grzesmaly

czesci do new holland

Polecane posty

grzesmaly    701

Czesc wszystkim moze mi ktos podac namiary gdzie w lodzkim kupie uzywane czesci no new hollanda 1550 lub 135 mialem kontakt do chlopaka co rozbiera takie wynalaski ale gdzies posialem z gory dzieki wielkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Zgadza sie ale potrzebne mi sito i oslona pod rure wysypu a ona sie nie psuje a moze znajde jeszcze sieczkarnie kombajn drugie i ostatnie zniwa ma byc u mnie potem juz chyba cos okolo 2000 roku i to bizon mysie nad bs ja jestem poczatkujacy rolnik adoptowany z miasta to chce klime

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janbaa12    0

witam pomóżcie przewineła mi sie panewka w claysonie 135 m silnik forda gdzie dostane czesci do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam , moze ktoś ma do sprzedania lub wie gdzie można kupic tanio pompę paliwowa do kombajnu new holland 8050 z silnikiem ford?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

Witam .

Poszukuję namiaru na wał odrzutnika słomy do clajsona M 80 , jego długość to 1580  a gróbość to 45 mm , ztoczena po końcach pod łożyska i wariator to 40mm .

Może koledzy Wy wiecie gdzie znaleźć jego lub z jakiegoś innego modelu podejdzie .

Z góry dzięki za podpowiedzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920