wfbzykinc1

Pomoc w pracy inżynierskiej.

Polecane posty

wfbzykinc1    0

Witam serdecznie!

 

Jestem studentem ostatniego roku informatyki i przede mną właśnie praca inżynierska. Z całej listy tematów wybrałem temat który brzmi: Aplikacja komputerowa wspierająca pracę gospodarstw rolnych.

 

Jednym z moich zadań (baza metodyk zwinnych programowania) jest zebranie tzw. wymagań funkcjonalnych, czyli mówiąc prosto - oczekiwań przyszłych użytkowników programu.

 

Chciałbym Was tutaj poprosić o podrzucenie mi kilku propozycji co mogłoby się w takiej aplikacji znaleźć. W mojej głowie jest już pewien plan, zapoznałem się również z dostępnymi na runku podobnymi narzędziami, jednak chciałbym to skonfrontować z Wami. Bo wiadomo, że zawsze znajdzie się ktoś, komu będzie brakować jakieś konkretnej funkcjonalności.

 

Ponieważ jest to praca naukowa, to jej końcowy rezultat będzie dostępny publicznie, tak więc jeśli tylko bedę potrafił spełnić Twoją zachciankę, to za jakiś czas będziesz mógł z niej skorzystać.

 

Liczę na Waszą pomoc!

 

Pozdrawiam Mariusz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudinho11    208

Kolego jako iż ja jestem również studentem to jestem zobowiązany Tobie pomóc :)

Trochę nad tym myślałem i mam kilka propozycji które mógłbyś zrealizować.

Zastanawiam się tylko do jakiego typu gospodarstwa będzie ta aplikacja, ogólna, do gospodarstw hodujących zwierzęta czy uprawiających ziemię ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wfbzykinc1    0

Narazie zbieram różne koncepcje, a dopiero potem się za to zabiore solidnie. Na tę chwilę w głowie mam taki schemat:

- Moduł uniwersalny z księgą przychodów / rozchodów, inwentaryzacją sprzętu, kalendarzem (przeglądy itd), kwity do US, faktury, etc.

- Moduł dla gospodarstw uprawiajądych ziemię

- Moduł dla hodowców

 

Uzytkownik podczas instalacji wybierałby co go interesuje.