Polecane posty

Adik_ziel    3

A więc tak.. mam dziwny przypadek z moja 30'ską, nie wiem czemu ale gdy podczepiam rotacyjną i włanczam wałek nie załancza sie a sąsiada 30'tka chodzi z tą samo rotacyjną tak jaki i z rozrzurnikiem miałem na spułke rozrzutnik i tego goscia 30'tka normalnie sobie śmigała a moja nie chce może to być przez tuz od C-328? bo cały tył ma od C-328

 

A przy innych maszynach przy których jest potrzebny wałek działa normalnie ;/


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Może 2 stopień sprzęgła jest zjechany i pod obciążeniem nie przenosi mocy tylko się ślizga??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

No tak ale z rozsiewaczem pełnym 350l albo z opryskiwaczem 400l chodzi normalnie a ciężar też galanty jest ;/


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
No tak ale z rozsiewaczem pełnym 350l albo z opryskiwaczem 400l chodzi normalnie a ciężar też galanty jest ;/

Opryskiwacz ma dużo mniejsze zapotrzebowanie mocy niż rozrzutnik lub rotacyjna, gdzieś ślizga się w przeniesieniu napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tu że tył masz ok 28 to niema nic do rzeczy (jedynie jak korzystasz z wywrotu to może brakować oleju na wypchniecie całego tłoka bo pobiera olej własny olej a w 330 olej ze skrzyni biegów) a to ze się nie chce kręcić wałek to tylko wina sprzęgła II stopnia widocznie tarcz jest już mocno zdarta. Ewentualnie spróbuj popuścić trochę sprzęgło na jakiś czas powinno pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też sądzę, że to wina sprzęgła II stopnia, my jak mieliśmy 38 to spokojnie sobie chdził z rozrzutnikiem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Julek    0

Ma taki problem, że nie działa mi podnośnik i tylni WOM w trzydziestce a doszło do tego tak, że kosiłem trawę kosiarką i nagle wom przestał działać, nie mogłem go od tamtej pory włączyć, to samo z pompą podnośnika mimo że dżwignie można ustawić w pozycji włącz-wyłącz. Co mogło może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

Pewnie obcieło wieloklin na wałku lub tarczy drugiego stopnia mogło tez obciac nity na tarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

naprawa niewiele, bo jeżeli sam rozbierzesz to w 100zł się zmieścisz. A druga sprawa to spróbuj zdjąć pokrywę podnośnika i sprawdź wałek napędu WOM i pompy, tzn. czy się obraca przy próbie rozruchu silnika. Jeżeli nie, to na 100% tarcza do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Julek    0

rozumiem że trzeba będzie ciapka rozpołowić, łatwo wymienić ten wieloklin?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

Zakładając ze trzeba bedzie wymienic wałek 2 stopnia, to wcale nie jest tak trudno. z tego co pamietam to 2 stopien wymienia sie łatwo z pierwszym mogą wystąpic problemy, ale z drugim nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Julek    0

a żeby wymienić ten wałek 2 stopnia muszę ciapka rozpołowić na sprzęgle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

czyli małe piwo można powiedzieć jak będziesz miał wózek to bajka tylko pamiętaj aby zostawić na równym twardym terenie to nie będzie problemów z zjeżdżaniem a jak to faktycznie tarcz to koszt jej to coś koło 50zł (co do kosztów mogę się mylić )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Julek    0

nie no wiadomo że nie bedę rozpoławiał ciapka w polu :( , zrobię to w garażu na równej podłodze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    4

sprzegło 2-stopnia ja tez to nusialen naprawiac w srodku sezonu bo sie kopac zienakow nie dalo kilka godzin pracy i zrobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    8

Witam.Niedawno odkryłem, że w mojej C330M jest WOM zależny (tzn od prędkości ciągnika)Nigdy się tym nie interesowałem. Po co go montowali ? DO czego on ma służyć?

Wie ktoś jaka jest prędkość wałka na poszczególnych biegach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Normalnie przy niezależnym napęd WOM przenoszony jest od tarczy II stopnia po przekaźnik. Przy napędzie zależnym napęd brany jest z wałka atakującego. W domyśle miał służyć do dostosowania obrotów maszyny do prędkości, bądź synchronizacji napędu przyczepy napędzanej na WOM z prędkością ciągnika. Obroty na poszególnych biegach:

 

1 - 69.3;

2 - 134.4;

3 - 214.5;

4 - 280.6;

5 - 543.2;

6 - 869.9.

 

obr/min. gdy n(obroty silnika) = 2200obr./min.

 

Istnieje też inna reguła, mianowicie na 1m przejechanej drogi przypada x obrotów w zależności dla opon:

 

a)Rd = 590mm; 12.4-R28 - 2.28obr.;

b)Rd = 565mm; 11.2-R28 - 2.38obr.;

c)Rd = 595mm; 9.5-R32 - 2.26obr/;

 

Gdzie Rd jest promieniem koła tylnego. ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    8

Dało by radę uciągnąć wałkiem napęd w przyczepie??? Niekiedy to by się przydało, było by jak 4x4 ;) A te przyczepy z napędem to produkowali Czy "Made in stodoła" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Jakby takie rozwiązanie się sprawdzało, to pewnie dzisiaj mielibyśmy takie przyczepy. ;)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Janek147    3

Kiedyś były takie wypuszczane przyczepy. Ostatnio co widzałem to JOhn Deer produkuje takie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

były w produkcji takie przyczepy z napędem na przód :P

tylko że wiadomo droższe więc przeważnie w górach występowały

 

Tu na af ktoś wspominal że widział 330 z wozem który miał most od UAZa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuzaj63    45

Witam.Czy w c-330 idzie wymienić końcówkę WOM bez rozbirania tylnego mostu i skrzyni biegów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

idzie tylko jest male utrudnienie z zalozeniem kulki od zatrzasku na walku.Ja wziolem ja na smar i jakos zalozylem.Caly walek wychodzi do tylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez ursusc335m
      Witam kupię Ursusa C 330 z opłatami zarejestrowanego. Cena jaka mnie interesuje +-10000 zł. Rocznik obojętnie. Województwo podlaskie okolice Augustowa. 
    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj