742 do 820 no i oto biega :D niech aby litr na motogodzinę mniej weźmie to już będą znaczne oszczędności :)

#32 Share arab1

arab1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2014 - 07:38

Turbo ze Stara 742 do 820 Ale samo turbo bez zwiększania dawki to szkoda roboty

No wiadomo że można to przeliczać na ha na wydajność itp ,ale ogólnie często robi się prace które mocy nie potrzebują i wtedy spala więcej od zwykłego ,no cudów nie ma ,same przejazdy na pole już jest większe spalanie

teraz jak nie ma korektora to na samej przygazówce spala więcej i to znacznie

np jak jest pole krótkie ,co dasz gazu to już koniec to w spalaniu wyjdzie duża różnica

Kolego Jonkszi ,z tym forszajem tobym nie przesadzał .Zobacz sobie jak 1614 ciągnie 8 skib kwernelanda na szerokość 4 m i głębokość 28 cm :D

#33 Share radzik445

radzik445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 111 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2014 - 10:13

Turbo ze Stara 742 do 820

Dla czego ta turbina miała by być za duża skoro silnik z którego pochodzi ma 4,4 litra pojemności, cztery cylindry i prawie taki sam zakres obrotów bo do 2600?



Myślałem, że taki star będzie miał ze 3500rpm, ale skoro mówisz że 2600, to taka turbina w belu będzie pracować prawidłowo :)

Edytowany przez radzik445, 15 kwiecień 2014 - 10:14.

KPK Kumurun Team

#34 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 15 kwiecień 2014 - 14:18

Turbo ze Stara 742 do 820 Radzik też tak myślałem. Ale jednak nie. Silniki pod względem parametrów są bardzo podobne.
Z tym spalaniem na przejazdach i przy gazowaniu to bym nie przesadzał. To ledwie niewielki procent z całej pracy silnika.
Jedno jest pewne teraz jeżdżąc z tymi samymi maszynami co wcześniej na pewno spali więcej licząc na godzinę i tu nie ma bata. Ale na hektar wyjdzie na jedno. Zrobię szybciej czyli czasowo pali więcej ale tego czasu potrzebuje mniej by zrobić to samo wcześniej przed przeróbka. Oczywiście pod warunkiem że charakter pracy pozwala przyśpieszyć.
KPK Kumurun Team

#35 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 15 kwiecień 2014 - 19:41

Turbo ze Stara 742 do 820 za ta kase co kupil turbine to nawet jak dokupi do tego kolektor z TS , nowe uszczelki to wiecej jak 200 go to nie wyniesie. wiec warto

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#36 Share mt3820

mt3820

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 61 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 kwiecień 2014 - 19:03

Turbo ze Stara 742 do 820 no to prace muszą zostać wstrzymane do po świętach, bo w sklepie nie mają nawet uszczelek.. nie mówiąc o kolektorze :)
poczekam ma uszczelkę i pomyślę co dalej :)

#37 Share S-Piotr

S-Piotr

    S-Piotr

  • Members
  • PipPipPip
  • 1151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Legnica Dolnyśląsk
  • Zainteresowania:kobiety,wino i loty w kosmos.

Napisany 17 kwiecień 2014 - 06:48

Turbo ze Stara 742 do 820 Mała lektura na Święta turbo to nie wszystko. http://gazeo.pl/lpg/...tykul,7565.html http://gazeo.pl/lpg/...tykul,7565.html http://www.autocentr...mia-i-ekologia/ .
Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

#38 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 kwiecień 2014 - 15:23

Turbo ze Stara 742 do 820 Na chwilę obecną turbo to najefektywniejszy, najtańszy i najprostszy sposób na podniesienie sprawności i mocy silnika.

Edytowany przez seweryn20, 18 kwiecień 2014 - 02:42.

KPK Kumurun Team

#39 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 1302 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 17 kwiecień 2014 - 20:54

Turbo ze Stara 742 do 820 co do ekologi to niech zieloni i reszta przyczepia sie do nadmiernie kopcacej azji na czele z chinami a nie do naszych traktorow i samochodow.

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo ze Stara 742 do 820 Dzisiaj, 21:40
  •  

#40 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 18 kwiecień 2014 - 02:27

Turbo ze Stara 742 do 820 No na pewno niewielka domieszka gazu do silnika ciągnika jest super ekologiczna he he. Sytuacja identyczna jak z żarówkami energooszczędnymi czy diodowymi. Ekologia bo mniej zużywa energii którą produkują elektrownie opalane węglem ale że jedne nabite rtęcią a drugie to samo tworzywo nikt nie mówi. Pic na wodę i tyle.
KPK Kumurun Team


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy turbo stara