rafal0079

prędkość 4512

Polecane posty

rafal0079    1

witam zwiększał ktoś prędkoć jazdy koła 13.6 r 36 bo pola mam daleko i przydalo by się żeby szybciej jeździł:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28746

za wiele to tam nie zrobisz, przynajmniej bez kosztów

można założyć większe koła, zwiększyć obroty max. na pompie, ale wszystko to da najwyżej parę procent przyrostu prędkości

JCB Fastrack by się przydał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Wiele to nie da a jeśli jeszcze musisz zakupić takie koła to zanim Ci się zwrócą koszta to nie wiem czy to sen jakiś będzie miało.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal0079    1

a jakie koła wejdą większe ??? i o ile by się zwiekszyła prędkość ciekawe jak by z siłą było ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28746

sądzę że powinny wejść koła od większych modeli, o ile się nie mylę to 5312/14 lub też 6014/6614 miały z tyłu koła 38cali, a chyba błotniki i kabiny to mają takie same jak 4512

a co do prędkości to najlepiej spojrzeć w katalogii, lub skorzystać z prostych wzorów matematycznych do wyliczeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Ursusy 5314 i 6014 miały 34-o calowe felgi (z tyłu). Koła od 5314, czyli 16,9 R34 są wyższe od 13,6 R36, więc ciągnik byłby z nimi szybszy. Ursusy postlicencyjne nie miały kół tylnych w rozmiarze felg 38.

Największe koła jakie można wepchnąć pod błotniki tylne to 18,4 R34, ale to na własną odpowiedzialność: http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/253064-ursus-5314/

Można jeszcze poszukać kół od MF-a. Na tyle wąskich, żeby zmieściły się pod błotnikami i jednocześnie wyższych od 16,9 R34.

Można też kupić drugi, szybszy ciągnik: http://otomoto.pl/massey-ferguson-365-A417829.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    8

Ostatnio wyprzedzałem kolesia jechał 35-37km/h z siewnikiem. Byłem pewny że to jakaś proxima bo czerwony, szersze koła duży siewnik. Ku mojemu zdziwieniu była to zwykła albo raczej niezwykła C360 :blink: . Tam ktoś coś grzebał.

 

Takie ciągniku zwykle jadą ok 25km/h.

 

A i licznik mi działa dobrze. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Może miał większe koła i elementy napędu od Zetora, stąd inne przełożenie i większa prędkość.

MF 290 i 575 bez napędu w podstawie miały montowane koła 13,6-38. Jakby pogadać z jakimś dealerem co handluje MF-ami, to może by zamienił takie 13,6 R36 od Ursusa na 13,6-38 od MF-a.

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez witek99
      witam.
      jestem przed kupnem ładowacza czołowego do ciągnik ursus 4512, i nie wiem jaki wybrać (napewno nie chce firm METAL-FACH ani METAL-TECHNIK).
      jaki ładowacz polecacie do tego ciągnika musi być 3sekcyjny i dobrze by było aby miał joystick.dodam ze mam małe gospodarstwo a tur będzie używany do załadunku obornik i do zawożenia i owijania sianokiszonki w liczbie 100 szt
    • Przez El_Chapo2812
      Witam, posiadam Ursusa 4512, od mniej więcejcpół roku zaczęły się problemy ze skrzynią biegów tzn. Podczas jazdy biegi wchodzą i wychodzą bardzo płynnie, bez zgrzytów. Natomiast podczas postoju i pod obciążeniem jest problem przy wyrzuceniu i wrzuceniu zwłaszcza jedynki oraz wstecznego. Przy wrzuceniu strasznie zgrzyta a przy wyrzuceniu trzeba dwoma rękami trzymać lewarek. Ciągnik chodzi głównie w prasie walcowej i agregacie uprawowym(ciężka brona z wałem).
      Proszę o wasze rady i uwagi co może być tego przyczyną i jak to naprawić gdyż jest to bardzo uciążliwe.
      Pozdrawiam
    • Przez Berpaw
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem w URSUS-ie 4512 jak jest pusty bez żadnej maszyny to działa odwrotnie kiedy powinien podnosić to on opuszcza a jak opuszczać to podnosi ale jak jest coś podpięte to wszystko działa tak jak należy. Miał ktoś może takie przypadek i może mi pomóc jaka jest tego przyczyna?
    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj