Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case 4210


13 odpowiedzi na ten temat

#1 Share piotrek-g87

piotrek-g87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 08 kwiecień 2014 - 20:04

Case 4210 Witam mam pytanie co do case4210 podczas obciazenia na wysokim biegu traktor zaczyna stawac co moze byc przyczyna czy smieszne ale niski stan plynu hydraulicznego?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 4210 Dzisiaj, 15:57
  •  

#2 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 08 kwiecień 2014 - 20:41

Case 4210 to chyba podobny model pod względem skrzyni do case 4240, jezeli tak to przyczyną może być zużycie tarczek sprzęgła wielotarczowego przekładni, zbyt niskie ciśnienie w układzie sterowanie(obiawy np slizganie na jednym półbiegu slizganie womu) albo uszkodzona spręzyna talezowa w przekładni.|Pozdrawiam

#3 Share piotrek-g87

piotrek-g87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 09 kwiecień 2014 - 17:55

Case 4210 Dodam ze tak sie dzieje kiedy traktor sie nagrzeje

#4 Share zetor7045xD

zetor7045xD

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2014 - 18:40

Case 4210 Masz w nim rewers albo półbiegi ? Sprawdzałeś czy sprzęgło nie jest zapowietrzone ?

#5 Share piotrek-g87

piotrek-g87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 10 kwiecień 2014 - 05:15

Case 4210 Tak są polbiegi jak można sprawdzić czy jest zapowietrzone i jak je można odpowietrzyc?


#6 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 10 kwiecień 2014 - 06:44

Case 4210 zapowietrzone sprzęgło to problem z wysprzęglaniem a nie ze slizganiem sie.

#7 Share piotrek-g87

piotrek-g87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 10 kwiecień 2014 - 12:08

Case 4210 To raczej zapowietrzone odpada chyba

To raczej zapowietrzone odpada chyba

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 4210 Dzisiaj, 15:57
  •  

#8 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 10 kwiecień 2014 - 12:42

Case 4210 wyeksplatowane sprzęgło będzie slizgać cały czas czy ciagnik ciepły czy zimny,ja bym obstawiał na te półbiegi. sprawdz czy na obu slizga. jezeli na jednym to masz problem namierzony, teraz zuzyte tarczki pęknięta spręzyna czy zbyt niskie ciśnienie zalezy który półbieg slizga. pod ciagnikiem w pokrywie skrzyni są 2 korki w miejszym sprawdzisz ciśnienie podpinając manometr powinno być 18-20 bar na rozgrzanym.potem zostaje rozebrać kosze i sprawdzić stan tarczek sprzegieł wielotarczowych mokrych w przekładni.|Z kąd kolego jesteś??

#9 Share piotrek-g87

piotrek-g87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 10 kwiecień 2014 - 14:17

Case 4210 Świętokrzyskie. Problem jest taki po nagrzaniu gdy już osiągnie pewna temperatura ślizga się na 3 i 4 na mniejszych nie sprawdzałem bo nie mam większego obciążenie żeby to dziś sprawdzić. A co do polbiegow dziwna sprawa gdy już tak za czyna się dziać na 3 biegu można powiedzieć że zamiast szybkiego jest polbiegow wolny wiec nie mogę znaleźć przyczyny na 4 staje w ogóle chwilowe podpapowanie pedału sprzeda pomaga na chwile. Miałem chwilowy problem kiedyś ale wystarczyło uzupełnienie płynu hydraulicznego i przez rok nic się nie działo ale tym razem już to nie pomaga


#10 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 10 kwiecień 2014 - 16:00

Case 4210 trochę mało zrozumiałem z twojego opisu. załóżmy ze po rozgrzaniu jedziesz na szybkim biegu np 4 i "zającu"to ślizga??badz na 4 i "żółwiu" to slizga czy na którymś ślizga czy na jednym?? i zobacz koniecznie ruszanie na "zółwiu i zającu" po kolei czy rusza i jest lepiej, i podczas jazdy przy przełączaniu "zółw zając " czy na którymś zaczyna slizgać.pozdrawiam\

Edytowany przez danielj001, 10 kwiecień 2014 - 16:01.


#11 Share piotrek-g87

piotrek-g87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 10 kwiecień 2014 - 17:38

Case 4210 jadac na polowych slizga na wszystkich a to ze na zolwiu jest szybszy to moze byc to ze poprostu mniej trzyma wlasnie ta wada, zeby nie wprowadzajac w blad z slizganiem moge to porownac do wcisniecja lekko pedala sprzegla podczas jeszcze wiekszego obciazenia np pod wieksza gorke poprostu staje a obroty silnika sa bez zmian wiec porownalem to ze slizganiem

#12 Share danielj001

danielj001

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów

Napisany 12 kwiecień 2014 - 13:09

Case 4210 i jak kolego namierzyleś problem?

#13 Share piotrek-g87

piotrek-g87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 13 kwiecień 2014 - 10:54

Case 4210 po wymianie filtra i dolaniu plynu oraz odpowietrzeniu sprzegla nic sie nie dzieje wiec mam nadzieje ze juz bedzie ok:)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 4210 Dzisiaj, 15:57
  •  

#14 Share andrzej78

andrzej78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 229 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Roztocze
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 26 październik 2014 - 21:01

Case 4210

Witam ,mam podobny problem w moim Case 4230 skrzynia 8+4 z półbiegami.Jednego dnia pracowałe na polu z agregatem dużo na żółwiu i nic nie zuważyłem ,a następnego dnia jechałem nieobciążonym ciągnikiem pod górkę i jak włączyłem żótwia to ciągnik zaczął zwalniać,właczyłem bieg nizej i zając i jechał ok,dodam że było to bezpośrednio po uruchomieniu na zimnym oleju.Później jeszcze sprawdzałem i wychodzi że na zimnym oleju na żółwiu nie jedzie pod górkę a jak sie nagrzeje olej to jest ok..Zastanawiam się czy moze być to sprawa oleju lub filtra.Niewiem jednak czy sprzęgło półbiegów zasilane jest pompą głowna czy tzw.mikropompą na dole w skrzyni ,a przy niej też jest filtr ale siatkowy.Proszę o jakieś sugestie bo nie chcę nadaremnie czegoś zrobić a jednocześnie nie zajeździć skrzyni.Ciśnienie w chydraulice raczej jest bo na prasie rolującej do 170 bar wyciąga..

Po wymianie filtra niby lepiej ,na zimnym oleju  normalnie jechało się na żółwiu,ale .....,,pojechałem w pole belować trawę na sianokiszonkę i po włączeniu ,wom napędzał prasę (claas rollant) przez kilkanaście sekund potem stop.Włączenie wałka ponowne nic nie dało,dopiero kiedy nacisnołem sprzęgło- wom gwałtownie ruszył  jedynie na kilkanaście sekund.Pod koniec nawet wom pracował prawie minutę i stop.Poślizgu nie zauważylem.

Później jeszcze przestały działać półbiegi,na biegach "L" jeszcze czasem była zmiana ,natomiast na biegach "H"mimo przełączania zawsze był "żółw" mimo że kontrolka sie zmieniała,Prawdopodobnie elektrozawór działa ,słychać klikanie ( ale nie moge go namierzyć).zaleje nowy olej i zobaczymy ,ale czarno to widzę ......Proszę o radę 

Po analizie stwierdziłem ,ze przyczyna musi być po stronie hydrauliki,bo zarówno wom i półbiegi zasilane są olejem pod ciśnieniem ,pólbiegami steruje elektrozawór ,ale wom sterowany jest manualnie poprzez zawór hydrauliczny w korpusie przy pompie.

Może ktoś ma jakąś wiedzę gdzie,co  i jak  sprawdzić.

Hhhheeeeeellllllllpppppppp  !!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Edytowany przez andrzej78, 02 listopad 2014 - 21:44.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy staje podczas jazdy