Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zaku1990    1

tak 3 razy mierzone. ja swoim c360 a wujka 3p . w ciężkiej orce spaliły to samo a zwykła radziła sobie lepiej i szybciej....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tam 3P spali mniej trochę względu że są nawroty i wykończenia  choć jestem tego zdania w ciężkich pracach ta różnica jest znikoma i Rolnik277 sam to też przyznał  a oni dalej będa ciągnać swoje  ja ten silnik s-4003 nie narzekam nie zawiódł mnie dobrze idzie siłę ma 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Przy obciążeniu 34kW 3P spali ok 8 litrów na godz a 60-ta 9 litrów - tak instrukcja podaje. A przy lekkich pracach różnice są dużo większe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Przy obciążeniu 34kW 3P spali ok 8 litrów na godz a 60-ta 9 litrów - tak instrukcja podaje. A przy lekkich pracach różnice są dużo większe 

Instrukcja podaje dla 3p 6l/mh a dla C360 7.8l/mh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tych dwóch nie przegadasz oni chodzą z książka i podają spalanie z instrukcji praktyki zero prawie.

 

Bears jakie ty podałeś spalanie na motogodzinę? hahaha śmieszny jesteś dla c-360 wychodzi 6/litrów motogodzinę  i jeszcze sam mierzyłem zdziwiło mnie że tyle spaliła bo w tym stanie głowicy i końcówek wtryskiwaczy ma prawo więcej dla 3P wychodzi w pracach lekki 4 ale w cieżkich 5 coś koło tego nie całe 5

 

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Tych dwóch nie przegadasz oni chodzą z książka i podają spalanie z instrukcji praktyki zero prawie.

 

Bears jakie ty podałeś spalanie na motogodzinę? hahaha śmieszny jesteś dla c-360 wychodzi 6/litrów motogodzinę  i jeszcze sam mierzyłem zdziwiło mnie że tyle spaliła bo w tym stanie głowicy i końcówek wtryskiwaczy ma prawo więcej dla 3P wychodzi w pracach lekki 4 ale w cieżkich 5 coś koło tego nie całe 5

 

Komu wierzyć, inżynierom którzy te silniki projektowali, testowali, hamowali i robili tysiące prób czy użytkownikowi forum który zakochany jest w swym relikcie PRL który w cywilizowanym kraju stałby już dawno na złomie?

Pokaż badania, testy jakieś dokumenty to porozmawiamy bo na razie to są twoje pobożne życzenia, ewentualnie fantazję. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaku1990    1

tak mierzyli sprawdzali ale nówki sztuki. więc co myslisz że masz ciągnik 20 czy 30 lat i takie spalania będą jak w instrukcji???  tak to pewnie w konia wolał byś robić???

Edytowano przez zaku1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zacytuj  mi gdzie napisałem lub dałem znak  że jestem zakochany w relikcie?  Zmierzyłem kiedyś sobie przy kultywacji  dokładnie 1 ha wlałem równo 20 l  i wyszło mi 6 litrów na motogodzinę chcesz sobie nie wierz  obroty 2 tyś  ja w mam w praktyce a ty dalej ciągniesz wszystko z książek spalanie 265 g/kWh60-tki a 3P 230 ale ty jesteś zdania że 3P połowę spali tego co 60-tka.Jedynie co mnie trzyma to dwa powody pierwszy że nigdy nie zawiódł moge powiedzieć bezawaryjny dwa sentyment.Gdyby bym się rozwijał  to bym kupił coś zetora 7211 lub podobnego i nie patrzył czymi spali te pół litra więcej od 60-tki ale jakość roboty będzie przemawiała  i lepszy komfort pracy mowa nie o kabinie ale o silniku że ma się czym ciągnąć.Jakiego ja bym testu nie zrobił  to byś nie uwierzył  tak samo się sprzeczałeś nie dawno ze mną że jedynie ma moment do rzeczy do ślizgania się podczas jakieś roboty że waga ma dużo do tego a twoim zdaniem było ze 5211 3 cylindry i idzie lepiej niż 60-tka  aż ci seweryn musiał ci dobry wykład zrobić żebyś zrozumiał.Ktoś tu ma za duże ego w swojej wiedzy i w ogóle w strasznie zakochany w tych 3 cylindrowych jednostkach jakby innego silnika nie uważał za dobrego

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
utek    6

 ze 5211 3 cylindry i idzie lepiej niż 60-tka 

 

To że lepiej idzie, to jest pewne. 60-tka nawet nie dźwignie maszyn z którymi pracuje 5211.


Części i akcesoria do ciągników i maszyn rolniczych. 

Zapytania i wyceny email: utek1984@wp.pl

Wystawiamy faktury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Zacytuj  mi gdzie napisałem lub dałem znak  że jestem zakochany w relikcie?  Zmierzyłem kiedyś sobie przy kultywacji  dokładnie 1 ha wlałem równo 20 l  i wyszło mi 6 litrów na motogodzinę chcesz sobie nie wierz  obroty 2 tyś  ja w mam w praktyce a ty dalej ciągniesz wszystko z książek spalanie 265 g/kWh60-tki a 3P 230 ale ty jesteś zdania że 3P połowę spali tego co 60-tka.Jedynie co mnie trzyma to dwa powody pierwszy że nigdy nie zawiódł moge powiedzieć bezawaryjny dwa sentyment.Gdyby bym się rozwijał  to bym kupił coś zetora 7211 lub podobnego i nie patrzył czymi spali te pół litra więcej od 60-tki ale jakość roboty będzie przemawiała  i lepszy komfort pracy mowa nie o kabinie ale o silniku że ma się czym ciągnąć.Jakiego ja bym testu nie zrobił  to byś nie uwierzył  tak samo się sprzeczałeś nie dawno ze mną że jedynie ma moment do rzeczy do ślizgania się podczas jakieś roboty że waga ma dużo do tego a twoim zdaniem było ze 5211 3 cylindry i idzie lepiej niż 60-tka  aż ci seweryn musiał ci dobry wykład zrobić żebyś zrozumiał.Ktoś tu ma za duże ego w swojej wiedzy i w ogóle w strasznie zakochany w tych 3 cylindrowych jednostkach jakby innego silnika nie uważał za dobrego

 

A ja sobie zmierzyłem pod turem i mi wyszedł 8l i kto ma teraz rację? Chcesz sobie nie wierz... Tak właśnie wygląda dyskusja z twojej strony żadnych konkretów a w żadnych 3 cylindrach nie jestem zakochany bo i ten silnik a mowa tutaj o 3p jest śmieciowy, ale nie aż tak bardzo jak S-4003. Druga sprawa że uciąg przede wszystkim zależy od momentu obrotowego na kole, przyczepności do podłoża  oraz siły pionowej działającej na koła a temat jeszcze bardziej rozpisałem, wkleić dla przypomnienia? Ah, i 5211 idzie lepiej niż C360 pod każdym względem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaku1990    1

co do zetora niby czemu c- 360 nie uciągnie tego co zetor?? jedyna korzyść zetora nad c-360 to to że jest cięższy i więcej na podnośniku uniesie . oczywiście o jakości wykonania i komforcie nie trzeba wspominać>, c-360 jest za to mocniejszy bo ma 52 km 38,2 kw i 190 nm przy 1500 -1600 obrotów i 4 cylindry co też jest ważne a zetor 45km  33,1 kw i 161 nm przy 1500 obrotów i 3 cylindry więc???

Edytowano przez zaku1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie wcześniej pieprzyłeś jedynie tylko o momencie obrotowym a o przyczepności koła w twojej osobie nic nie było wspominane.A jakie mam konkretne powody dać co? Video relacja  ci potrzebna? Zmierzyłem pole żeby był hektar i na tym kawałku robiłem prawie na maks głębokości kultywator 2,1 m szerokości na klasie ziemi 4B 3 Bieg obroty do 2 tyś  nie zwalniałem na uwrociach prawie że nie zmieniałem dawki tylko cały czas ten sam gaz i wyszło mi 6 litrów na motogodzinę,brawo wyszło że 3P spalił więcej heheh.Gdzieś napisałem że silnik AD3. 152 UR jest śmieciowy?  po nawet przez kilka stron nikt nie obraził tego silnika więc i wyłącznie twoje urojenia.Będzie po twoim momencie jeżeli nie będzie do tego odpowiednio dociążonej tylnej osi będziesz się ślizgał moment ma ci zapewnić moc żeby silnik nie ustał tak samo koła, bez obciążenia ciągnika nic nie zrobisz  i to każdej pracy  gdzie jest twardsze podłoże Ahhh bo 500 kg jest cięższy?  Dla ciebie to mało pewnie ale głupie takie obciążenie dodatkowy krąg w obciążnikach w c-360 zamiast dwóch to idą 3 i ciągnik lepiej idzie w orce no ale mówiłem nie uzwględniasz tego  u ciebie sie zaczyna i kończy moc oraz uciąg na silniku na inne parametry ciągnika które są bardzo ważne to ty nie patrzysz.Takie głupie porównanie c-360 3P  a massey ferguson 255  ludźmi gadałem co mieli obydwa ciągniki czy tutaj na tym forum mówili że c-360 3P lepiej ciągnie a przecież taka sama jednostka napędowa.Pytałeś się jeszcze który ma racje obydwaj mamy racje bo jednemu  i drugiemu wyszło innych posiadaczy c-360 pytałem jakie spalanie i wychodziło im 6 litrów na motogodzinę gdzie te spalanie jest prawidłowe

 

 

@Utek  Tu nie chodziło który ciągnik jest lepszy czy który lepiej idzie tylko ten użytkownik bears osioł bo uparty jest jak osioł zasłaniał się silnikiem że 3 cylindry   a idzie lepiej niż 60-tka ja tłumaczyłem  że 500 kg jest cięższy bo 60-tka z kabiną porządna waży 3 tony prawie równo a zetor 3,500 kg.Bears patrzył na moc oraz moment obrotowy  wagi nie uwzględnił gdzie ona ma ogromne znaczenie w uciągu ciągnika aż musiał Szanowny pan Seweryn20 profesjonalnie mu wytłumaczyć żeby załapał i go przekonać.

 

 

Zaku1990 Ta moc 4 cylindrów będzie wykorzystana w prasie itp itd  a w polu właśnie waga przewyższa na uciąg  bo 160 Nm i  wystarczy ale co innego c-360 3P a c-360 ta sama waga ale 60-tka jest nieco mocniejsza

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    37

jakim cudem 60 waży 3t jak goła ma 2170 i na przodzie max 120kg na tyle łącznie 160kg, kabina max 200 chyba że z turem to tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To sobie zobacz tabliczkę znamionową że waży 2,700 bez kabiny dodaj kabinę i wagę kierowy masz prawie 3 tony,  2,170 to bez żadnych obciążników bez jakichkolwiek zaczepów włącznie z tuzem.Jak woziłem zboże  i stałem z rozrzutnikiem to było na wyświetlaczu 4100  A rozrzutnik waży 1100 kg.Dalej czytaj dane z Wikipedii  a zajedziesz naprawdę daleko... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
utek    6

co do zetora niby czemu c- 360 nie uciągnie tego co zetor?? jedyna korzyść zetora nad c-360 to to że jest cięższy i więcej na podnośniku uniesie . oczywiście o jakości wykonania i komforcie nie trzeba wspominać>, c-360 jest za to mocniejszy bo ma 52 km 38,2 kw i 190 nm przy 1500 -1600 obrotów i 4 cylindry co też jest ważne a zetor 45km  33,1 kw i 161 nm przy 1500 obrotów i 3 cylindry więc???

 

 

Masz rację. Jedyne korzyści Zetora to takie że jest cięższy, więcej uniesie, lepiej wykonany i lepszy komfort. Do tego przy 3 cylindrach osiąga taką samą moc (52KM, o starszych się nie wypowiadam bo nie mam porównania) co C360 z 4 cylindrów. A co do możliwości porównania, to w gospodarstwie C360 była od nowości, od 1978 roku. Później dostała silnik od 5211 52KM. I teraz jeżeli C360 miała teoretycznie jakieś konie, to z silnikiem zetora miała już je praktycznie. To samo z momentem obrotowym. Niby słabszy, ale w praktyce bardziej wyczuwalny.

 

Jeżeli do tego wszystkiego dodamy resztę zetora z kabiną, to zaczynamy się zastanawiać w jaki sposób sprzedało się tyle C360. Odpowiedź jest taka: bo nie było nic innego. Do konstrukcji silnika nie można mieć uwag, ale do jakości materiałów i wykonania już tak. Nawet gdyby było to wyprodukowane jak w projekcie, nie miałoby z czym współpracować. Mowa o reszcie ciągnika - niedoróbka.


Części i akcesoria do ciągników i maszyn rolniczych. 

Zapytania i wyceny email: utek1984@wp.pl

Wystawiamy faktury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    37

To sobie zobacz tabliczkę znamionową że waży 2,700 bez kabiny dodaj kabinę i wagę kierowy masz prawie 3 tony,  2,170 to bez żadnych obciążników bez jakichkolwiek zaczepów włącznie z tuzem.Jak woziłem zboże  i stałem z rozrzutnikiem to było na wyświetlaczu 4100  A rozrzutnik waży 1100 kg.Dalej czytaj dane z Wikipedii  a zajedziesz naprawdę daleko... 

tak z wikipedii oczywiście... to dlaczego moja bez kabiny, 6 obciążników na zaczepie, standard z tyłu + dolny zaczep waży 2510, także tą tabliczkę też sobie można.. a wagę z rozrzutnikiem to sobie możesz... zważ sam traktor a potem gadaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Co waga z rozrzutnikiem rozrzutnik waży pusty z klapą bez adaptera 1100 kg i odjemij wartość rozrzutnika a zostanie wartość  ciężaru ciągnika.Ty czytasz co napisałem? Napisałem prawie 3 tony czyli jakies 2900 kg Dołóż porządna kabinę górny zaczep łącznik oraz belkę rolniczą to będziesz miał te 2900 aha i jeszcze dolicz   wagę kierowcy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Jezu... Ale gównoburze robicie o byle co... Ile ważą? Może na złomie albo gdzieś na skupie użyczą wagi i tam sobie zważyć, a spalanie perkins będzie miał mniejsze, ale w ciężkich robotach będzie porównywalne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

obrońcy praw 60tki... dajcie sobie po szlagu i zostawcie te traktory na tej zlomnicy jak już ustalicie ich masę... pewno od razu IQ podskoczy i skończycie ciągnąć ten durny temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Co waga z rozrzutnikiem rozrzutnik waży pusty z klapą bez adaptera 1100 kg i odjemij wartość rozrzutnika a zostanie wartość  ciężaru ciągnika.Ty czytasz co napisałem? Napisałem prawie 3 tony czyli jakies 2900 kg Dołóż porządna kabinę górny zaczep łącznik oraz belkę rolniczą to będziesz miał te 2900 aha i jeszcze dolicz   wagę kierowcy...

Zapomniałeś o tuningu przeciętnego posiadacza 60-tki - "zetoroska wzmocniona" pompa na pewno waży więcej , dodatkowe lampy, bańka na paliwo zawieszona pod pompą wtryskową, gałka kierownicy dla picu bo nie da rady jej używać i się nazbiera kilogramów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

@Utek  Tu nie chodziło który ciągnik jest lepszy czy który lepiej idzie tylko ten użytkownik bears osioł bo uparty jest jak osioł zasłaniał się silnikiem że 3 cylindry   a idzie lepiej niż 60-tka ja tłumaczyłem  że 500 kg jest cięższy bo 60-tka z kabiną porządna waży 3 tony prawie równo a zetor 3,500 kg.Bears patrzył na moc oraz moment obrotowy  wagi nie uwzględnił gdzie ona ma ogromne znaczenie w uciągu ciągnika aż musiał Szanowny pan Seweryn20 profesjonalnie mu wytłumaczyć żeby załapał i go przekonać.

 

Odniosę się tylko do tego a dokładnie odpowiem tak:

 

 

Ale uciąg nie bierze się tylko z masy sprzętu jak twierdzisz tylko z momentu obrotowego na kole (sam sobie odpowiedz skąd ten moment się bierze) oraz współczynnika przyczepności oraz ciężaru spoczywających na kołach napędowych.

Czyli moment na kole+przyczepność+waga czytanie ze zrozumieniem nie boli a pisałem to stronę wcześniej...

 

A to wszystko można sobie sprawdzić w temacie "Spalanie w URSUSIE C-360 i C360 3p ?" strona 35 post #696 i wcześniej.

Więc albo nasz drogi kolega z forum nie skończył podstawówki gdzie uczą czytania ze zrozumieniem albo perfidnie i celowo próbuję wprowadzić użytkowników w błąd czyli kłamie. Oczywiście z takimi ludźmi nie zamierzam polemizować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie kłamie,wszystkiego nie pamiętam dokładnie gdyż mam ważniejsze sprawy niż tą gówno burzę w sumie zastanawiam po co to dalej ciągnąć każdy będzie zachwalał swoje i  się niektórych nie przekona

 

@Pawel885 może z twoich okolicach maja takie bajery rowery bo moja nie ma żadnych tych zbędnych rzeczy.

 

Nikt tu broni 60-tki czy zachwala tylko nie którzy wprowadzają  błąd spalaniem 3P porównaniu do c-360 że niby połowę pali co nie zmienia faktu że obydwa to złomy jedynie ciągnikiem można nazwać coś stajni Zetora i tyle w tym temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj